درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 535
بازدید کل : 119733
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

بازهای رایانه ای
بازی های رایانه ای




دانلود آپدیت های ۱ تا ۳ و تمامی DLC های بازی Saints Row IV Update 1 to 3 and DLC Pack

آپدیتی که هم اکنون در این پست قرار داده شده، شامل آپدیت هایی که در ۳۰ آگوست عرضه شد که فیکس های زیادی را به همراه داشته و باگ های آپدیت های پیشین را برطرف می کند. هم ی چنین DLC های بازی که تا به امروز عرضه شده اند در این پکیج قرار داده شده اند. برای مشاهده ی لیست آپدیت ها و DLC ها می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Saints Row IV Update 1 to 3 and DLC Pack-RELOADED

 

Saints row IV pc cover small دانلود آپدیت های 1 تا 3 و تمامی DLC های بازی Saints Row IV Update 1 to 3 and DLC Pack

 

 

لیست Updates & DLCs:

Saints Row Episode 4 – Preorder DLC
Saints Row IV – Commander-In-Chief Pack
Saints Row IV – Volition Comics Pack
Saints Row IV – The Rectifier
Saints Row IV – The Executive Privilege Pack
Saints Row IV – Team Fortress 2 Pack
Saints Row IV – Brady Games Pack
Saints Row IV – Grass Roots Pack
Saints Row IV – Presidential Pack
Saints Row IV – Dubstep Expansion Pack

 

source دانلود آپدیت های 1 تا 3 و تمامی DLC های بازی Saints Row IV Update 1 to 3 and DLC Pack توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. محل نصب آپدیت را دقیقا محلی انتخاب کنید که بازی اصلی شما نصب می باشد. پس از اتمام نصب، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

 

caution دانلود آپدیت های 1 تا 3 و تمامی DLC های بازی Saints Row IV Update 1 to 3 and DLC Pack توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود آپدیت های 1 تا 3 و تمامی DLC های بازی Saints Row IV Update 1 to 3 and DLC Pack دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

 



چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, :: 9:24 :: نويسنده : ali
دانلود بازی Total War: ROME II برای PC

حوادث و جنگ ها در Rome 2 در جزایر و دریا ها و در مکان هایی که کشتی ها در حال عبور از منطقه و نزدیک ساحل هستند، رخ خواهد داد.Al Bickham -مدیر عامل کمپانی مشهور Sega- نشان داد ناو های جنگی از قسمت های مختلف شروع به حمله میکنند که همان طور که از تریلر های منتشر شده از این بازی مشاهده شد، بسیار جالب و زیبا به آنها پرداخته شده که جای تشکر بسیار دارد. فرمانده ها به سرباز ها فرمان حمله می دهند، در این بین، جنگی عظیم و نفس گیر در سرزمین های امپراتوری روم و اطراف رخ می دهد، خون و صدای شمشیر ها و نیزه ها و گلوله های آتش همه جا را فرا گرفته، جایی برای پنهان شدن نیست، قسمتی از ارتش در محاصره دشمن هستند و گروهی در حال مبارزه برای زنده ماندن! این تصویری کلی از محیط بازی است که بارها و بارها به ارزش تکرار بازی میفزاید…

Total War: ROME II PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۷٫۱ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Total War Rome II pc cover small دانلود بازی Total War: ROME II برای PC

 

 

در Rome II Total war میتوانید بسیاری از نمونه های یک جنگ خونین و بزرگ و نفس گیر را مشاهده کنید که سراسر امپراطوری را فرا گرفته است. چیزی که سازندگان می خواهند نمایش دهند یک جنگ بین سلسله Rome نیست بلکه بزرگ تر، عظیم تر و چندین برابر واقعی تر از آن و بهتر از آخرین بازی از این سری یعنی Shogun 2. سازندگان بازی در این باره می گویند که در بازی Shogun 2 به دنبال یک فرهنگ خاص بودند. آنها درباره ی بزرگی این عنوان به این نکته اشاره میکنند که محیط بازی Shogun II Total War تنها قسمتی کوچک بود، حال برای درک بزرگی و زیبایی کافی است که میخواهیم دوباره به مقیاس ها و جزئیات بزرگ تری بپردازیم و در این بازی به فرهنگ ملت ها پرداخته خواهد شد و در طول بازی شاهد انواع تناقض و تنوع و جزئیات فرهنگ ها در این بازی کاملا می توان مشاهده کرد که شامل مردم و ریشه های مختلف می باشد. وقتی که از طراح این بازی James Russell سوال شد که دنیای Rome 2 چقدر گسترده تر و متفاوت تر آنچه هست که قبلا در بازی های قبلی این سری شاهد بودیم و جزئیاتی که به آن اضافه شده تنها در یک کلام می گوید بسیار بزرگ و ما درباره یک نقشه بزرگ و جزئیات زیاد صحبت میکنیم و قطعا این شماره تنوع های زیادی نسبت به بازیهای قبلی دارد.

 

در ادامه صحبت های طراح بازی یعنی جیمز روسل، وی در صحبت های خود توجه زیادی روی جزئیات بازی داشت و تاکید می کرد روی جزئیاتی که جهان این بازی را تشکیل می دهد، بسیار پرداخته شده و این جزئیات در سبک مبارزه سرباز ها در میدان جنگ هم تاثیر به سزایی دارد، به طوری که سبک های متنوعی از مبارزات را در این بازی شاهد خواهیم بود. برای هر نوع مبارزه و تاکتیک روش های خاصی در نظر گرفته شده است و از نظر تعداد قبایل، گروه ها و اینگونه موارد نقشه های بزرگ تری را در بازی قرار داده ایم که مبارزه در آن شامل چند جناح و سپاه مختلف می شود و باید در میدان نبرد به طور کامل حواستان را جمع کنید چون هیچ وقت در این بازی از پیش برنده نیستید، هزاران نظامی و سرباز شما می توانند توسط حتی یک گروه ۱۰ نفری از دشمن به طور کامل نابود گردند که در ادامه مقاله به جزئیات این ادعا پرداخته خواهد شد. همینطور جزئیات بیشتر این بازی به ما این امکان را داده است تا از شخصیت های بزرگ تاریخی به خوبی استفاده کنیم و این چیزی هست که طراح بازی بسیار روی آن تاکید می کند و به جد هم واقعا عالی هست!

 

وی در ادامه اشاره میکند که امپراطور ها می توانند در جهان خود دنیای خوب و بد را به وجود آوردند، در تریلر های این بازی به وضوح خیانت و خشونت و استبداد حاکمین مشاهده شد، شما در این بازی می توانید پادشاهی محبوب شوید یا پادشاهی که مردمش هر روز با امید مرگ او از خواب بلند می شوند و آرزوی هر کس کشتن او هست. تغییر شکل و روش کلی مناطق تحت سلطه امپراطوران در کنار آشوب و جنگ داخلی نوعی و شورش افرادی که مخالف حکومت شما هستند،چالشی بزرگ است!
از دیگر نکات اضافه شده و تغییرات بازی می توان به محاصره شدن توسط گروهی از سربازان دشمن و مشکلات مختلف که باید برای از دست ندادن اراضی خود راهی پیدا کنید، اشاره کرد. نقشه های Rome II شامل جزئیات بسیاری هست، استدیوی سازنده یعنی Creative Assembly نقشه های بازی را بسیار بزرگ تر و پر جزئیات تر نمایش داده و حتی قول بهتر شدن آن را تا زمان عرضه بازی در سال ۲۰۱۳ را هم داده اند(!) در قسمتی از میدان جنگ برج های دفاعی بلند و قسمتی برای آتش توپ های جنگی و مکانی برای مبارزه سرباز ها موجود است که تمام این موارد در هر قسمت از نقشه تغییر میکند، اگر در یک برج باشید امکان محاصره شدن شما هست اگر در کنار این برج نیرو دفاعی داشته باشید آسیب زیادی به آن نخواهد رسید و مانند این در سایر موارد نیز ممکن است.
بعد از انتخاب کشور مورد فرماندهی خود باید به فدرال ها و گروه های دیگر توجه ویژه ای داشته باشید که می توانید با آن ها همگروه شوید یا حتی به آن ها حمله کنید و دست به غارت بزنید اما باید جنگ های داخلی را در نظر داشته باشید و آنها رو سرکوب کنید به طوری که مردم از شما کمتر ناراضی شوند و به حکومت شما اعتماد کنند تا منطقه شما نابود نشود البته تنوع بالایی در این قسمت ها با توجه به گفته های سازندگان وجود دارد.

 

در Rome II شما انتخاب های زیاد و جالب و در خور توجهی خواهید داشت، باید هر منطقه را جدا اداره کرد و افزایش قدرت ارتش با تولید سلاح های بیشتر نیز باید همراه با پیشرفت منطقه های مورد نظر شما باشد! به عنوان یک امپراطور رومی باید یک لژیون بزرگ را اداره کنید و هر کدام جزئیاتی جدا از یکدیگر و ویژگی های خاص خودش را دارد. گروهی از کمانداران می توانند اداره قسمت های مختلفی را در مناطق مختلف شهر های شما بر عهده داشته باشند و در کنار گرفتن مالیات از هر منطقه و بالا بردن قدرت نیرو خود از موارد خوب در بازی هست.
جنگ ها بزرگ تر و خونین تر و نفس گیر تر شده است، به عبارتی دیگر مقیاس همه چیز در بازی بیش تر گشته است. تریلری که از محاصره Carthage به نمایش درآمد واقعا بی نظیر بود،به طوری که منتقد گیم اسپات که پشت درهای بسته نسخه ی بتا را امتحان کرد با اختلاف بسیار این بازی را بهترین عنوان معرفی شده ی E3 دانست و از این بازی به عنوان بهترین بازی استراتژیک تاریخ نام برد! نیرو های دریایی و ارتش به طور همزمان با دشمنان وارد جنگ شده اند و هر دو ارتش خود را باید همزمان رهبری کنید. تمام زحمات شما همانطور که گفته شد می تواند بر باد برود، و هزاران نیروی شما با غرق شدن کشتی حامل به اعماق زباله دان تاریخ بروند اما با عبور سالم و صحیح از دریا و انتقال سرباز ها به خشکی، بدون کشتار و ریختن خونی، می توانید جنگ را تمام کنید و منطقه را نیز بدست آورید! با توجه به این که حرکت ارتش بهتر صورت می گیرد و از دو طرف دشمن محاصره می شود. چالش هایی که در نسخه آزمایشی دیده شد، هوش مصنوعی به مراتب بهتری را نمایش داد. رفتار سربازان در سپاه خود و سپاه دشمن نسبت به قبل پیشرفت چشمگیری داشت. دوربین بازی هم دچار تغییراتی شده است، این تغییرات باعث می شود تا بر افراد و نظامیان خود کنترل کافی را داشته باشید و تاکتیک مورد نظر خود را محیط بازی بهتر پیاده کنید و دقیقا کاری که مد نظرتان است را انجام دهید.

منبع توضیحات: وبسایت گیم فا

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: XP/ Vista / Windows 7 / Windows 8
Processor:2 GHz Intel Dual Core processor / 2.6 GHz Intel Single Core processor
Memory:2GB RAM
Graphics:512 MB DirectX 9.0c compatible card (shader model 3, vertex texture fetch support).
DirectX®:9.0c
Hard Drive:35 GB HD space
Additional:Screen Resolution – 1024×768

 

سیستم پیشنهادی:

OS:Windows 7 / Windows 8
Processor:2nd Generation Intel Core i5 processor (or greater)
Memory:4GB RAM
Graphics:1024 MB DirectX 11 compatible graphics card.
DirectX®:11
Hard Drive:35 GB HD space
Additional:Screen Resolution – 1920×1080

 

تصاویری از محیط بازی:

Total War Rome II screenshots 01 small دانلود بازی Total War: ROME II برای PC Total War Rome II screenshots 02 small دانلود بازی Total War: ROME II برای PC

Total War Rome II screenshots 03 small دانلود بازی Total War: ROME II برای PC Total War Rome II screenshots 04 small دانلود بازی Total War: ROME II برای PC

Total War Rome II screenshots 05 small دانلود بازی Total War: ROME II برای PC Total War Rome II screenshots 06 small دانلود بازی Total War: ROME II برای PC

 

source دانلود بازی Total War: ROME II برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Total War: ROME II برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Total War: ROME II برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۱۰ :   Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۱۱ :   Multiupload    Embedupload    Direct Link

 

نسخه فشرده ۷٫۱ گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه فشرده سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه تنها زبان های غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده اند و هیچ گونه تغییر در ویدیوها، صداها و تکسچرهای بازی صورت نگرفته و دارای کیفیت اوریجینال خود می باشند.

 

توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید. دقت داشته باشید که برای نصب بازی، حتما باید پیش نیاز Net Framework 4.5 به بالا بر روی سیستم شما نصب باشد وگرنه فایل اجرایی نصب بازی اجرا نخواهد شد! این پیش نیاز در فایل ISO مربوطه به بازی شما قرار داده شده است. بازی به طور خودکار کرک می شود، ولی اگر نیاز به کرک بازی داشتید، می توانید از لینک آخر همین پست آن را دانلود نموده و طبق توضیحات آن، کرک را نصب نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

download دانلود بازی Total War: ROME II برای PC دانلود نسخه BLACKBOX به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link



چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, :: 9:21 :: نويسنده : ali
دانلود بازی Amnesia: A Machine for Pigs برای PC

در میان اتاق تاریک، صدایی را از پشت در شنید. چیزی دیده نمی‌شد اما می‌شد از صدای قدم‌ها فهمید موجودی غول پیکر بیرون در ایستاده است. از گوشه در بیرون را نگاه کرد و وحشت خیلی زود وجودش را فرا گرفت. به یکی از کمدهای اتاق پناه برد اما صدای در کمد، هیولا را هوشیار کرده بود. او وارد اتاق شد و شروع به فریاد کرد: "می‌دانم که همین اطراف پنهان شده‌ای، خودت را نشان بده!" و شروع به شکستن کمد‌ها و وسایل موجود در اتاق کرد و …!!! کسانی که این قصه را در Amnesia: The Dark Descent تجربه کرده‌اند به خوبی می‌دانند چرا این بازی عنوان ترسناک‌ترین بازی طول تاریخ بازی‌های ویدئویی را از آن خود کرده است. در Amnesia پنهان شدن، فرار کردن، حبس نفس و تحمل سکته‌های ناقص، تنها کاری بود که قهرمان بازی می‌توانست انجام دهد. در واقع زمانی که او از ترس بی‌هوش می‌شد، بهترین اوقات را سپری می‌کرد و بازیکن نفس تازه‌ای می‌کشید! بازی پر از نکات نامشخص است. وقایع بازی برای یک تاجر ثروتمند رخ می‌دهد که به سفری طولانی به مکزیک رفته است. کابوس‌های وحشتناک او در مکزیک آغاز شده و اینک که به لندن بازگشته است، کابوس‌ها دست بردار او نیستند. این وضعیت تا جایی پیش می‌رود که موجودات ترسناک پیش رویش سبز می‌شوند و اینک دیگر او نمی‌داند خواب است یا بیدار.

Amnesia: A Machine for Pigs PC-SKIDROW

 

Amnesia a machine for pig pc cover دانلود بازی Amnesia: A Machine for Pigs برای PC

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista
Processor: High-range Intel Core i3 / AMD A6 CPU or equivalent.
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Mid-range NVIDIA GeForce 200 / AMD Radeon HD 5000. Integrated Intel HD Graphics should work but is not supported; problems are generally solved with a driver update.
Hard Drive: 5 GB available space

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7
Processor: High-range Intel Core i5 / AMD FX CPU or equivalent.
Memory: 4 GB RAM
Graphics: High-range NVIDIA GeForce 400 / AMD Radeon HD 6000. Integrated Intel HD Graphics should work but is not supported; problems are generally solved with a driver update.
Hard Drive: 5 GB available space

 

تصاویری از محیط بازی:

Amnesia a machine for pig screenshots 01 small دانلود بازی Amnesia: A Machine for Pigs برای PC Amnesia a machine for pig screenshots 02 small دانلود بازی Amnesia: A Machine for Pigs برای PC

Amnesia a machine for pig screenshots 03 small دانلود بازی Amnesia: A Machine for Pigs برای PC Amnesia a machine for pig screenshots 04 small دانلود بازی Amnesia: A Machine for Pigs برای PC

Amnesia a machine for pig screenshots 05 small دانلود بازی Amnesia: A Machine for Pigs برای PC Amnesia a machine for pig screenshots 06 small دانلود بازی Amnesia: A Machine for Pigs برای PC

 

source دانلود بازی Amnesia: A Machine for Pigs برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Amnesia: A Machine for Pigs برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Amnesia: A Machine for Pigs برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link



چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, :: 9:20 :: نويسنده : ali
دانلود دمو بازی Fifa 14 برای PC

همانند سال گذشته، نمی توان درباره FIFA 14 مطلب نوشت، اما آن را با نسخه قبلی اش مقایسه نکرد. قابلیت های جدیدی به نام های Pro Shot ،Teammate Intelligence و Variable Dribble Touches به بازی اضافه شده اند که تغییرات بسیار بزرگی را در این سری ایجاد خواهند کرد. از این رو، به نظر می رسد که FIFA 14 بزرگترین تغییرات را نسبت به نسخه قبلی در خودش قرار داده باشد. EA امیدوار است که بتواند با این روند، همچنان FIFA را موفق ترین فوتبال این نسل نگه دارد. آقای نیک چنون (Nick Channon) تهیه کننده این بازی می گوید: "هدف اصلی در FIFA 14 این است که بازیکنان بتوانند گل های بسیار خوبی بزنند و این موضوع تنها مربط به شوت کردن نمی شود.
بلکه بازی به شکلی ساخته شده که شما فرصت بهتری برای شوت کردن و گل زدن پیدا کنید. در بازی های قبلی، زمانی که می خواستید در بین مدافعان فضای خوبی پیدا کنید، باید زیاد عقب و جلو می رفتید که این کار کمی تکراری می شد و سرانجام بازیکنان می توانستند گل های نه چندان خوبی بزنند. این چیزی است که ما می خواستیم در این بازی تغییر دهیم." در FIFA 13 ما با First Touch روبرو شدیم و اکنون این قابلیت به سیستم دریبل های بازی نیز منتقل شده است. در این نسخه، توپ به شکل خودکار در زمان دویدن به پای بازیکنان نمی چسبد و کنترل توپ به مهارت های فردی بازیکن نیز بستگی دارد.

Fifa 14 PC-DEMO

 

Fifa 14 pc cover small دانلود دمو بازی Fifa 14 برای PC

 

 

به طور مثال، بازیکنانی مانند مسی (Messi) و بیل (Bale) در این قسمت بسیار خوب هستند و این در حالیست که این کار برای بازیکنان دیگر کمی سخت تر می شود. این قابلیت باعث می شود تا اگر مهاجم قوی ای داشته باشید، موقعیت های بسیار خوبی در بین دفاع تیم حریف پیدا کنید و گل بزنید. در کنار این موضوع، بازی قسمت جدیدی به نام Sprint Dribble Turns را در خودش قرار داده که باعث می شود بازیکنان آزادی بیشتری در مانور دادن در هر جهتی داشته باشند. اگر این دو امکان تازه را با هم ترکیب کنند، EA به خوبی توانسته یکی از مشکلات نسخه قبلی را برطرف کند و بازیکنان می توانند با سرعت بیشتری بازی کنند.

قابلیت First Touch درون بازی از نسخه ی سیزدهم به این سری اضافه شد و در این شماره نیز حضور پررنگ تری نسبت به نسخه قبل دارد و با اضافه شدن دریبل های طبیعی تر در بازی قابلیت First Touch علاوه بر ماندن به شکل سابق با دریبل های موجود تلفیق شده است و دریبل های ناگهانی در طول بازی جزو نقاط مثبت گیم پلی محسوب می شود.لایسنس های بازی نیز همانند نسخه های پیشین بسیار خوب و فوق العاده عمل کرده است و بالغ بر ۲۵ لیگ را پوشش میدهد ولی در میان لایسنس تیم های بین المللی تفاوت چندانی وجود ندارد اما این طور به نظر می رسد که بازهم فیفا از لحاظ لایسنس ها از رقیب دیرینه خود یعنی PES پیشی بگیرد.

نوع تماشاچیان حاضر و تشویق آنان نیز بسیار زیبا تر و پویا تر از نسخه های پیشین است.دیگر آن ها جسم های متحرک و بی گرافیک نیستند و این بار از هوش مصنوعی بهره مند خواهند شد طبق تریلر های موجود و مشاهده شده میتوانیم نتیجه بگیریم که کیفیت تماشاچیان از چند ضلعی که راس های آن قابل مشاهده بودند ارتقا یافته و متناسب با بازی تیم شان شعار هایی را سر می دهند که این عمل در روحیه بازیکن تاثیر مستقیم می گذارد.همانند نسخه ی گذشته روحیه ی بازیکن ها در زدن ضربات پنالتی ضربات آزاد و نوع بازی آن ها تاثیر مستقیم می گذاشت اما باید این نکته را نیز یادآور شوم که روحیه و انگیزه بازیکنان در تیم با توجه به زیاد بازی کردن و یا بازی نکردن آن متغیر بود(در بخش مربیگری)و در این نسخه با وجود همین بخش روحیه درون بازی نیز اضافه شده.کیفیت توپ در این بازی به گفته ی سازندگان تقویت شده است و دیگر باگ های مربوط به توپ را شاهد نیستیم.

Ultimate Team یکی دیگر از ویژگی های تقویت یافته این عنوان است پیشرفت بسیار زیادی که در این بخش شاهد بودیم در انقلابی شدن هرچه بیشتر این سری موثر است. با توجه به عرضه ی FIFA 14  بر روی کنسول های نسل آینده(XO,PS4) Ultimate Team نیز به صورت یک DLC به صورتی مفصل تر برای نسل آینده عرضه می شود.در Ultimate Team شما میتوانید اسطوره های مختلف را از سراسر تیم های جهان و اسطوره های زمان های قدیم نظیر پلُه درون تیم خود قرار دهید.ویزگی جدید بازی که از امسال اضافه خواهد شد Protect Ball می باشد همانطور که از اسم آن مشخص است میتوانید با استفاده از آن توپ را در اختیار خود نگاه دارید و از آن مراقبت کنید به زبان ساده تر میتوان گفت این قابلیت باعث می شود تسلط شما بر روی توپ بیشتر شود و در عوض از سرعت شما می کاهد.یکی از جذاب ترین مواردی که به بازی اضافه شده قابلیت شانس دوباره است این قابلیت به بازیکن اجازه میدهد تا هنگام تکل ناموفق بتوانند به سرعت تکل بعدی را نیز بزنند اما EA از انتشار اطلاعات بیشتر خودداری کرده است.
موتور بازیسازی این بازی برای نسل آینده انجین Ignite می باشد که به تازگی از سوی EA معرفی شده است این موتور فقط برای نسخه ی PS4 و Xbox One استفاده می شود.اما یکی از مشکلات این نسخه برای این نسل استفاده از همان موتور قبلی می باشد اما در کنسول ها به صورت تقویت شده و در PC به همان شکل مورد استفاده قرار میگرد و میتواند در مبارزه با PES به ضرر FIFA است مگر این که فیفا باز هم برگ برنده ای برای رو کردن مقابل PES داشته باشد و در این صورت شاهد رقابت پیچیده ای خواهیم بود. قسمت Career را در این قسمت میتوانید به صورت آنلاین تجربه کنید و با ترکیب خود در سراسر جهان با افراد مختلف مسابقه دهید.یکی از برگ های برنده ی FIFA همین بخش آن است که در نهایت ساده بودن بسیار جذاب و دوست داشتنی است.پست های قسمت Career برای بازیکن ها پیشرفته تر شده و هر پست به چند شاخه مختلف تقسیم می شود و همچنین Rating های بازیکنان (Career)دیگر مانند گذشته به نمره ی بازیکن در بازی هایش وابسته نیست بلکه رضایت سرمربی نیز برای گرفتن امتیاز بیشتر و در نتیجه راه یابی به تیم های بهتر از لازمه های آن است.

منبع توضیحات : پردیس گیم

 

تصاویری از محیط بازی:

Fifa 14 screenshots 01 small دانلود دمو بازی Fifa 14 برای PC Fifa 14 screenshots 02 small دانلود دمو بازی Fifa 14 برای PC

Fifa 14 screenshots 03 small دانلود دمو بازی Fifa 14 برای PC Fifa 14 screenshots 04 small دانلود دمو بازی Fifa 14 برای PC

Fifa 14 screenshots 05 small دانلود دمو بازی Fifa 14 برای PC Fifa 14 screenshots 06 small دانلود دمو بازی Fifa 14 برای PC

 

caution دانلود دمو بازی Fifa 14 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود دمو بازی Fifa 14 برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

 

 

منبع :دانلود ها



چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, :: 9:17 :: نويسنده : ali
دانلود بازی Diablo III برای PS3

گویند بهشت باشکوه ترین و والاترین مکان در جهان هستی است ولی وای به آن روزی که بهشت با آن همه عظمت به لرزه درآید! براستی کیست که توانایی و جرات تجاوز به این حریم را داشته باشد؟ Diablo برای بار دیگر برگشته تا اینبار با یک حمله اساسی کار ناتمام خود را پایان بخشد و تمامی جهان هستی را به زیر سلطه خود فرو برد، باید دید آیا در این راه موفق خواهد بود یا قهرمان ناشناس قصه ما او را در این مسیر نافرجام خواهد گذاشت. ۱۶ سال پیش دنیای RPG با ورود Diablo وارد عرصه جدیدی شد، المان ها و عناصر جدیدی که Diablo به این سبک اضافه کرد، خود به تنهایی برای تعریف یک "سبک" کافی بود. موفقیت و فروش بالای نسخه اول راه را برای ساخت نسخه دوم هموار کرد و پس از چهار سال Blizzard نسخه دوم این عنوان را عرضه کرد که همانند نسخه اول با استقبال زیاد مخاطبان روبرو شد و توانست نام خود را در لیست "پرفروش ترین عناوین PC کل تاریخ" به ثبت برساند. نسخه سوم این عنوان تلاش دارد به موفقیت های نسخه های قبلی افزوده و درعین حال طرفداران قدیمی خود را نیز راضی نگه دارد که می توان گفت تا حدودی در این امر موفق بوده است.

Diablo III PS3-DUPLEX

 

diablo 3 ps3 cover دانلود بازی Diablo III برای PS3

 

 

بیست سال پس از اتفاقات نسخه دوم، بار دیگر شیاطین و موجودات پلید برای نابودی زمین بازگشته اند؛ Tyrael (فرشته عدالت) پس از اطلاع از این مساله از فرمانروای خود درخواست می کند که به مردم زمین کمک کند و وقتی با مخالفت او روبرو می شود حریم بهشت را شکسته و به عنوان انسانی معمولی برای کمک به افراد بیگناه به سمت زمین فرود می آید. در آن سوی داستان Leah و دایی پیرش که جزء شخصیت های محوری داستان بازی به حساب می آیند مشغول انجام تحقیقاتی درباره حمله شیاطین و نحوه نجات زمین هستند. شخصیت اصلی داستان نیز در همین حین به جریانات بازی پیوند می خورد. این قهرمان ناشناس گویی هدفی به جز نجات دنیا در سر ندارد و چیزی برای خودش نمی خواهد. او باید در مسیر شکست Diablo ابتدا روح Belial و Azmodan، دو تن از شیاطین سه گانه را در Black Soul Stone به دام بیاندازد و سپس به جنگ شیطان اصلی برود، اما آیا همه چیز به همین سادگی پیش می رود؟ کشف این مساله بر عهده خودتان است.

داستان بازی پیچیدگی های لازم برای عناوین این سبک را ندارد و قصد دارد این کمبود را بوسیله CGها جبران کند. همچنین دیگر خبری از آن جو تاریک و سیاه نسخه های اول و دوم نیست و از این نظر می توان گفت بازی روح خود را به شیطان باخته است! کیفیت CG های بازی در ابتدا چه از نظر بصری و چه از نظر بیانی بسیار بالاست اما به تدریج رو به افول می رود و داستان کاملاً پیش بینی شده به پایان می رسد و البته راه را برای عرضه یک بسته الحاقی همانند نسخه های قبلی باز می گذارد.

هسته گیم پلی Diablo III برگرفته از دو نسخه اول بازیست، اما کماکان تغییرات مثبت و منفی زیادی در آن ایجاد شده است. گیم پلی بازی همانند نسخه قبلی پویا و سریع است؛ شما باید با گرفتن ماموریت از افراد مختلف عازم مکان های متفاوت شده و دشمنان را از بین ببرید و در این راه می توانید با ورود به سیاهچال های عمیق و نابود کردن دشمنان قویتر، آیتم های با ارزش و مهارت های جدید کسب کنید.

 

با گرفتن مقداری مشخص Experience Point سطح کاراکتر شما یک Level بالاتر می رود و بازی بطور اتوماتیک و با توجه به نوع کاراکتر، سطح قدرت، چابکی، میزان عمر و Intelligence کاراکتر را بالا می برد. این تغییر برخلاف دو نسخه قبلی که بازیکن را در انتخاب میزان افزایش هر خصیصه آزاد می گذاشت، باعث کاهش تنوع و انعطاف پذیری در ساخت کاراکترها شده و به نوعی باعث آسان شدن بیش از حد بازی می شود، چیزی که طرفداران قدیمی بازی اصلاً از آن راضی نیستند. پس از هر چند Level up، قابلیت های جدیدی برای هر کاراکتر آزاد می شود، در مجموع ۶ قابلیت برای هر کاراکتر وجود دارد که دوتای آنها بر روی کلیک راست و چپ (Attack اصلی) موس پیاده شده و بقیه بوسیله دکمه های کیبورد قابل استفاده می باشند. همچنین سه Slot برای انتخاب قابلیت های ثابت کاراکتر وجود دارد که از Level یک تا شصت آزاد شده و قابل انتخاب می باشند.

عنصر جدیدی که به بازی اضافه شده سنگ های Rune است که هرکدام به شکل متفاوتی باعث ارتقاء یا بهینه سازی قابلیت های کاراکتر می شود. برای هر قابلیت ۶ سنگ Rune وجود دارد که با ارتقاء به Levelهای بالاتر به تدریج آزاد می شوند. انتخاب این Runeها با توجه به نحوه بازی و آیتم ها می تواند بازده کاراکتر را به حداکثر خود برساند و همچنین از تکراری شدن بازی تا حد زیادی بکاهد.

هر کلاس استایل مبارزه ای خاص خود را دارد؛ Barbarian به قلب دشمنان حمله کرده و با قابلیت های گروهی دشمنان را یه بکباره نابود می کند. Witch Doctor با ساخت و پشتیبانی از موجودات سمی میدان نبرد را از دور کنترل می کند. Monk با استفاده از چابکی و کمبوهای سریع خود را به دشمنان رسانده و به سرعت آنها را از بین می برد. Wizard با استفاده از جادوهای مختلف دشمنان را کند یا گرفتار میکند و Demon Hunter نیز با استفاده از مهارت های تیر و کمان دشمنان را از پای در می آورد.

منبع توضیحات: وبسایت گیمرز لند

 

تصاویری از محیط بازی:

diablo 3 screenshots 01 small دانلود بازی Diablo III برای PS3 diablo 3 screenshots 02 small دانلود بازی Diablo III برای PS3

diablo 3 screenshots 03 small دانلود بازی Diablo III برای PS3 diablo 3 screenshots 04 small دانلود بازی Diablo III برای PS3

diablo 3 screenshots 05 small دانلود بازی Diablo III برای PS3 diablo 3 screenshots 06 small دانلود بازی Diablo III برای PS3

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول PS3 :

1) تمامی بازی ها ، تست شده بوسیله آخرین نسخه نرم افزار MultiMan می باشند. 

۲) تمامی بازی های قرار گرفته بر روی وبسایت قابلیت اجرا در سیستم های هک شده PS3 را دارا می باشند. تنها کافی است که طبق توضیحات نصب هر بازی ، به نصب بازی در کنسول خود بپردازید و مشکلی از قبیل سالم نبودن فایل های پچ  و یا خراب بودن EBOOT نزدیک به صفر می باشد.

۳) برای آموزش هک کردن PS3 خود می توانید به فروم های تخصصی در این زمینه مراجعه نمایید و در صورت بروز مشکل در بخش نظرات وبسایت ، مشکل خود را نوشته تا حد امکان به برطرف سازی آن پرداخته شود.

۴) نسخه پیشنهادی برای اجرای تمامی بازی ها ، نسخه CFW 4.46 می باشد و سایر نسخه ها مورد تایید وبسایت دانلودها نمی باشند.

 

caution دانلود بازی Diablo III برای PS3 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Diablo III برای PS3 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۱۰ :   Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۱۱ :   Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۱۲ :   Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۱۳ :   Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۱۴ :   Multiupload    Embedupload    Direct Link



جمعه 8 شهريور 1392برچسب:, :: 20:2 :: نويسنده : ali
دانلود دمو بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PS3

بهتر است کمی مثبت نگر باشیم PES 2014 .بسیار زیباست و نسبت به نسخه های قبلی اش پیشرفت چشمگیری داشته است. استادیومی که من در آن نسخه کوتاهی از بازی را بازی کردم، دقت جزئیات بسیار بالایی داشت و اتمسفری همانندیک استادیوم واقعی احساس می شد و تماشاگران هم دیگر همانند ربات های زشت نبودند! تماشاچیان پرچم های تیمشان را برافراشته بودند و با پیروزی تیم مقابل جوی متشنج به خود می گرفتند! ولی تا به اینجا بهترین ویژگی بصری بازی PES 2014بازیکنان است.فایده ای که استفاده از موتور فاکس برای بازی داشته است بسیار بارز بوده است. تکستچرهای پوست فوق العاده بنظر می رسند. در بازبینی گل ها و خوشحالی پس از به ثمر رسیدن گل شما می توانید به راحتی رگ های زیرپوست بازیکنان را در حال تپش ببینید. یا ریزش عرق از صورت بازیکنانی که بیشتر فعالند را ببینی.و شباهت برخی بازیکنان مشهور به چهره واقعی شان همانند بالوتلی، اوزیل و شواین اشتایگر بطور صادقانه ای زیاد است.

Pro Evolution Soccer 2014 PS3-PSN DEMO

 

 

در طول بازی، زمانی که دوربین بازی به حالت پیش فرض در می آید، بسیاری از جزییات به ناچار مبهم هستند، اما در طول بازی اهداف و اقداماتی که در چمن انجام می دهید به واقعیت نزدیک شده است و بافت چمن ها به صورت چشمگیری بهبود یافته است.نمی توان این عنوان را یک بازی فوتبال نسل بعدی نامید، اما مسلما این عنوان بهترین PES است که تاکنون برای کنسول های نسل فعلی ساخته شده است.

از این رو دوربین در این عنوان از بزرگنمایی بهتری برخوردار است که به بازیکنان این امکان را می دهد تا بهتر در زمین حرکت کنند و با هم تیمی های خود بهتر ارتباط برقرار کنند. در PES 2014 شما شاهد فیزیک بهتری خواهید بود. در این عنوان در حال حاضر بازیکنان از استحکام مناسبی برخوردارند، در این بازی از فناوری جدیدی به نام سیستم “پایدار حرکتی” استفاده شده است، این سیستم به بازیکنان این امکان را می دهد تا زمانی که تحت فشار هستند با آگاهی خوبی تیم خود را در موقعیت خوبی قرار دهند، می توان گفت که این سیستم در فیزیک بازی بی تاثیر نیست و زمانی بازیکن صاحب توپ در حال حرکت است بازیکن تیم حریف می تواند بازیکن صاحب توپ را تحت فشار قرار دهد و توپ را مال خود کند.

در PES 2014 همه ی بازیکنان از نظر قدرت با هم مساوی هستند و شما به سرعت باید یاد بگیرید که چگونه از قدرت تیم خود استفاده کنید. بازیکن مرکزی زمین یا همان هافبک دقیقا مانند سایر بازیکنان تیم قوی است، اما از لحاظ فنی استعداد کمتری دارد، به طور مثال اگر شما بخواهید با کسی مثل خاوی مارتینز حمله ای را آغاز کنید مسلما گیج خواهید شد. در عین حال زمانی که توپ به یک جناح می رود و بازیکنی مانند فرانک ریبری و یا هافبک خلاقی مثل باستیان شواین اشتایگر توپ را دریافت میکنند شما احساس قدرت خواهی کرد، زیرا آنها بسیار سریع هستند و می توانند از بازیکنان به راحتی عبور کنند.

میکس کردن قدرت عضلانی، حالت تدافعی بازیکن و مقدار زیادی هم زیرکی ، باعث حمله ای در بازی می شود که مانند موش و گربه بازیکنان دنبال یکدیگر می دوند و قصد تصاحب توپ را دارند . فرقی نمی کند شما چه کسی رو کنترل می کنید ،کنترل مدافع را دارید یا مهاجم، در هر پستی باشید شما باید در هر صورتی ریسک کنید. برای مثال اگر ماریو بالوتلی یک توپ در موقعیت رو به جلو دریافت کند، با استفاده از توانایی هایش می توانید به سادگی تصمیم بگیرید که توپ را برای نزدیک ترین هم تیمی رها کنید. این یک انتخاب با ریسک کم است. بنابراین نتیجه سودمندی برای شما ندارد در نتیجه شما بر خواهید گشت به موقعیت خودتان ولی خیلی بعید است که برای شما یک موقعیت گل زنی با این شرایط ایجاد شود. برعکس اگر فکر می کنید که خوش شانس هستید، وارد دفاع تیم حریف شوید و امید به سرعت بالا و مهارت های بالوتلی (و ترفندهایی که می توانید که با کمک دو آنالوگ انجام بدهید) داشته باشید، تا این توپ را منجر به گل کند. البته انجام این ترفند ها مشکل است و نیاز به یادگیری دارد.

وضعیت و موقعیت قرار گیری دو دفاع وسط بسیار در گرفتن سریع توپ از مهاجمان حریف موثر هست. از این دو مدافع وسط باید طوری استفاده کنید که هنگام ضد حمله ها مانند یک احمق فوتبال ندیده عمل نکنند و بتوانند با سرعت عمل شما در تصمیم گیری حمله حریف را خنثی سازند. این مکانیسم در این چند ساله در سری بازی های فوتبالی بسیار دستخوش تغییرات شده و امسال به نظر می آید که نسبت به سال های قبل بهتر جلوه خواهد کرد. فوتبال بازان کلاسیک همیشه از دکمه ضربدر کنترل های سونی برای گرفتن توپ از حریف و وارد کردن فشار بر بازیکن حامل توپ استفاده می کردند اما در این چند ساله با گرفتن دکمه R1 این کلاسیک بازان بهتر می توانند جلو راه مهاجمان را سد کنند و از این مکانیسم در بازی به ضدت بر علیه شما استفاده خواهد شد. شما هنگامی که با گرفتن ضربدر و R1 بر روی حریفتان فشار وارد می کنید می توانید با یک ضربه ناگهانی تکل توپ را از سمت مهاجم دور کرده و بازی را از موقعیت حمله حریف به حمله خودتان تبدیل کنید.

این مکانیسم اصلی بازی است، ولی PES 2014 ویژگی هایی زیادی دارد که منحصر به فرد هستند. از جمله سیستم ‘Combination Play’ که به شما این امکان را می دهد تا کنترل هم تیمی های خود را که هوش مصنوعی هستند،را داشته باشید. یک منوی پیش از تنظیم شده وجود دارد که شامل عملکرد های نقش ها است – مانند تغییر موقعیت ها، حمله از راست به چپ و .. – جایی که شما می توانید تصمیم بگیرید که هریک از این تاکتیک ها را در کجای زمین به کار ببرید.در این سیستم زمین به ۱۱ مربع تقسیم می شود و شما می توانید هر یک از این عملکرد ها را در هر قسمت به صورت اختصاصی قرار دهید. برای مثال می خواهید یک بازی حمله ای داشته باشید،می توانید عملکردfullback (حمله بازیکنان خط عقب) را روی یکی از مربع ها قرار بدهید و هر گاه داخل موقعیت دلخواه در بازی قرار گرفتید این استراتژی با فشردن یک دکمه فعال کنید .اگر تمام این مکانیسم هایی که بازی به ما ارائه میدهد درست کار کند و در بازی ما به اندازه لازم موثر واقع گردد متوجه می شویم که هوش مصنوعی بازی منحصر به تنها تصمیمات شما نیست و هزاران عامل بر بازی شما تاثیر گذار خواهد بود.

ویژگی “Heart” یکی از قسمت های مبهم و مهم بازی می باشد. به نظر می آید که این ویژگی حکم نقش کاپیتان بودن را در زمین بازی ایفا می کند .شما با استفاده از این ویژگی در بازی می توانید رابطه قوی تر و البته موثر تری بین فرد و جمع برقرار کنید. هر بازیکن با توجه به آمارش توانایی استفاده از heart را دارد که این بالا و پایین بودن این ویژگی را می توانید در آیکونی که در قسمت تاکتیک های بازی موجود هست مشاهده کنید.اگر بازیکنی مانند آرین روبن را در نظر بگیریم او می تواند با حرکات خود در یک بازی علاوه بر انجام حرکات فردی بازی سازی هم کند و به کل تیم هم کمک کند. ویژگی Heart به کمک PES 2014 آمده تا کمک کند که بتوانید بازیتان را با تعادل بیشتری پیش ببرید و تنها از یک بازیکن کلیدی در تیمتان کار نکشید. در هر صورت این ویژگی یک ویژگی جدید در PES بوده و اگر مورد استقبال طرفداران بازی قرار گیرد هر ساله پیشرفت خواهد داشت.

منبع توضیحات: وبسایت Game eMag

 

تصاویری از محیط بازی:

pes 2014 screenshots 01 small دانلود دمو بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PS3 pes 2014 screenshots 02 small دانلود دمو بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PS3

pes 2014 screenshots 03 small دانلود دمو بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PS3 pes 2014 screenshots 04 small دانلود دمو بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PS3

pes 2014 screenshots 05 small دانلود دمو بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PS3 pes 2014 screenshots 06 small دانلود دمو بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PS3

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول PS3 :

1) تمامی بازی ها ، تست شده بوسیله آخرین نسخه نرم افزار MultiMan می باشند. 

۲) تمامی بازی های قرار گرفته بر روی وبسایت قابلیت اجرا در سیستم های هک شده PS3 را دارا می باشند. تنها کافی است که طبق توضیحات نصب هر بازی ، به نصب بازی در کنسول خود بپردازید و مشکلی از قبیل سالم نبودن فایل های پچ  و یا خراب بودن EBOOT نزدیک به صفر می باشد.

۳) برای آموزش هک کردن PS3 خود می توانید به فروم های تخصصی در این زمینه مراجعه نمایید و در صورت بروز مشکل در بخش نظرات وبسایت ، مشکل خود را نوشته تا حد امکان به برطرف سازی آن پرداخته شود.

۴) نسخه پیشنهادی برای اجرای تمامی بازی ها ، نسخه CFW 4.46 می باشد و سایر نسخه ها مورد تایید وبسایت دانلودها نمی باشند.

 

caution دانلود دمو بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PS3 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود دمو بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PS3 دانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Embedupload    Direct Link



جمعه 8 شهريور 1392برچسب:, :: 19:46 :: نويسنده : ali