درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 527
بازدید کل : 119725
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

بازهای رایانه ای
بازی های رایانه ای




انتقاد Game Informer از بازی Ryse : Son Of Rome

 

اگر پیش از این سریال Lost را تماشا کرده باشید بدون شک با شخصیت دزموند آشنایی دارید .

دزموند در سریال Lost نقش یک راهب مذهبی را ایفا میکرد که در جزیره معروف Lost سرگردان شده بود و او هر روز اعدادی را در کامپیوتر وارد میکرد و این اعداد را بصورت روزانه با کیبرد در کامپیوتر وارد میکرد به طوری که برای او تبدیل به یک عادت شده بود .

من بعد از تجربه عنوان Ryse بی گمان یاد دزموند افتادم . من بعد از گذشت 2 ساعت از انجام بازی ، حسی شبیه به دزموند و وارد کردن اعدادی تکراری را داشتم .

مشخص است که مایکروسافت و CRYTEK قصد دارند برای زمان عرضه کنسول XBOX ONE یک عنوان پرهزینه و حماسی را با گرافیکی فوق العاده و نسل بعدی عرضه کنند .

بعد از مقدمه کلیشه ای بازی ، بازی مکانیزم مبارزات را به من اموزش میدهد ، در ادامه بازی تلاش میکند یک اکشن قوی با گیم پلی عمیق را نشان دهد در حالی در تجربه واقعی بازی به هیج عنوان گیم پلی بازی عمیق نیست .

در ادامه من امیدوار بودم گیم پلی بازی در ادامه کمی سخت تر شود اما در ادامه من با ده ها دشمن رو به رو میشدم که از پای در اوردن آنها به آسانی شماره گرفتن با تلفن بود !

در هر مبارزه من دکمه حمله را میزدم و با هول دادن دشمن ( بصورت ادامه دار ) دشمن را ضعیف میکردم و با ضعیف شدن دشمن ، او رنگ خاصی میگرفت و در آن لحظه با توجه به رنگ من باید دکمه مورد نظر را میزدم و بعد شاهد کشته شدن دشمن توسط ماریوس بودم .

بازی خیلی قابل پیشبینی بود .

بعد از این اتفاقات من سعی کردم تلاش کنم بازی را با یک دست انجام دهم و دست چپ خود را بطور کامل از کنترل خارج کردم و توانستم براحتی از میان دشمنان عبور کنم و به پیش بروم .

در لحظه ای دیگر هم من باید به سربازانم دستور میدادم که سپر های خود را به عنوان محافظ ( درمقابل تیر هلی دشمن ) جلو خود بگیرند که این مورد در مقایسه با مبارزات شمشیرزنی کمتر خسته کننده بود .

زمانی که میخواستم بازی را اغاز کنم میدانستم بازی توسط تیم خوب و با استعدادی مثل Crytek ساخته شده و من برای اغاز بازی خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم اما چیزی که پیشبینی نکردم این بود با گذشت 10 دقیقه از بازی من تمایلی به ادامه آن نداشتم . من امیدوارم بودم یک عنوان زیبا و عمیق را تجربه کنم اما تنها چیزی که فهمیدم این بود بعد از عرضه کنسول مایکروسافت 60$ را صرف این بازی نکنم و در کیف پول خود نگه دارم .



سه شنبه 21 آبان 1392برچسب:, :: 13:57 :: نويسنده : ali
تصویر جدید عنوان Infamous: SS : تفاوت بین دنیای واقعی و مجازی را به سختی تشخیص خواهید داد

به تازگی تصویری جدید و خیره کننده از عنوان جدید و انحصاری کنسول PS4 یعنی Infamous: Second Son نیز منتشر شده است ، که واقعا باید گفت تفاوت بین دنیای واقعی و دنیای داخل بازی به سختی قابل مشاهده و قابل نمایش است.شرکت Sucker Punch واقعا کار بزرگی را در طراحی و خلق هوای بارانی و ابری شهر سیاتل انجام داده است.بطوریکه از دنیای واقعی آن هم بهتر از آب درآمده است.

عنوان Infamous: Second Son در ماه فبریه سال 2014 بطور انحصاری برای کنسول نسل بعدی PlayStation 4 منتشر خواهد شد.



سه شنبه 21 آبان 1392برچسب:, :: 13:51 :: نويسنده : ali
Call of Duty Ghosts صدرنشین جدول فروش UK

Call of Duty: Ghosts توانست در هفته اول فروش ،صدرنشین جدول فروش بریتانیا شود.همچنین Battlefield 4 توانست AC Black flag را شکست دهد و در رتبه دوم قرار بگیرد.

 جدول کامل این هفته:

  • Call of Duty: Ghosts
  • Battlefield 4
  • Assassin’s Creed 4: Black Flag
  • FIFA 14
  • GTA 5
  • Batman: Arkham Origins
  • WWE 2K14
  • Minecraft: Xbox 360 Edition
  • Football Manager 2014
  • Skylanders Swap Force



سه شنبه 21 آبان 1392برچسب:, :: 13:50 :: نويسنده : ali
میراث دزدان

چندین سال است كه بازی های اكشن مخفی-كاری تولید می شوند. قدمت این دسته از عناوین، شاید ریشه در تاریخ صنعت بازیسازی داشته باشد، اما همواره این سئوال مطرح بوده كه برترین آن ها کدام است؟ عده زیادی برترین این سبک را سری بازی های Metal Gear Solid می دانند كه سابقه ای طولانی و كارنامه ای درخشان دارد. دسته ای هم Splinter Cell را بهترین عنوان می دانند، اما اگر از من بپرسید، مجموعه بازی های ریشه دار Thief را به عنوان برترین بازی مخفی-كاری معرفی می كنم و صد البته كم نیستند کسانی كه با این عقیده موافق باشند.

حتی با وجود عناوین مذكور، باید Thief را آغازگر حقیقی این سبک دانست و آنچه كه امروزه در عناوینی چون Dishonored دیده می شود، در واقع میراث بجا مانده از این سری است. در حالیكه مدت زیادی از آخرین نسخه Thief‌ می گذرد، استودیوی Eidos Montreal با هدف احیای چند IP قدیمی و درخشان فعالیت می كند و ساخت یك Reboot‌ شایسته و درخور برای این عنوان محبوب، از اصلی ترین برنامه های آن ها در این چند سال اخیر بوده است. به واقع، یك بازسازی تحسین برانگیز برای مجموعه ای كه هنوز هم طرفداران قدیمی و پر و پا قرص آن به وفور یافت می شوند، وظیفه خطیری است كه آن ها قصد دارند تا به بهترین شكل ممكن انجام دهند. Thief جدید از ابتدا برای نسل بعدی در نظر گرفته شده بود، اما تصمیم عرضه برای نسل فعلی، بهانه ای شد تا نگاهی بر آخرین فراز و نشیب های این بازی بیندازیم.

این سری، همواره به واسطه داستان جذاب و شخصیت اصلی و محبوبش مورد توجه بوده و قسمت به قسمت بر طرفداران آن افزوده شده است. گرت (Garret) از معدود سارقانی است كه در طول تاریخ از آن به نیكی یاد می شود! او فرزند تاریكی است و میانه ای با روشنایی و نور خورشید ندارد، زیرا اهداف و اقدامات ماجراجویانه اش را تحت الشعاع قرار می دهد. آنچه كه از آن به عنوان وجه تمایز گرت با سایر دزدان یاد می شود، نیت او از این کار است، زیرا وی برای كسب ثروت و مال اندوزی سرقت نمی كند، بلكه ذات ماجراجویی و ناگفته های نهفته در این كار است كه گرت را تا خطرناك ترین مكان های موجود برای به نتیجه رساندن اهدافش سوق می دهند.

گرت به معنای واقعی، یك شاه دزد است. اشیای قیمتی و ارزشمند ثروتمندان، چیزهای مورد علاقه او در زندگی هستند، زیرا از نظر وی هر چیز گرانبها دریچه ای برای آغاز یك ماجراجویی مهیج دیگر است. گرت در جریان یكی از سرقت هایش، شی ای جادویی بدست می آورد و با پدیده ای جالب مواجه می شود، اما به دلیل بحرانی شدن شرایط، مجبور به فرار می شود. داستان Thief همانطور كه از یك عنوان بازسازی شده برمی آید، روایتی تازه و به نوعی نیمه مستقل است. البته وجود برخی ارتباطات داستانی با نسخه های قبلی، باعث می شود تا آن را یك روایت كاملاً تازه تلقی نكنیم. در واقع، آنچه كه در این بازی رخ خواهد داد، تجربه ای ما بین یك ادامه و یك بازسازی از نظر داستانی خواهد بود.

سازندگان تأكید كرده اند كه Thief نسخه ای كاملاً وفادار به 3 قسمت قبلی خواهد بود، اما این مهم باعث نمی شود كه آن ها از تجربه های جدیدتر و نوآوری نیز غافل شده باشند. بطوری كه برای كسانی كه اولین بار قصد دارند یكی از نسخه های این سری را تجربه كنند، بهترین شرایط ممكن مهیا شده است. در كل، اصلی ترین نكته قابل بحث در این بازی، شخصیت اصلی آن است، زیرا توانایی ها و قصه زندگی او هستند كه تمامی ابعاد داستانی و گیم پلی را شامل می شوند. در همین راستا، گیم پلی بیش از هر چیز روی ویژگی های شخصیتی و توانمندی های گرت تمركز دارد.

او بسیار باهوش و سریع است و در انجام فرامینی كه از سوی بازیكن داده می شود، دقیق عمل می كند. زاویه دوربین، بر خلاف برخی تجربیات گذشته كه میان اول-شخص و سوم-شخص متغیر بود، صرفاً از نمای اول-شخص دنبال می شود و این تصمیم از نظر سازندگان با هوشمندی كامل اتخاذ شده و بر واقع گرا جلوه دادن بازی موثر خواهد بود. البته در بعضی شرایط خاص، همچون آویزان شدن از لبه ها، زوایه دوربین بصورت خودكار به حالت سوم-شخص درمی آید و دید بهتری برای انجام تصمیم گیری ها در طول این لحظات حساس وجود خواهد داشت. همانطور كه می دانید، گرت یك شخصیت ایده آل برای انجام حركات مخفی-كارانه محسوب می شود، اما در اوضاع بحرانی به هیچ وجه یك مبارز خوب نیست، زیرا ساختار گیم پلی طوری پایه ریزی شده كه شما را به سوی مخفی-كاری و پرهیز از عناصر اكشن سوق می دهد.

مراحل و لوكیشن ها طوری طراحی شده اند كه راه های مختلفی برای رسیدن به نقطه مورد نظر وجود دارند. شهرها بسیار بزرگتر و دارای جزئیات بیشتری هستند و مناطق تعامل پذیر گسترش یافته اند. علاوه بر آن، سلاح های طراحی شده برای شخصیت اصلی در این فواصل، كاملاً كارآمد و موازی با شخصیت پردازی بازی انجام گرفته است. چند نوع پیكان مختلف با اثرات متنوع برای كمان مخصوص گرت در نظر گرفته شده كه هر كدام به منظور یك كار طراحی شده اند. مثلاً یک نوع از آن ها، به شکل کاملاً ساکت، نورها و مشعل های موجود در محیط را خاموش می كند. از نمونه خاصی هم برای ایجاد سر و صدا و جلب توجه دشمنان استفاده می شود.

ویژگی جدیدی كه در این نسخه وجود دارد، بالا رفتن از دیوار و استفاده از طنابی مخصوص برای جابجایی های سریع است که در بین نقاط تعامل پذیر، بسیار مهم است. در همین راستا، قابلیتی به نام Swoop تعبیه شده كه این اجازه را به شما می دهد تا مانند Dishonored بدون دیده شدن، به سرعت از یك نقطه به مکان دیگر حرکت كنید. نقاط تاریك و كم نور، همچنان بهترین قسمت ها برای كمین كردن و جابجایی هستند. نور نقشی متفاوت از سایر عناوین این سبك را در Thief ایفا می كند و اهمیت آن در طول بازی غیر قابل انكار است. گاهی یك نقطه تاریك می تواند باعث نجات جان گرت و به پایان رساندن مأموریت بازی شود.

همچنین چشم مسلح او، قابلیت تمرکز را در اختیارش قرار می دهد كه باعث می شود مسیر سربازان را پیش بینی كنید و یا اشیاء مهم را از سایر محیط تفكیك كنید. جادو و قابلیت های بسیار دیگری وجود دارند كه در انجام مراحل تأثیرگذار خواهند بود. در كنار مخفی-كاری، همواره وجود Mini-Gameها یكی از مهمترین عناصر Thief بوده و این میراث به شكلی تكامل یافته به این نسخه منتقل شده است. به عنوان مثال، باز كردن قفل درها و صندوقچه های طلا، یكی از گزینه هایی است كه در طول مراحل، ممكن است بسیار با آن برخورد كنید.

در نهایت، این تصمیم با خود بازیكن است كه از روش های مختلف موجود، یكی را انتخاب كند. از نظر ظاهری نیز، بیش از هر چیز، اتمسفر و مراحل سنگین بازی هستند كه جلب توجه می كنند. به لطف موتور جدید بازی، نورپردازی دقیق و وسواس گونه باعث شده تا محیط های تأثیرگذاری خلق شوند كه در اختیار گیم پلی قرار خواهند گرفت. سایه ها كاملاً دینامیك به نظر می رسند و این لازمه بازی ای است كه نام Thief را یدك می كشد. به نظر می رسد که  Thief یك بازسازی شایسته برای یكی از جریان سازترین عناوین صنعت بازیسازی خواهد بود كه می تواند بازگشت شكوهمندی برای دزد افسانه ای باشد.



سه شنبه 21 آبان 1392برچسب:, :: 13:47 :: نويسنده : ali
عنوان Dead Rising 3 در اصل برای کنسول Xbox 360 برنامه ریزی شده بود

همان طور که مطلع هستید ، عنوان Dead Rising 3 یکی از عناوین انحصاری کنسول نسل هشتمی Xbox One می باشد.اما توسعه دهنده این عنوان یعنی شرکت Capcom Vancouver به تازگی اظهار داشته که این عنوان در اصل برای کنسول Xbox 360 ساخته و برنامه ریزی شده بود.

در گفت و گویی که تهیه کننده عنوان Dead Rising 3 یعنی آقای Mike Jones با وبسایت OXM داشته است ، وی اذعان داشته : "هنگامی که ما شروع به ساخت Dead Rising 3 کردیم ، در نمونه سازی ها با مشکل و محدودیت مواجه شدیم.اکنون این اندازه جهانی است که ما می توانیم بسازیم و آن را به جریان بیندازیم ، اما بر روی Xbox 360 نمی توانستیم این کار را انجام دهیم.ما آن را با مایکروسافت مطرح کردیم و گفتیم : این چیزی است که با Dead Rising در تلاش هستیم و آنها بدبختانه گفتند : که این لعنتی خیلی جذاب است و این آن چیزی است که شما باید انجام دهید و ما گفتیم : که یک شرط داریم.آنها گفتند : چه شرطی ؟ ، ما در جواب پاسخ دادیم که نمی توانیم آن را بر روی Xbox 360 انجام دهیم.غیرممکن است و کار نمی کند.بنابراین زمانی که آنها در این مورد با ما وارد صحبت کردن شدند ، گفتند که شما باید نسل بعدی هدف خود قرار دهید و بازی را در آن موقع منتشر کنید.ما شما را زیر چتر امنیتی خود قرار خواهیم داد و به شما تمام فن آوری های مخفی دیوانه وار را نشان خواهیم داد و این همان چیزی است که امروزه می بینید و در حال برنامه ریزی و انتشار است.".

آقای Jones در ادامه می افزاید : "که استودیوی ونکوور مشغول کار با شعبه سیاتل شرکت مایکروسافت برای کمک و غلبه بر مشکلات آن بود.ما تا به حال مهندسانی را برای مدتی در استودیو در اختیار داشته ایم.".وی توضیح داد : "حضور آنها تمام وقت است و آنها کاملا به بازی که همیشه ما می خواستیم به ما کمک کردند.تمامی این کمک ها به خاطر قدرت ایکس باکس وان و حمایت های مایکروسافت بوده است و به دلیل سابقه دو جانبه ای که میان ما با دو عنوان Dead Rising 1 و Dead Rising 2 است ، در حال حاضر طرفداران بزرگی مجذوب این سری شده اند و فکر میکنم این امر می تواند برای ایکس باکس وان نیز بزرگ باشد.".همچین آقای Jones اعلام کرده که عنوان Dead Rising 3 در حال حاضر با چهار بازیکن بصورت Co-Op مورد آزمایش قرار گرفته است ، اما از netcode نیز رنج می برد..

عنوان Dead Rising 3 در تاریخ 22 نوامبر 2013 (جمعه 1 آذر ماه 1392) به طور انحصاری برای کنسول Xbox One منتشر خواهد شد



سه شنبه 21 آبان 1392برچسب:, :: 13:47 :: نويسنده : ali
دانلود بازی Battlefield 4 برای PC

دانلود بازی Battlefield 4 برای PC

درود بر کاربران پی سی گیمز.کمتر کسی است که عنوان معروف بتلفیلد یا میدان نبرد را نشناسد اکنون ما نسخه 4 این بازی را برای شما علاقه مندان در ادامه مطلب برای دانلود قرار داده ایم.

 

از روزی که شاهد رونمایی Battlefield 4  بوده‌ام نه تنها بر خلاف نسخه‌های قبلی از بازی دل زده شدم بلکه روز به روز به آن ایمان پیدا کردم.شوتری که چندین سال است انتظارش را می‌کشیم “در ظاهر” به خوبی در حال آنالیز شدن توسط تیم شوتر ساز الکترونیک آرتز یعنی DICE است.ما شوتر می‌خواهیم که استاندارد باشد.یک استاندارد با نام CoD داریم که هر شرکت ورشکسته‌ای هم شوترهای بی در و پیکر الگو گرفته از این فرنچایز را می‌سازد ولی در اصل استاندارد اصلی چیز دیگریست که لفظ آن به اشتباه در دهان سازندگان افتاده است.شوتری که ما از سازندگان می‌خواهیم باید علاوه بر بخش تک‌نفره، در بخش چندنفره نیز حرف اول را بزند.باید داستان قوی داشته باشد، کنترل شخصیت اصلی در بازی چه در PC و چه در کنسول عالی باشد، گرافیک در سطح قابل قبولی کار شده باشد یعنی نه انتظار بافت‌های عظیمی مثل Crysis 3 را داریم نه بافت‌هایی در حد بازی‌ها مستقل و دانلودی.میدان نبرد ۴ در ظاهر همه‌ی این استانداردها را رعایت کرده است ولی چیزی که از گذشته‌ی EA برداشت می‌شود نشان داده است که این شرکت همواره در خراب کردن خاطرات بازی‌کن‌ها با عناوین قدیمی یک فرنچایز تبحر خاصی دارد ولی برای قضاوت کمی زود است، بند پوتینت را سفت کن…

 

داستان بازی دنباله‌روی همان فرمول همیشگی شوترهای امروزیست! ایالات متحده در یک سو و جمهوری فدرال روسیه نیز در سویی دیگر در حالی که اتفاقاتی که در شانگهای برای تیم “سنگ قبر” (Tombstone) رخ می‌دهد کاتالیزور اصلی داستان در BF4 است.این گروه متشکل از چندین میهن پرست امریکایی است که رهبرشان شخصی به نام Daniel Recker است.همان کسی که باکس آرت بازی به عکسش مزین شده است و در تریلرها صدای او را می‌شنویم.بازی‌کن نقش “رکر” را برعهده می‌گیرد که وظیفه دارد همراه با تیم سه نفره‌اش اعضای ارشد و پرنفوذ آمریکایی و برخی ژنرال‌های ارشد را که توسط سرباز های چینی به گروگان گرفته شده اند و در شهر شانگهای نگهداری می شوند را پیدا کرده و آن ها را از این شهر پرجمعیت فراری دهند که در حین این عملیات ماجراهای داستان پیچیده‌تر می‌شوند.مسائل شخصی و زندگی خصوصی تیم “سنگ قبر” به عنوان مهم‌ترین رکن بازی ایفای نقش می‌کنند.

در سال ۲۰۲۰ تنها چیزی که برای “رکر” در این هرج و مرج جهانی مهم است حفظ جان خودش، هم وطنش و هم تیمی‌هایش است.شش سال پس از اتفاقاتی که در Battlefield 3 رخ داد، هان در آستانه ی هرج و مرج قرار گرفته،چین به یکی از سه قطب اصلی ابرقدرت‌های جهان  تبدیل شده و شانگهای به عنوان هدف اصلی ایالات متحده و روسیه، بر روی آتش جنگ جهانی بنزین می‌ریزد.درحالی که “رکر” در یک عملیات برای جاسوسی از یک ژنرال روسی در باکو در حال اکتشاف است، تیم “سنگ قبر” توسط روس‌ها شناسایی می‌شود و بازی‌کن باید از مواضع روسیه راه خود را برای فرار از این دردسر پیدا کنید.پس از اینکه تیم به USS Valkyrie باز‌می‌گردد  اطلاعاتی  از Wasp Class Carrier به دست می‌آید مبنی بر این که بازهم باید همان سوء ظن های قبلی را تائید کنید.فرمانده ی نیروی دریایی چین Chang در این نقشه است که  یک کودتا در چین ایجاد کند و این امر هم با حمایت روسیه قابل انجام است.در Battlefield 4 شما کنترل شخصیت زن را هم به عهده خواهید گرفت و شاید این موضوع برای شما جالب باشد که قابلیت اشتراک گذاشتن فیلم ها هم به بازی اضافه شده است . این یعنی این که بازی‌کن قادر خواهد بود تا ویدئوهای ضبط شده از مراحل بازی را مستقیما در وبلاگ Battlelog مشاهده کند.

 

جدیدترین قطب معناطیسی الکترونیک آرتز

سری Battlefield در بخش گیم‌پلی یک کپی برداری ناقص‌الخلقه از CoD داشته است و همیشه به همین دلیل تمامی هواداران از دست DICE شاکی بوده‌اند.به درستی یا ناردستی این جمله کاری نداریم ولی نمایش‌های اخیر BF4 حاکی از این بود که امسال هواداران جناح مقابل باید کنار بایستند.استفاده از وسایل نظامی هوایی، زمینی و دریایی در دو بخش چندنفره و تک نفره باعث شده است که بازی بتواند واقعا حرفی در مقابل شوترهای نسل هفت و حتی نسل بعدی داشته باشد، همه چیز نسل بعدی است… استفاده از فناوری پرفورمنس کپچر برای نرم تر شدن حرکات بازی‌کن در بازی، لیز خوردن‌ها، دراز کشیدن‌ها و حرکات شخصیت اصلی در آب را به بهترین نحو رقم زده اند..نبرد های خاکی-آبی در بازی نقش بزرگی را ایفا  خواهند کرد که یکی از مصداق های بزرگ آن قایق های RCB-90 و جت‌های جنگی هستند.کنترل هوا و دریا در بازی نقش اساسی در پیروزی‌ها خواهد داشت.هم‌چنین DICE اعلام کرده است که بازی‌کنان می‌توانند در هنگام شنا کردن از اسلحه‌های سرد و گرم خود برای پیشروی مخفی‌کاری یا کاملا اکشن استفاده کنند که مکانیزم واقعا کاربردی‌ای است.نقش حملات آبی نیز این بار به لطف اضافه شدن قایق ها به این عنوان شوتر اول شخص بسیار بزرگ تر و پر رنگ تر از قبل شده است و شما می توانید قایق هایی مثل US’s RCB-90 و جت اسکی را در بازی هدایت کنید و قابلیت شیرجه زدن در زیر آب را هم دارا خواهید بود و همچنین می توانید برای فرار از دست دشمنان با حداکثر سرعت شنا کنید.

 

سیستم‌هایی در انتظار ذوب شدن…

بحث Battlefield باشد و حرفی از گرافیک و جلوه‌های ویژه‌ی بازی زده نشود باید در آن جایی که بحث می‌کنند را گِل گرقت! فراست بایت انجینی است که الکترونیک آرتز از آن برای ساخت خیلی از بازی‌ها استفاده کرد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به AoT: The Devil’s Cartel و MoH: Warfighter اشاره کرد.در چند سال اخیر هر عنوانی که با فراست بایت ساخته شده یک هدف داشته و آن ساختن عنوانی با گرافیکی در سطح عالی است ولی معمولا همین هدف تبدیل به سنگ قبر آن بازی و سری می‌شود.جدیدترین نسخه از AoT گرافیک خوبی داشت ولی باگ‌هایی داشت که در یک بازی دانلودی هم شاهدش نبودیم.بر همین اساس عناوین Need For Speed: The Run و Medal of Honor نیز به همین سرنوشت دچار شدند.جدیدترین نسخه از فراست بایت یعنی FB3 یک موتور کاملا نسل بعدی است که اولین ردپایش را با انتشار BF4 به جا خواهد گذاشت.نسخه‌ی جدید NFS، نسخه‌ی جدید Dragon Age, Mirror’s Edge و هم‌چنین عنوان PvZ: Garden Warfare در حال ساخته شدن با این موتور پایه هستند.هم‌چنین به گفته‌ی BioWare عنوان بعدی Mass Effect اگر در دست ساخت باشد قطعا با همین موتور پردازش خواهد شد.یک نسل در گروی یک موتور… کم نیست! و قطعا هیچ شرکتی این ریسک را نخواهد کرد که اولین عنوان ساخته شده با یک موتور را به عنوان یک افتضاح به همگان بشناساند.

 

تصاویری از محیط بازی:

دانلود بازی Battlefield 4 برای PC دانلود بازی Battlefield 4 برای PC

دانلود بازی Battlefield 4 برای PC دانلود بازی Battlefield 4 برای PC

دانلود بازی Battlefield 4 برای PC دانلود بازی Battlefield 4 برای PC

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista SP2 32-Bit (with KB971512 System Update)
Processor: AMD Athlon X2 2.8 GHZ, Intel Core 2 Duo 2.4 GHZ
Memory: 4GB
Graphics Card: AMD Radeon HD 3870, NVIDIA Geforce 8800 GT
Graphics Memory: 512 MB
Hard Drive: 30 GB

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 8 64-Bit
Processor: AMD Six-Core CPU, Intel quad-core CPU
Memory: 8GB
Graphics Card: AMD Radeon HD 7870, NVIDIA Geforce GTX 660
Graphics Memory: 3 GB
Hard Drive: 30 GB

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. هنگامی که از شما به ترتیب دی وی دی های ۲ و۳ خواسته شود، به همین ترتیب، آن ها را توسط نرم افزار Daemon Tools اجرا کرده و ادامه نصب را انجام دهید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود DVD1 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

 

دانلود DVD2 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

 

دانلود DVD3 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

 

نسخه فشرده 16.9 گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه فشرده سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه تنها زبان های غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده اند و هیچ گونه تغییر در ویدیوها، صداها و تکسچرهای بازی صورت نگرفته و دارای کیفیت اوریجینال خود می باشند.

 

توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید. بازی به طور خودکار کرک می شود، ولی اگر نیاز به کرک بازی داشتید، می توانید از لینک آخر همین پست آن را دانلود نموده و طبق توضیحات آن، کرک را نصب نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Direct Link

دانلود پارت ۱۰ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۴ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۵ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۶ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۷ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۸ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۹ :   Direct Link



یک شنبه 12 آبان 1392برچسب:, :: 11:42 :: نويسنده : ali
تصاویری جدید از عنوان Dark Souls 2

تصاویری جدید از عنوان Dark Souls 2

به تازگی استدیو Namco bandai  سازنده ی سری عنوان هایDark Souls تعداد بسیار زیای اسکرین شات از این عنوان را منتشر کرده که این تصاویر گویای وجود درگیری های زیاد در بازی است. برای دین این اسکرین شات ها به ادامه مطلب مراجه کنید.

 

این عنوان قرار است در تاریخ ۱۱ مارچ ۲۰۱۴ برای پلتفرم های ,Xbox 360 ,PS3 و PC منتشرشود.

تصاویر:

تصاویری جدید از عنوان Dark Souls 2تصاویری جدید از عنوان Dark Souls 2تصاویری جدید از عنوان Dark Souls 2تصاویری جدید از عنوان Dark Souls 2تصاویری جدید از عنوان Dark Souls 2تصاویری جدید از عنوان Dark Souls 2تصاویری جدید از عنوان Dark Souls 2تصاویری جدید از عنوان Dark Souls 2تصاویری جدید از عنوان Dark Souls 2تصاویری جدید از عنوان Dark Souls 2تصاویری جدید از عنوان Dark Souls 2تصاویری جدید از عنوان Dark Souls 2تصاویری جدید از عنوان Dark Souls 2تصاویری جدید از عنوان Dark Souls 2تصاویری جدید از عنوان Dark Souls 2تصاویری جدید از عنوان Dark Souls 2تصاویری جدید از عنوان Dark Souls 2تصاویری جدید از عنوان Dark Souls 2تصاویری جدید از عنوان Dark Souls 2تصاویری جدید از عنوان Dark Souls 2تصاویری جدید از عنوان Dark Souls 2تصاویری جدید از عنوان Dark Souls 2تصاویری جدید از عنوان Dark Souls 2تصاویری جدید از عنوان Dark Souls 2تصاویری جدید از عنوان Dark Souls 2تصاویری جدید از عنوان Dark Souls 2



یک شنبه 12 آبان 1392برچسب:, :: 11:40 :: نويسنده : ali
با تصاویری جدید از عنوان Assassin’s Creed 4: Black Flag همراه باشید

با تصاویری جدید از عنوان Assassin’s Creed 4: Black Flag  همراه باشید

همان طور که میدانید عنوان Assassin’s Creed 4: Black Flag چند روزی است که برای پلتفرم های Ps3 و Xbox360 منتشر شده است و نسخه PC هم بدلیل وجود بعضی مشکلات کمی تاخیر خورده است.حال کمپانی Nvidia سه اسکرین شات از نسخه PC این عنوان را منتشر کرده که این تصاویر دارای کیفیت فوق العاده  ۴K میباشند.برای دیدن این تصاویر با ما همراه باشید.

 

همان طور که در قبل اشاره کردیم این تصاویر نوید یک بازی با کیفیت خارق العاده را به ما میدهند

با تصاویری جدید از عنوان Assassin’s Creed 4: Black Flag  همراه باشید

با تصاویری جدید از عنوان Assassin’s Creed 4: Black Flag  همراه باشید

با تصاویری جدید از عنوان Assassin’s Creed 4: Black Flag  همراه باشید

با تصاویری جدید از عنوان Assassin’s Creed 4: Black Flag  همراه باشید



یک شنبه 12 آبان 1392برچسب:, :: 11:26 :: نويسنده : ali
پس زمینه ها

برای ذخیره تصاویر بزرگتر روی عکسها کلیک کنید

 

چهاردهمین سری از پس زمینه های پی سی گیمز چهاردهمین سری از پس زمینه های پی سی گیمز
چهاردهمین سری از پس زمینه های پی سی گیمز چهاردهمین سری از پس زمینه های پی سی گیمز
چهاردهمین سری از پس زمینه های پی سی گیمز چهاردهمین سری از پس زمینه های پی سی گیمز
چهاردهمین سری از پس زمینه های پی سی گیمز چهاردهمین سری از پس زمینه های پی سی گیمز
چهاردهمین سری از پس زمینه های پی سی گیمز چهاردهمین سری از پس زمینه های پی سی گیمز
چهاردهمین سری از پس زمینه های پی سی گیمز چهاردهمین سری از پس زمینه های پی سی گیمز

 



یک شنبه 12 آبان 1392برچسب:, :: 11:24 :: نويسنده : ali
Warner Bros بدلیل وجود مشکلاتی در عنوان Batman Arkham Origins عذر خواهی کرد

Warner Bros بدلیل وجود مشکلاتی در عنوان Batman Arkham Origins عذر خواهی کرد

چند روز بعد از انتشار عنوان Batman Arkham Origins مشخص شد که در این بازی باگ ها و مشکلاتی جود دارد که ادامه بازی و به پایان رساندن ان را با مشکل مواجه کرده است.حال کمپانی Warner Bros طی بیانیه ای از تمامی کاربران عذر خواهی کرده و اعلام داشته که تمامی این باگ ها به وسیله بسته الحاقی جدیدی رفع میشود.

 

متن این بیانیه به شرح زیر است:

ما توجهمون رو بر این که بعضی بازیکنان ما با مشکلاتی در بازی مواجه هستند جمع کرده ایم.تیم ما شبانه روز در حال کار برروی مشکلات گذارش شده به ما هستند و این مشکلات در اپدیتی که در هفته بعد منتشر میشود رفع شده است.ما همچنان در تمامی پیج ها در حال جست و جو برای یافتن مشکلات بازی از نظر کاربران هستیم.

این پچ هفته اینده در شبکه  Steam قابل دریافت است.



یک شنبه 12 آبان 1392برچسب:, :: 11:23 :: نويسنده : ali
با اسکرین شات هایی جدید از عنوان Crimson Dragon همراه باشید

با اسکرین شات هایی جدید از عنوان Crimson Dragon همراه باشید

یکی از عناوینی که قرار است به طور انحصاری برای Xbox One منتشر شود بازی  Crimson Dragon است که در این عنوان شما نقش یک اژدها را دارید.حال سازنده این یعنی Microsoft Game Studios عنوان اسکرین شات هایی از بازی را منتشر کرده که ما این تصاویر رو در ادامه براب شما اماده کردیم.

 

عنوان Crimson Dragon همزمان با لانچ Xbox One و در ۱۳ کشور  به صورت انحصاری برای این کنسول عرضه میشود.

با اسکرین شات هایی جدید از عنوان Crimson Dragon همراه باشید

با اسکرین شات هایی جدید از عنوان Crimson Dragon همراه باشید

با اسکرین شات هایی جدید از عنوان Crimson Dragon همراه باشید



یک شنبه 12 آبان 1392برچسب:, :: 11:21 :: نويسنده : ali