درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 526
بازدید کل : 119724
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

بازهای رایانه ای
بازی های رایانه ای




فروش عنوان Resident Evil: Revelations سرانجام به یک میلیون نسخه رسید

رسیدن مقدار فروش یک بازی ویدیویی به یک میلیون نسخه ، معیار بزرگی برای آن محسوب می شود.برخی از عناوین در ظرف چند روز به  این مقدار فروش و بیشتز از آن دست پیدا خواهند کرد و بعضی دیگر مانند عنوان Resident Evil: Revelations نیز زمان بیشتری را در پی رسیدن به این میزان فروش به انتظار خواهند نشست.

همانطور که مطلع هستید ، عنوان Resident Evil: Revelations یکی از بهترین عناوین سری Resident Evil در سالهای اخیر بوده است.این عنوان در اصل در سال 2012 برای کنسول 3DS عرضه شده بود ، اما در نهایت راه خود به سوی پلتفرم های PC ، PS3 ، Xbox 360 و Wii U نیز باز کرد.

اکنون شرکت Capcom اعلام کرده است که میزان فروش عنوان Resident Evil: Revelations بر روی تمامی پلتفرم ها سرانجام به 1.1 میلیون نسخه نیز رسیده است.



سه شنبه 22 بهمن 1392برچسب:, :: 1:23 :: نويسنده : ali
سازندگان Yakuza Ishin قدرت و جایگاه PS4 را با PS2 مقایسه کردند

دیروز در ساختمان  مرکزی Sony Computer Entertainment واقع در توکیو مراسمی برای معرفی عنوان انحصاری بزرگ کنسول PS4 یعنی Yakuza Ishin برگزار شد و اقای Masayoshi Yokoyama تهیه کننده بازی در کنار آقای Hiroyuki Sakamoto کارگردان بازی به تحسین PS4 پرداختند .

آقای Yokoyama در پاسخ به سوال مخاطبان اعلام کرد :

" زمانی که من برای اولین بار PS2 را ملاقات کردم ، احساسی فوق العاده و قوی را داشتم ، PS4 نیز به مانند PS2 بسیار خونسرد جلوه میکند و این لحظه مرا کاملا به یاد احساسم در زمان اولین ملاقاتم با PS2 می اندازد "

آقای Sakamoto همچنین اعتراف کرد زمانی که شنید باید باید عنوانی را بر روی PS4 بسازد اضطراب شدیدی را داشت اما با این وجود وقتی آنها روند ساخت بازی را آغاز کردند کنسول PS3 برای آنها محدودیت های فراوانی را ایجاد کرده بود اما بر روی PS4 همه چیز امکان پذیر بود بنابراین تیم ساخت بازی مشتاقانه به ساخت بازی بر روی PS4 ادامه داد .

آفای Sakamoto همچنین اعلام کرد مشخصات بازی به شکل قابل توجهی افزایش یافته اند و از طرف دیگر زمان های بارگذاری بازی کاهش داشته است و ایشان این موضوع را مدیون سخت افزار PS4 میداند .

اما اقای Yokoyama در پایان به نکته ی جالبی اشاره کرد و گفت در نسل قبل سازنده ها بهانه های فراوانی را می آوردند و میگفتند بعضی چیزها غیرممکن است و PS3 فقط تا همین حد میتواند اما اکنون این بهانه نیز حذف شده است اما احتمالا در آینده نیز سازنده ها چنین جملاتی را برای PS4 بکار میبرند اما در حال حاضر پتانسیل فراوانی برای یک انقلاب وجود دارد .

Yakuza Ishin در تاریخ 22 فوریه (2اسفند) بصورت انحصاری بر روی PS3 و PS4 عرضه میشود .



سه شنبه 22 بهمن 1392برچسب:, :: 1:22 :: نويسنده : ali
حدود 40% درصد از عنوان The Division توسط تیم سازنده Driver: SF در حال ساخت و توسعه است

همانطور که مطلع هستید ، عنوان مورد انتظار The Division در سال جاری میلادی برای پلتفرم های PC ، PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.هر چند شایعاتی منتشر شده است که احتمال دارد این عنوان تا سال 2015 میلادی به تعویق بیفتد.

جدا از این بحث ها ، مدیر عامل استودیوی Ubisoft Reflections آقای Pauline Jacquey به تازگی در یک اظهار نظر جالب آشکار کرده که "حدود 40% درصد" از ساخت و توسعه عنوان The Division توسط این استودیو که سازنده بازی Driver: San Francisco نیز بوده است ، در حال انجام است و ظاهرا قصد دارد در عنوان The Division به استودیوی Massive Entertainment کمک کند.

آقای Jacquey در مصاحبه ای که با وبسایت Develop-Online داشته است ، اظهار داشته : "ما در حال کار بر روی همه سیستم های بازی اعم از : شخصیت های اصلی ، دشمنان ، ستون های RPG ، ساخت منهتن ، اجزای آنلاین و غیره . . . هستیم.این به ما اجازه می دهد تا ورودی بسیار وسیع و گسترده ای را در بازی ایجاد کنیم ، اما آن را به یک عنوان نبرد دریایی در Assassin’s Creed III محدود نکنیم.".

وی می افزاید : "ما یک طراحی بسیار خوب و فن آوری قدرتمند را به The Division آورده ایم.تیم Massive بزرگتر است ، اما ما هنوز قابل توجه هستیم و مهارت خود را در هنر ، تکنولوژی و طراحی بطور واقعی نشان خواهیم داد.عشق و علاقه بسیاری برای این بازی در Reflections وجود دارد.بچه های ما در مورد آن کاملا دیوانه هستند.بنابراین برای برخی از آنها که در توسعه این بازی مشارکت دارند ، یک دستاورد در زندگی به حساب می آید.".

این بدین معنی نیست که توسعه عنوان The Division دچار مشکل شده است.این مسئله زیاد هم عجیب نیست.این بخشی از یک مدل جهانی است که شرکت Ubisoft در هفت یا هشت سال گذشته آن را گسترش داده است.این همان مدل عنوان Assassin’s Creed است که استودیوهای متعددی از جمله Ubisoft Toronto (که بر روی عنوان Splinter Cell: Blacklist نیز کار کرده است) بر روی آن فعالیت داشته اند.

این یک مدیریت کلاسیک تیمی است.شما نمی خواهید زمانی که در مرحله اول کار هستید ، تیمتان بیش از حد بزرگ باشد و هنگامی که شما نیاز به مقدار زیادی چابکی و زرنگی خودتان دارید.اما زمانی که شما در مرحله تولید کامل قرار دارید و با توجه به اینکه دامنه بازی بسیار عظیم است ، نیاز دارید که یک تیم بزرگ در پشتتان باشد.



سه شنبه 22 بهمن 1392برچسب:, :: 1:21 :: نويسنده : ali
تصاویر خیره کننده و با کیفیت بسیار بالا از Star Citizen

Star Citizen عنوان Chris Roberts همچنان روند شگفت انگیز کمک های مالی را ادامه می دهد. بودجه بازی در حال حاضر مبلغی بالغ بر 38,230,736 دلار حاصل از کمک مالی 385,497 نفر از طرفداران و حامی های بازی ست.

Cloud Imperium Games تصاویر جدید و طرح های هنری زیبایی از بازی را منتشر نموده است تا همچنان ما را مشتاق و حیرت زده نگاه دارد!

تعدادی از این تصاویر بصورت Art Work یا طرح های هنری - مفهومی هستند و تعدادی نیز In- Engine می باشند که تنها جلوه هایی چون Lens - Flare به آنها افزوده شده است. این تصاویر در کیفیت بسیار بسیار بالا و در اندازه هایی از 1600 * 900 تا 7970 * 2950 متغیر است و با کیفیتی به نمایش گذارده شده اند تا بتوان از هر پیکسل آنها لذت برد!

Star Citizen عنوان انحصاری پلتفرم PC خواهد بود . تاریخ عرضه بازی هنوز به طور رسمی اعلام نشده است اما احتمال می رود تا سال 2015 عرضه شود.

برای مشاهده تصاویر در اندازه واقعی بر روی آنها کلیک کنید

   

   

   

   



سه شنبه 22 بهمن 1392برچسب:, :: 1:16 :: نويسنده : ali