درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 536
بازدید کل : 119734
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

بازهای رایانه ای
بازی های رایانه ای




تصاویری از جدیدترین کیس های قدرتمند مخصوص بازی

داشتن سیستم خوب یکی از مهم ترین دلایل راحت اجرا کردن بازی ها است دقدقه ای که با این اوضاع بازار دلار و قیمت های سرسام آور داریم و هر روز به خود تلقین می کنیم که عجب سیستم شاخی دارم اما امروز تصاویری از جدیدترین سیستم های کامپیوتری را برای شما آماده کردیم تا ببینید چه کسانی در دنیا دارن واقعا از بازی کردن لذت می برند

تصاویری از جدیدترین کیس های قدرتمند مخصوص بازی



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 22 آذر 1391برچسب:, :: 9:4 :: نويسنده : ali
تاریخ انتشار بازی ها در ۳ هفته آینده

سعی می کنیم به صورت هفته ای یا ۲ هفته یک بار بازی های مختلف که برای پلتفرم های مختلف منتشر می شوند را برای شما عزیزان دوستداران به بازی معرفی کنیم تا شاید بازی مورد علاقه خود را پیدا کرده و استفاده ببرید

تاریخ انتشار بازی ها در 3 هفته در پیش رو

 

در لیست زیر بازی هایی که در ۳هفته آینده به مرور زمان منتشر می شوند در لیست زیر است که عنوان هایی مانند Dark Souls II  و Sniper: Ghost Warrior 2 از مهمترین بازی ها خواهد بود

 

PC

  • Darkfall: Unholy Wars
  • The Walking Dead: A Telltale Games Series
  • Dark Souls II
  •  Divine Souls
  • Fuel Overdose
  •  Sniper: Ghost Warrior 2

Xbox 360

  • The Walking Dead: A Telltale Games Series
  • Dark Souls II
  • Darkstalkers Resurrection
  • Anarchy Reigns
  •  DmC: Devil May Cry
  •  Sniper: Ghost Warrior 2

PlayStation 3

  • The Walking Dead: A Telltale Games Series
  • Dark Souls II
  • Darkstalkers Resurrection
  • Anarchy Reigns
  •  DmC: Devil May Cry
  •  Sniper: Ghost Warrior 2



چهار شنبه 22 آذر 1391برچسب:, :: 8:59 :: نويسنده : ali
تاریخ انتشار بازی Gta V
طبق خبرهایی که در چند هفته قبل تا به امروز از بازی GTA V  داشتیم تا به امروز تاریخ دقیق ان را برای شما عزیزان به این بازی ذکر نکردیم اما امروز سایت آمازون علاوه بر این که قیمت این بازی را در فروشگاه خود اعلام کرد تاریخ دقیق آن را هم منتشر کرده ....
 


با توجه به جدیدترین خبرها و به نقل از سایت آمازون انتشار دقیقه بازی ۱۹ جوئن سال ۲۰۱۳ می باشد که به تاریخ شمسی می شود چیزی حدود ۲۹ خرداد سال ۱۳۹۲  می باشد از این روز یک هفته قبل از انتشار بازی نمایشگاه E3 2013 از جدیدترین تکنولوژی ها پرده برداری می کند احتمال معرفی کنسول های Next-Gen بسیار زیاد است.



چهار شنبه 22 آذر 1391برچسب:, :: 8:57 :: نويسنده : ali
دانلود DLC بازی Dishonored Dunwall City Trials

بازی Dishonored دیروز DLC با نام Dunwall City Trials منتشر کرد که به سرعت کرک شد و هم اکنون رایان گیم این DLC را برای دوستداران به این بازی آماده کرده است ین بسته شامل ۱۰ چالش برای Corvo می باشد که او را در موقعیت های مختلف قرار میدهد.محتویان این مراحل شامل : به قتل رساندن دشمن در زمان محدود ، پایداری و استقامت در برابر امواجی از هجوم دشمنان مانند Tallboy ها ، محافظین و غیره می باشد

دانلود DLC بازی Dishonored Dunwall City Trials

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 22 آذر 1391برچسب:, :: 8:55 :: نويسنده : ali
دانلود نسخه کامپیوتر بازی اکشن Far Cry 3 -2012

Far Cry 3 -2012 : شرکت Ubisoft با Far Cry 3 مبارزات بی پایانی خلق کرده و به شما این اجازه را می دهد که هر طور که می خواهید با دشمنان مبارزه کنید. مثلاً از فاصله دور با اسلحه تک تیرانداز حساب آن ها را برسید، با اسلحه خود به دل دشمن بزنید و همه را به گلوله ببندید و یا یک C4 به جیپ وصل کنید و آن را با سرعت به مرکز پایگاه دشمن بفرستید. اما تمام این مبارزات به یک داستان اصلی وابسته هستند. داستان، دیگر همانند Far Cry 2 سیاسی نیست و بیشتر شخصی است و پیرامون خشونت و دیوانگی و شخصیت هایی که همه آن ها مشکلی در مغز خود دارند، روایت می شود. در یکی از مراحل جیسون برادی (Jason Brody) شخصیت اصلی بازی، در یک غار زخمی شده و با بیرون آمدن از آنجا سعی دارد تا یک دکتر پیدا کند. به محض اینکه از غار بیرون بیایید و خانه های سفید جزیره را ببینید، متوجه می شوید که در یک جزیره استوایی بسیار زیبا هستید. با کمی جستجو دکتر را پیدا می کنیم که نام او ارنهارد (Dr. Earnhardt) است. همانطور که گفته شد، تمام شخصیت های جزیره به نظر روانی هستند. دکتر ما هم از این قاعده مستثنی نیست. او در قبال درمان شما، می خواهد که مقداری قارچ از یکی از غارهای اطراف برای او بیاورید. Far Cry 3 تماماً یک تیراندازی نیست. این بازی در مورد Platforming و کشف مکان های تازه هم هست. شما می توانید از مکان های بلند بالا بروید و یا وارد یک غار شوید و بخواهید یک حوض به نظر کوچک را در یک غار بررسی کنید.
وقتی قارچ را پیدا می کنید و از غار فرار می کنید، شب شده است. همانطور که مشاهده کردیم، Far Cry 3 تنها جنبه فیزیکی ندارد، بلکه کم کم به مشکلات روانی مردم جزیره هم پی خواهیم برد. دکتر ارنهارد دیوانه است و تمام آدم بدهای داستان هم همینطور. شما بعد از تزریق دارو، کم کم متوجه می شوید که شبیه به آن ها می شوید و برادی هم ممکن است عقل خود را از دست بدهد. او تا قبل از شروع داستان، یک آدم معمولی بود که با نامزد و دوستان خود وارد این جزیره می شوند و ناگهان همه چیز تغییر می کند.

دانلود با حجم 10 گیگابایت نسخه کامل فول retaile نسخه معتبر skidrow با کرک!

Far Cry 3 Deluxe Edition MULTI5 DLC-FULL UNLOCKED

دانلود نسخه کامپیوتر بازی اکشن Far Cry 3 -2012

 

OS:Windows XP, Windows Vista and Windows 7
 Processor:Intel Core®2 Duo E6700 @ 2.6 GHz or AMD Athlon64 X2 6000+ @ 3.0Ghz or better
 Memory:2 GB RAM
 Graphics:512MB Video RAM (1GB Video RAM), DirectX9c (DirectX11) Shader Model 3.0 (Shader Model 5.0)
 DirectX®:9.0c
 Hard Drive:15 GB HD space



ادامه مطلب ...


یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, :: 7:57 :: نويسنده : ali
پک الحاقی جدید بازی Assassins Creed III DELUXE DLC 2012

Assassins Creed III DELUXE DLC 2012 : خیلی ها دنبال نسخه delux بازی assassins 3 بودند که حجمش حدود 17 گیگابایت هست و اضافات و ابزارها و متعلقات بسیاری را نصبت به نسخه معمولی بازی دارد بودند که هم اینک خبر خوشحال کننده اینکه شما میتوانید با نصب این dlc که حجمی حدود 300 مگابایت دارد نسخه بازی خودتون رو به deluxe نسخه گرانقیمت ubisoft تبدیل کنید..

دانلود با حجم 320 مگابایت نسخه معتبر skidrow

پک الحاقی جدید بازی Assassins Creed III DELUXE DLC 2012

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, :: 7:53 :: نويسنده : ali
تریلری از GTA 5

خشونت ، جنایت ، بی قانونی ، هرج و مرج ، گرافیکی خیره کننده ، گیم پلی ای گیرا ، محیطی وسیع ، پیشینه ای قوی ، سازنده ای خوش سابقه و بسیاری خصوصیات بد و خوب دیگر ، معجونی قوی به نام GTA 5 را آماده نموده است تا گیمر ها را بیش از نسخه های قبلی تشنه نسخه جدید بگرداند. در ادامه می توانید تریلری جدید از این بازی را دانلود کنید.

 

 

 



جمعه 3 آذر 1391برچسب:, :: 12:25 :: نويسنده : ali
تریلری از مولتی پلیر Farcry 3

چند هفته ای بیشتر تا عرضه FarCry 3 باقی نمانده است. به نظر می رسد این بازی حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد و از تریلرهایی که برای این بازی عرضه شده می توان به آن پی برد. در زیر می توانید گوشه هایی از گیم پلی این بازی در بخش مولتی پلیر را مشاهده کنید.

 

 



جمعه 3 آذر 1391برچسب:, :: 12:23 :: نويسنده : ali
تریلری از Devil May Cry

تریلری که مشاهده خواهید کرد گوشه ای گیم پلی بازی DMC شماره پنجم می باشد که در آن دانته با یکی از غولهای بازی مبارزه میکند. دیدن این تریلر بسیار لذت بخش خواهد بود. مخصوصا وقتی این غول بد دهن و بی تربیت و جیغ جیغو و سرتق نابود می شود. این بازی در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۱۳ یعنی کمتر از دو ماه دیگر برای PC و XBOX360 و PS3 عرضه خواهد شد.

 

 



جمعه 3 آذر 1391برچسب:, :: 12:20 :: نويسنده : ali
چرا گیمرهای حرفه ای Call of Duty بازی نمی کنند؟

بازی اول شخص تک تیرانداز Call of Duty: Black Ops در نوامبر سال 2010 منتشر شد و به سرعت لقب پرفروش ترین بازی سال آمریکا را به خود اختصاص داد. در عرض 6 هفته فروش این بازی به مرز 1 میلیارد دلار رسیده بود.

به نقل از خبرآنلاین؛ اما هرجقدر که آماتور ها عاشق این بازی هستند ، حرفه ای ها از آن دوری می کنند. چرا؟
روزانه میلیون ها کاربر به برای رقابت در مسابقات Call of Duty وارد سایت Activision Blizzard می شوند. اما بازیکنان حرفه ای به دنبال چیزی بیش از این هستند ، آنها در تورنومنت ها پولی بازی می کنند. از طرفی عرضه کنندگان ، ویژگی های جدیدی را به Black Ops دو اضافه کرده اند تا بتواند همچنان مخاطبین خود را نگه دارد.  از جمله اینکه ،هم اکنون بازیکنان می توانند بازی شان را از طریق یوتیوب به صورت زنده  از کنسول بازی خود برای هوادارانشان پخش کنند.
اما حرفه ای ها  یک مشکل  اساسی  با Call of Duty دارند . درست مثل چرخه ساعت، هر سال ،در دومین سه شنبه ماه نوامبر یک Call of Duty جدید وارد بازار می شود. هر کدام از نسخه های بازی نیز توسط توسعه دهندگان جدیدی طراحی شده اند. بنابراین هر سال ، میلیون ها بازیکن باید نسخه قدیمی خود را کنار گذاشته و پذیرای توده انبوهی از تغییرات شوند که در نسخه جدید وجود دارد.
همیشه هم اسلحه ها متفاوت  و فیزیک جهان پیچیده تر شده است، شاید این تغیرات برای یک بازیکن عادی، جالب و سرگرم کننده باشد اما برای یک بازیکن حرفه ای درست مانند یک کابوس و سناریوی وحشتناک است. مهمترین مسئله برای حرفه ای ها این است که بتوانند با یک بازی یکسان، با قوانین یکسان و برای سالها و سالها ، تمرین و بازی کنند تا بدین طریق بتوانند امتیازات خود را بالا ببرند.
تصور کنید قوانین لیگ بیسبال هر سال به طور کلی تغییر کند، هر بار از توپ های متفاوت استفاده شود و مانند اینها! به نظر شما چه پیش خواهد امد؟
حرفه ای ها به بازی های تک تیرانداز اول شخص خیلی علاقه دارند اما انها در تورنومنت های بزرگی ( مثل DreamHack سوئد، World Cyber Games کره و غیره)  که پای پول های کلان هم در آنها در میان است، شرکت می کنند و در این تورنومنت ها Counter-Strike بازی می شود. این بازی نیز هر سال به روز می شود اما در همه مسابقات ، بازیکنان با نسخه قدیمی 1.6 که در سال 2003 انتشار یافته است بازی می کنند.
Call of Duty: Black Ops II برای 4 پلت فرم پلی استیشن 3، ایکس باکس 360، ویندوز و نینتندو Wii U طراحی شده اما نکته منفی اینجاست که بازیکنان این بازی روی هر یک از این پلت فرم ها نمی توانند با بازیکنی از یک پلت فرم دیگر بازی کنند.
مثلا بازی Starcraft II، که توسط همان کمپانی Activision Blizzard تولید شده برای یک بازه زمانی طولانی مدت 11 ساله طراحی شده است. بنابراین حرفه ای ها می توانند از قبل این بازی به مدت یک دهه میلیون ها دلار پول به جیب بزنند.
شاید این قابلیت که بازیکنان بتوانند بازی خود را به صورت زنده از یوتیوب پخش کنند ایده جالبی باشد اما این راهکار همیشه به همین راحتی  سبب افزایش مخاطب نمی شود.
 این مسائل روی هم رفته سبب شده است تا حرفه ای ها در تورنومنت های جهانی بازی چندان علاقه ای به Call of Duty نداشته باشند. و حتی با وجود تغییرات مثبتی فراوانی که Black Ops II داشته باز هم پولهای خود خرج این بازی نکنند.



چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:, :: 21:9 :: نويسنده : ali
گیلموت از Watch Dogs در ۲۰۱۳ صحبت می‎کند

گیلموت از Watch Dogs در 2013 صحبت می‎کند

گیلموت رئیس شرکت یوبی بالاخره اعلام کرد که بازی Watch Dogs این بازی اکشن Sci-Fi برای سال ۲۰۱۳ برنامه ریزی شده و Watch Dogs بزودی در سال آینده منتشر خواهد شد ، طبق نظر گیلموت بهترین عنوان یوبی در سال ۲۰۱۳ خواهد شد.
Watch Dogs یک بازی در سبک سوم‎شخص و آزادانه (open-world) اکشن تیراندازی و تلفیقی از Blade Runner, Grand Theft Auto و Daft Punk می‎باشد. یوبی‎سافت همچنین تایید می‎کند که این بازی برای کنسول Xbox و PS3 عرضه خواهد شد و فعلاَ خبری از نسخه Wii U نیست در همین حال نسخه PC آن در E3 به نمایش گذاشته شد و مطمئنا مورد توجه شما قرار گرفته البته به نظر من این بازی بعد از ماه بهار میلادی میادش چون عنوان GTA V در اون ماه منتشر میشه



چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:, :: 20:34 :: نويسنده : ali
Global Ops: Commando Libya

Global Ops: Commando Libya

«عملیات‌های جهانی: تکاور لیبی» (Global Ops:Commando Libya) بازی  اکشن  سوم شخص است که  توسط bitComposer و Spectral  عرضه شده، موضوع بازی متعلق به چهل سال گذشته است اما با محتوا و درون مایه‌ای  نوین ارائه گشته است.  این بازی با موتور قدرتمند آنریل انجین (Unreal Engine) ساخته شده اما دارای گرافیک بسیار خوبی نیست و در قد و قواره بازی های سال ۲۰۱۱ نمی گنجد شاید علت تعجیل در عرضه بازی به منظور هم زمانی با بیداری اسلامی منطقه  و انقلاب مردم لیبی  باشد.

Global Ops: Commando Libya

داستان بازی درباره سقوط بمب‌افکن بی ۵۲ جی (B52-G) آمریکایی در ۲۱ ژانویه ۱۹۶۸ است که به علت حادثه در آبهای یخ زده قطب شمال در نزدیکی پایگاه هوایی تول سقوط می‌کند. پس از تجسس مشخص می‌شود که یکی از چهار بمب موجود در بمب افکن مفقود شده و بررسی سازمان سیا نشان می دهد که بمب چهارم توسط یک دلال سلاح روسی”یبی‌وادنکو” ( Yebievdenko) سرقت شده و قرار است به تروریستهای لیبیایی فروحته شود اینک آمریکا نگران است که مبادا به خاطر دخالت آمریکا در لیبی علیه آمریکا استفاده شود. شما در نقش نیروی ویژه آمریکایی از گریلند تا آفریقا عملیات انجام می دهید و مانع این اقدام می شوید.
در این بازی سعی شده با استفاده از روش افکار تحریف شده خطر جنگ هسته ای به علت مسلح شدن گروهها تروریستی گوشزد شود و از سوی دیگر مجهز بودن برخی از کشورها به سلاح اتمی با تمام وقایع روی داده امری پذیرفته شده و غیر قابل اجتناب تلقی گردد ضمن آنکه خطر گروهها و تشکل های اسلامی به صورت ویژه برجسته سازی شود.

افکار تحریف شده :
دررسانه هایی چون بازی های رایانه ای سعی می شود با استفاده از روش افکار تحریف شده با ترکیب واقعیت با دروغ و فریب، موضوع تبلیغات را در نظر مخاطب، حقیقت جلوه داده شود. در این بازی هم تلاش شده با مقدمه ای واقعی افکار مخاطبین به سمت اهداف از پیش تعین شده سوق داده شود. چرا که داستان ابتدایی بازی مبتنی بر یک واقعه تاریخی است.

در روز ۲۱ ژانویه ۱۹۶۸، به خاطر آتش سوزی در کابین هواپیما، بمب افکن بی – ۵۲ بر فراز گرینلند (جزیره ای خودمختار متعلق به دانمارک ) در منطقه پوشیده از یخ خلیج نورت استار در نزدیکی پایگاه هوائی تیول (شرقی‌ترین پایگاه نیروی هوایی آمریکا) سقوط کرد.
در اثر سقوط هواپیما، ۱۲۲ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت جت موجود در این هواپیما و مواد منفجره موجود در آن منفجر شد؛ و در اثر این انفجار، مواد هسته‌ای مضری از قبیل پلوتونیوم، اورانیوم و تریتیوم، همراه با لاشه هواپیما، در محوطه‌ای به مدت ۲۰ دقیقه سوختند. گرمای این آتش باعث شد یخ منطقه آب شود؛ منطقه مورد نظر بعدا در حالی که هنوز گرد و غبارهای هسته‌ای را در خود داشت، به حالت جامد درآمد.
برای مقابله با اثرات مضر این سانحه، یک اقدام پاکسازی گسترده موسوم به «پروژه ذوب یخ» با مشارکت بیش از ۷۰۰ نفر آغاز شد؛ با اینکه شرایط برای کار تقریبا غیر ممکن بود. عملیات پاکسازی تا پایان ماه فوریه در شرایط کاملا تاریک انجام می‌شد، سرعت وزش باد نزدیک به ۱۳۷ کیلومتر در ساعت بود، دمای هوا ۲۸ تا ۷۰ درجه زیر صفر بود و کارگران موظف شده بودند تا پیش از آغاز گرمای بهار عملیات اکتشاف را به پایان برسانند. در هر حال ظرف مدت ۸ ماه از آغاز این سانحه نزذیک به ۱۰ هزار و ۵۰۰ تن از برفها و یخهای آلوده در بشکه‌هایی جمع‌آوری و برای انجام اقدامات دفعی به آمریکا فرستاده شدند. قرار شد بر اساس این نظر که حجم بالای آب می‌تواند میزان مواد هسته‌ای را رقیق کند و به سطحی ایمن برساند، با باقیمانده ضایعات کاری نداشته باشند.
پنتاگون اعلام کرد که هر چهار سلاح هسته ای “نابود” شده اند. اما اسناد طبقه بندی شده‌ای که تحت برنامه “قانون آزادی اطلاعات آمریکا” در اختیار بی.بی.سی قرار گرفته است
این اسناد روشن می‌ کند که بازرسان که ظرف هفته های پس از حادثه قطعات را کنار هم قرار دادند متوجه شدند که در این قطعات فقط می‌توان سه سلاح را یافت!
حتی تا پایان ژانویه یکی از این اسناد از بخش سیاه شده ای در یخ‌ها گزارش می داد که مجددا یخ زده بود و دارای خطوط ناشی از فرود سلاح با چتر بر روی آن بود.در این سند آمده است: چیز خاصی نظیر گداخت اولی یا دومی در یخ فرو رفته است که اولی یا دومی به قطعات سلاح اشاره می‌کند.
دیگر مقاماتی که پرونده‌های طبقه بندی شده را مشاهده کرده‌اند رها کردن یک سلاح هسته‌ای در این منطقه را تایید کردند. هر چند که پنتاگون از اظهارنظر در خصوص این تحقیقات خودداری نمود و فقط به مطالعات رسمی سابق در خصوص این حادثه اشاره کرد.

Global Ops: Commando Libya

تروریستهای مسلمان :
هماهنگونه که اشاره شد با مقدمه ای مبتنی بر یک داستان واقعی در بازی سازندگان یازی سعی می کنند اهداف از پیش تعیین شده خود را پیگیری کنند. بازی زمانی به بازار عرضه شد که موج بیداری اسلامی به بسیاری از کشورهای اسلامی رسیده بود و مردم لیبی نیز علیه دیکتاتور لیبی قیام کرده بودند. اما در این بازی به گیمرها اینگونه القا می شود که تروریستهای لیبیایی افرادی مسلمان و ضد غربی اند که در پی دست یافتن به سلاح اتمی برای حمله هسته ای به آمریکا هستند و بالطبع گیمر حق قانونی دفاع از خود را به سرباز امریکایی می دهد که برای باز پس گیری اموال خود(بمب اتمی سرقت شده ) از یک سو و جلوگیری از حمله نظامی هر اقدامی انجام دهد!
شاید مخاطب عام و حتی برخی از گیمرها اتفاقات روی داده در بازی همچون معماری ساختمانها در لیبی، چهره تروریستهای لیبیایی با چفیه ، مجهز بودن تروریستها به سلاح های شرقی و حتی شنیده شدن اصوات عربی را مبتنی بر واقع گرایی بازی بگذارند چرا که توقعی نیست در کشور لیبی، افراد به زبانی غیر از عربی صحبت کنند . این ظاهر امر است و اگر با دقت به تکه کلام های تروریستها مسلمان، وقتی که به سمت شما حمله می کنند گوش کنید این عبارت ها را می شنوید .
“یا ایها الکافر” یا “موت یا ایها الخنزیر” و ….
گیمر جهانی در حالی که از سوی تروریستها به سمت او شلیک می شود عباراتی قرآنی “یا ایها الکافر” (تداعی آیه اول سوره کافرون) را می شنود به این عبارات شرطی شده و اینگونه در ذهن او نقش می بندد که جمعی که از این عبارات استفاده می کنند فارغ از موقعیت جغرافیایی، همگی تروریست هستند. تروریستهایی که مثل بسیاری از بازیها صورتهای خود را با چفیه پوشانده اند.

نکته قابل توجه این است که این بازی در ۷ اکتبر ۲۰۱۱ در اروپا (۱۵ مهر ماه سال ۹۰ ) و ۲۶ اکتبر ( ۴ ابان ماه سال ۹۰ ) در امریکا منتشر شد و بنیاد ملی بازی های رایانه ای که موظف است بازی های رایانه ای را مبتنی بر راهبردهای نظام جمهوری اسلامی ایران رده بندی کند – به جهت اینکه گیمرها ایرانی از قافله جهانی عقب نمانند در تاریخ ۳۰ آبان ماه ۹۰ این بازی را بررسی کرد و بدون نیاز به ویرایش برای مخاطبین بالای ۱۸ سال مجاز اعلام نمود!!

بررسی این بازی و مشابه آن ضرورت توجه متولیان امر و محققین این حوزه را دوچندان می کند که در حوزه رده بندی و توزیع با دقت کار کنند و از سوی دیگر صاحبنظران این حوزه را به عنوان پیشقراول جنگ رسانه ای دشمن در بین قشر آینده ساز مورد توجه قرار دهند.



چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:, :: 20:32 :: نويسنده : ali
فیلم Asassin’s creed:III در سال بعد می آید.

فیلم Asassins creed:III در سال بعد می آید.
شرکت ubisoft بعد از عرضه ی رسمی بازی Assassin’s Creed:IIII اعلام کرد که میخواهد دست به کار جالبی بزند و برای این بازی فیلمی تهیه کند.کارگردان بازی اعلام کرد : با توجه به فروش خوبی که این سری تا به حال داشته و نسخه ی آخر آن نسخه ی خوبی از آب در آمده تصمیم به ساخت این فیلم گرفته اند که یا تا آخر سال ۲۰۱۳ میباشد یا در سال ۲۰۱۴ منتشر میشود.این فیلم بر اساس داستان Assassin’s Creed:III خواهد بود و اشاره شد فیلم با جزییاتی بالا به نمایش در می آید.



چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:, :: 20:31 :: نويسنده : ali