درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 532
بازدید کل : 119730
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

بازهای رایانه ای
بازی های رایانه ای




لذت فرار

استودیوی بازیسازی Criterion این روزها در حال ساخت بازی Need for Speed: Most Wanted است. بازی ای که به صورت Open-World در حال ساخت است و می خواهد یک فصل جدیدی در سری بازی های NFS باز کند. سازندگان به تازگی قسمت های جدیدی از این عنوان را به نمایش درآورده اند و تأکید کرده اند که این بازی هنوز در مرحله ساخت قرار دارد و حتی در دموی قابل بازی این عنوان نیز عبارت "در دست ساخت" به چشم می خورد. Criterion که سازنده Burnout Paradise و Need for Speed: Hot Pursuit است، اینبار می خواهد یک نمایش جالب از Most Wanted داشته باشد.

آقای مت وبستر (Matt Webster) تهیه کننده استودیوی Criterion به این موضوع اشاره می کند که آن ها دوست ندارند زمان را بیهوده هدر بدهند و هیچ وقت قصد ندارند که دنباله ای برای بازی هایشان خلق کنند. شاید ساخته های آن ها دارای یک نام باشند، اما همیشه متفاوت هستند و ارتباط کمی با نسخه های قبلی دارند. به همین دلیل تصمیم گرفتند که بازی استودیوی Black Box در سال 2005 را از نو بسازند تا بازیکنان دوباره شاهد یک نمایش خوب از Most Wanted باشند. وبستر می گوید که تجربه آن ها در Paradise و Hot Pursuit و اطلاعاتی که از قسمت Autolog بدست آورده اند، باعث شده که Most Wanted جدید را به شکل Open-World طراحی کنند تا بازیکنان بتوانند در قسمت های مختلف مسابقه دهند.



ادامه مطلب ...


جمعه 21 مهر 1391برچسب:, :: 21:17 :: نويسنده : ali
شکارچی خاموش

 

در Gamescom امسال، قسمت های زیادی از بخش چندنفره بازی Crysis 3 منتشر شدند، اما مد جدید این بازی که Hunter نام داشت، نگاه های زیادی را به خودش جلب کرد. اما چرا این مد اینقدر جالب توجه است؟ دلیل آن بسیار ساده بود. شما در این حالت می توانید بدون آنکه یک گلوله شلیک کنید، بازی را به پایان برسانید. این موضوع کمی عجیب است، چون در یک بازی اول-شخص تیراندازی با آن روبرو هستیم. در این سبک از بازی ها معمولاً با شناسایی اهداف و تیراندازی به سمت آن ها بازی را پیش می برید. در مد Hunter دقیقاً با روندی خلاف حالت رایج مواجه خواهید شد. تجربه این قسمت بسیار جالب است و حتی می توانید راحت تر از تیراندازی، به پیروزی برسید.

پرهیز از حضور در صحنه های اکشن، از المان های مهم این قسمت به حساب می آید. در مود Hunter راه های مختلف نجات پیدا کردن را تجربه خواهید کرد. شاید بتوان معنای جدیدی از Survival را در این حالت تجربه کنید. در این مد دو بازیکن حضور دارند که دارای یک Nanosuit فوق العاده قدرتمند هستند. باید دو اصل را رعایت کنید: مخفی شدن و استفاده از تیر و کمان! در این مد 12 یا 16 نفر دیگر نیز حضور دارند. این تعداد روی کنسول ها و PC متفاوت است! این افراد Troopers نام دارند که از تجهیزات بسیار قوی ای برخوردار هستند و تنها کار آن ها، این است که شما را از پا دربیاورند.



ادامه مطلب ...


جمعه 21 مهر 1391برچسب:, :: 21:16 :: نويسنده : ali
رونمایی بزرگ مسئولین Splinter Cell: BL

رونمایی بزرگ مسئولین Splinter Cell: BL

مسئولین و سازندگان یوبی سافت ( اسپلینتر سل : بلک لیست ) امروز تصویری عجیب در وال FB خودشون قرار دادن و اعلام کردند منتظر رونمایی بزرگ باشید.
هنوز مشخص نشده این تصویر مربوط به چه چیزی هستش ولی امکانش هست که مربوط به بخش مولتی‎پلیر بازی باشه.



چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب: Splinter Cell: BL, :: 21:17 :: نويسنده : ali
تریلری جدید از بازی Far Cry 3

یکی دیگر از عناوین بزرگی که توسط یوبیسافت قرار است امسال منتشر شود بازی Far Cry 3 است. یوبیسافت از این بازی تریلر های متعددی منتشر کرده است تا گیمر ها تغییرات بزرگی که این بازی کرده است را ببینند.در این تریلر که نامش The Savages (وحشیان) است شما بیشتر دو تا از شخصیت های اصلی بازی به نام Buck Savages و Vess را خواهید دید. Far Cry 3 در ۴ دسامبر سال ۲۰۱۲ برای PC ،PS3 و X360 منتشر خواهد شد.

| این ویدئو توسط کاربران گیم ایمگ ارسال شده است و ممکن است بخش هایی از محتوای آن، مورد تایید گیم ایمگ نباشد.

 



شنبه 15 مهر 1391برچسب:, :: 23:21 :: نويسنده : ali
گیم و دنیای واقعی

خیلی از شما گیمرها شاید این سوال برایتان پیش آمده است که اسلحه های به کار رفته و شبیه سازی شده در بازی های کامپیوتری تا چه اندازه به اسلحه های دنیای واقعی شباهت دارند؟  در تریلر زیر  یکی از مجریان GT برای درک بیشتر این موضوع دست به کار شده است. دیدن این تریلر تا اندازه ای شما را به جواب سوالتان نزدیک خواهد کرد.

 

 

                                            



شنبه 15 مهر 1391برچسب:, :: 23:15 :: نويسنده : ali
سوال و جواب با حضور هیدئو کوجیما

آقای هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) خالق سری بازی های Metal Gear Solid در برنامه پرسش و پاسخی در نمایشگاه Eurogamer Expo به سوالات مختلفی پاسخ داد. او یکی از افراد برجسته در زمینه ساخت بازی است و ایده های بسیار زیادی به کار می برد. این بازیساز 50 ساله در حال ساخت عنوان Metal Gear Solid: Ground Zeroes است که از هم اکنون نظرهای زیادی را به خودش جلب کرده است. دیو کوک (Dave Cook) از سایت VG247 نیز پرسش و پاسخ هایی که در Eurogamer Expo با حضور کوجیما انجام شده را جمع آوری کرده و ما نظر شما را به آن جلب می کنیم.



ادامه مطلب ...


شنبه 15 مهر 1391برچسب:, :: 23:6 :: نويسنده : ali
دانلود ویدئو دیری جدید از بازی Assassin's Creed III

Assassin's Creed III

دانلود ویدئو دیری جدید از بازی Assassin's Creed III تحت عنوان Video Diary "Inside Assassin's Creed III" Episode 3
ژانر: اکشن,ماجراجویی,راز آلود
ناشر: Ubisoft
سازنده: Ubisoft Montreal

پلتفرم: PC,PlayStation 3,Xbox 360,Wii U
تاریخ انتشار: October 30, 2012
حجم: 135.17 MB
کیفیت: 720p HD فوق العاده
فرمت: MP4



ادامه مطلب ...


جمعه 14 مهر 1391برچسب:, :: 20:0 :: نويسنده : ali
دانلود تریلر جدید بازی Medal of Honor: Warfighter

Medal of Honor: Warfighter

دانلود تریلر جدید بازی Medal of Honor: Warfighter تحت عنوان A video dedicated to Fireteam
ژانر: جنگی,اول شخص
ناشر: EA
سازنده: Danger Close

پلتفرم: PC,Playstation 3,PS Vita,Xbox 360,Wii U
تاریخ انتشار: October 23, 2012
حجم: 36.13 MB
کیفیت: 720p HD فوق العاده
فرمت: MP4



ادامه مطلب ...


جمعه 14 مهر 1391برچسب:, :: 19:56 :: نويسنده : ali
دنیا، گرفتار تاریکی

دنیا در بازی های کامپیوتری پردردسرتر، سیاه تر، ترسناک تر، مرگبارتر از آن چیزی که در واقعیت رخ می دهد، دیده می شود. حمله بیگانه ها، جنگ های هسته ای، فضای آخرالزمانی، آزمایش های بیولوژیکی، حمله زامبی ها و از بین رفتن تمدن ها تنها بخشی از آن چیزی است که در بازی های امروزی مشاهده می کنیم. اینگونه فضاها، نه تنها مورد توجه بسیاری از بازیسازان قرار گرفته اند، بلکه بازیکنان نیز ارتباط ویژه ای با آن ها برقرار کرده اند.

کمپانی Capcom نیز با سری بازی های بسیار محبوب Resident Evil تصویر ویژه ای از دنیای بیولوژیکی را به نمایش درمی آورد که خطر آن به مراتب بیشتر از جنگ های هسته ای است. در این سری از بازی ها شاهد بودیم که نقاط مختلف دنیا گرفتار اینگونه فعالیت ها شدند و نتیجه آن ها نیز چیزی جز از بین رفتن هزاران انسان نبوده است. از شهر Raccoon گرفته تا اسپانیا و آفریقا دستخوش آزمایشات بیولوژیکی شده اند، اما دنیای این سری منتظر اتفاق شوم تری است. اتفاقی که در Resident Evil 6 شامل یک منطقه خاص نمی شود، بلکه تمام دنیا را در برمی گیرد.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, :: 23:29 :: نويسنده : ali
گل های طلایی

یکی از بهترین بازی های ورزشی این نسل که هر سال بازیکنان زیادی را به سمت خودش جذب می کند، نسخه های جدید سری بازی های FIFA هستند. استودیوی کانادایی EA Sports هر سال با عرضه نسخه های جدیدتر این عنوان، هیجان این ورزش بسیار محبوب را به خانه ها می آورد. جدا از اینکه این عنوان در سرتاسر دنیا طرفدار دارد، تیم سازنده نیز هر سال سعی کرده تغییراتی را در بازی ایجاد کند تا نسخه های جدید در مقایسه با گذشته حرفی برای گفتن داشته باشند.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, :: 10:22 :: نويسنده : ali
قالبی غربی از فرزند شیطان

 

سری بازی های Devil May Cry از جمله معدود آثار صنعت بازی هستند که می توان از آن ها به عنوان یک پدیده و اسطوره نام برد. اگر بخواهیم درباره گذشته این سری صحبت کنیم، باید گفت که ابتدا اصلاً قرار نبود از DMC یک بازی مستقل و جدا ساخته شود، بلکه هدف از آن پروژه، ساخت یک دنباله برای Resident Evil بوده است. اما زمانی که بازی ساخته می شد، ناگهان هیدکی کامیا (Hideki Kamiya) کارگردان و خالق بازی متوجه شد که محصول او بجای آنکه شبیه به یک ادامه بر مجوعه Resident Evil باشد، با فاصله گرفتن از روح و اصالت آن، توان تبدیل شدن به یک بازی جدید و مستقل را دارد.

این شد که او با فرصت پیش آمده، بجای لغو پروژه، آن را ادامه داد و در نهایت یک اثر جدید و کاملاً متفاوت را خلق کرد. خبر تولید نسخه جدید Devil May Cry به حدود 2 سال پیش برمی گردد. زمانی که اولین بار Game Informer شایعاتی را در باب تولید بازی منتشر کرد و بعداً در TGS سال 2010 بود که Capcom در پی این شایعات، بالاخره ساخت بازی را تأیید کرد. اما چیزی که از همان زمان، بحث های داغی را به وجود آورد، تغییر شرکت بازیسازی از Capcom به Ninja Theory بود. این تصمیم Capcom که سرنوشت یکی از مهم ترین بازی هایش را بجای خالقان اصلی آن در PlatinumGames به دست یک استودیوی غربی می سپرد، یکی از عجیب ترین اقدامات صورت گرفته در صنعت بازی محسوب می شد.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, :: 10:19 :: نويسنده : ali
جاستین بیبر در NBA 2K13

جاستین بیبر در NBA 2K13

حضور خواننده پاپ جوان جاستین بیبر به عنوان شخصیت پنهان در بازی NBA 2K13 اخیر سر و صدایی زیادی کرده و تا همین چند روز پیش که خود جاستین در تویترش اعلام کرد که واقعیت داره این موضوع که در ادامه چند تا شات هم از اوشون هستش جاستین بیبر در NBA 2K13



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, :: 8:31 :: نويسنده : ali
نمرات fifa 13 منتشر شد.

نمرات fifa 13 منتشر شد.
بازی Fifa 13 که قرار است تا ۲ روز آینده منتشر شود توسط برخی از سایت های مطرح جهان مورد نقد و بررسی قرار گرفته است که بازهم به نظر میرسد امسال هم این بازی از Pes سر تر باشد!شما میتوانید نمرات Fifa 13 را در زیر مشاهده کنید:

PlayStation Official Magazine US: 9|10

PlayStation Official Mgazine UK: 9|10

IGN: 9|10

IncGamers: 9|10

Official XBOX Magazine: 9|10

Videogamer: 9|10

Eurogamer: 9|10

این بازی ۴ مهر برای سه پلتفرم اصلی عرضه  شد.



چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:, :: 7:43 :: نويسنده : ali
پیش فروش جی تی ای ۵ در فروشگاه آنلاین آمازون

پیش فروش جی تی ای 5 در فروشگاه آنلاین آمازون

سایت حراجی Amazon اخیراَ بازی  GTA V را پیش فروش کرده است در سایت خود و قیمت پیشفروش شده ۵۹٫۹۶ دلار است البته این بازی در این سایت فقط برای دو کنسول PS3 و Xbox است ولی همانطور که می‎دونید قرار بود برای نسخه PC هم عرضه بشه که حالا باید ببینیم داستان از چه قراره ؟ بالاخره عرضه می‎شه برای PC یا نه ؟ علاوه بر اون هنوز تاریخ انتشار رو هم منتشر نکردن دوستان اگر خبری از این بازی دارید در قسمت نظرات همین بخش اعلام کنید. ممنون

لینک پیش‎خرید آمازون



سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 16:3 :: نويسنده : ali
سیستم مورد نیاز Assassins Creed 3

سیستم مورد نیاز Assassins Creed 3

بازی Assassins Creed 3 تا پایان ماه نوامبر عرضه خواهد شد و یوبی‎سافت هم سیستم مورد نیاز AC3 رو اعلام کرده که در ادامه با هم می‎بینیم.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 16:1 :: نويسنده : ali
تاریخ عرضه Splinter Cell: Blacklist و تصاویری از آن

تاریخ عرضه Splinter Cell: Blacklist و تصاویری از آن

طبق اعلام سایت آمازون بریتانیا بازی Splinter Cell: Blacklist بزودی در تاریخ ۲۹ مارچ ۲۰۱۳ ( ۹ فروردین ۱۳۹۲ ) قرار است در بازار بریتانیا عرضه شود.
این بازی قرار است در بسته فلزی شامل لباس عملیاتی پنج تکته ، عینک مخصوص و نقشه مناطق جنگی و همچنین یک مرحله اضافه که در زیر تصویری از این بسته و همچنین تصاویری از این بازی موجود است.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 16:0 :: نويسنده : ali
بررسی بازی Sleeping Dogs

بررسي بازي Sleeping Dogs

بازی Sleeping Dog که از خاکستر True Crime : Hong Kong برخواست با حضور خود در سبک Open World که مورد علاقه ی بسیاری از بازی بازهاست به دنبال رقابتی نفس گیر با عناوین مطرح این سبک دارد . البته این بازی از تعداد زیادی بازی دیگر به نوعی کپی شده است و با کنار هم قرار دادن عناصر محبوب آن ها در کنار یکدیگر ، عنوانی درخور توجه شده است .
بازیی که در ابتدا قرار بود Activision آن را منتشر کند تا مرز سقوط رفت ، Square Enix آن را خرید و پس از مدتی با انتشار تصاویر و تریلرها و همچنین تغییر نام آن ، همه را غافلگیر کرد . بازی توسط استودیوی United Front Games که از اعضای سابق استودیوهای بزرگی همچون EA Black Box , Rockstar Vancouver , Radical Entertainment و Volition ساخته شده است .

 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:بررسی بازی Sleeping Dogs, :: 15:27 :: نويسنده : ali