درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 533
بازدید کل : 119731
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

بازهای رایانه ای
بازی های رایانه ای




Dishonored: TKoD معرفی شد

 

DLC جدید بازی Dishonored با نام The Knife of Dunwall معرفی شد. این DLC قرار است در ماه آپریل برای PC ،Xbox 360 و PS3 عرضه شود. در این DLC بازیکنان در نقش دائود (Daud) قرار می گیرند که یک Assassin افسانه ای است و در بازی اصلی ملکه را کشت!

 



شنبه 26 اسفند 1391برچسب:, :: 8:32 :: نويسنده : ali
سوار بر امواج | اولین نگاه به Assassin’s Creed IV : Black Flag

سری Assassin’s Creed از همان نسخه ی اول مورد توجه گیمر ها و منتقدان دنیای بازی قرار گرفت. عنوانی که با گیم پلی بسیار سریع و هیجانی که ترکیبی از مراحل مخفیانه و اکشن بود توانست طرفداران بسیاری دست و پا کند. این سری با ظهور شخصیتی به نام Ezio که در سه نسخه حضور داشت به دوران اوج حود رسید و بار دیگر با عنوان Assassin’s Creed III توانست یاد خود را در ذهن ها زنده کند.

 

maghale 8162.

 

مهم ترین مشخصه ی گیم پلی این سری ، بالا رفتن از دیوار ها و ساختمان های بلند و گشت و گذار بر روی پشت بام ها می باشد اما اینبار اعماق دریا نیز مکان ماجراجویی خواهد بود. به تازگی چهارمین نسخه از سری به نام Assassin’s Creed IV : Black Flag تایید شده است که شما را به دوران طلایی دزدان دریایی می برد. جایی که دریا ها زیر سلطه ی دزدان دریایی قرار دارد و آن ها سعی می کنند تا حکومتی خود مختار تشکیل دهند. بازی در سال ۱۷۱۵ دنبال می شود ، دقیقا ۴۰ سال پیش از زمان وقوع حوادث نسه ی سوم ، جایی که پدر بزرگ کانر کنوی یعنی Edward Kenway شخصیت اصلی بازی است .

 

2

Assassin’s Creed IV : Black Flag اینبار شما را به جنگ های دریایی مشغول می سازد به طوری که به گفته سازندگان ۴۰ % گیم پلی بازی مربوط به نبرد های دریایی می باشد. این عنوان سعی دارد شما را در جهانی بزرگتر نسبت به نسخه ی پیشین این سری یعنی Assassin’s Creed III قرار دهد و همین یک شخصیت جسور و جاه طلب دقیقا شبیه به Ezio را به مخاطب می شناساند. سازندگان اذعان داشته اند که گیم پلی بازی ترکیبی از قابلیت های نسخه ی پیشین به علاوه ی المان ها و قابلیت های سودمندی است که در این شماره اضافه خواهد گردید. همین که ۸ استدیو بسیار مشهورUbisoft  در حال کار بر روی این عنوان هستند خود گواه این مدعا است که Assassin’s Creed IV : Black Flag بهترین نسخه در این سری می باشد.

 

9

در Black Flag شما شاهد ۵۰ شهر مختلف خواهید بود که مهم ترین آن ها سه شهر کینگتسون ، هاوانا و ناسائو می باشند . البته تیم سازنده در طراحی و معماری دو شهر کینگتسون و هاوانا با مشکل مهمی رو به رو نخواهند بود زیرا تجربه ی طراحی فلورانس و ونیز درAssassin’s Creed II  که به طراحی هاوانا بسیار نزدیک است کار تیم سازنده را بیش از پیش آسان نموده است همچنین کینگتسون هم به دلیل شلوغی و جمعیت زیاد شباهت زیادی به معماری شهر بوستون در نسخه ی سوم این سری دارد که همین شبب می شود تا در طراحی محیط شاهد یک امر فوق العاده باشیم زیرا تیم سازنده از اشتباهات نسخه ی قبلی درس گرفته اند و همچنین بر تجربه ی آن ها نیز افزوده شده است. از سوی دیگر ناسائو به عنوان پایگاه دزدان دریایی به شمار می آید و طبق اسناد تاریخی دزدان دریایی آن را از تصرف انگلیسی ها در امکان نگه داشتند.

 

باقی مکان های بازی شامل شهر ها و جزایر کوچکی می باشد که می تونید در غار ها و ارتفاعات آن ها به جست و جو بپردازید. همچنین برای اولین بار در این سری قابلیت غواصی و ماجراجویی در اعماق دریا وجود دارد که می تواند طی آن به جست و جوی صندوق های پر از طلا  در اعماق دریا بپردازید البته باید با جانوران زیر دریا چون کوسه و نهنگ نیز به مبارزه بپردازید تا شکار آن ها نشوید. این بخش اضافه شده به بازی شباهت بسیاری به عنوان دیگر Ubisoft  یعنی Far Cry 3  دارد البته نباید جای تعجب باشد زیرا یکی از ۸ استدیو مشهوری که بر روی این عنوان کار می کنند ، استدیو Ubisoft Montreal می باشد که سازنده ی عنوان Far Cry 3  نیز می باشد.

 

16

یکی از مهم ترین بخش های بازی کشتی Edward می باشد که Jackdaw نام دارد. در طول بازی بازیباز قادر است با صرف پول کشتی خود را ارتقا دهد و Jackdaw به یک کشتی شکست نا پذیر تبدیل سازد. نبرد های دریایی که در Assassin’s Creed III برای اولین بار پا به عرصه ی سری نهادند در Black Flag بخش عمده ای از گیم پلی بازی را به خود اختصاص می دهند. اینبار شرایط آب و هوایی ، میزان وزش باد و حتی زاویه شلیک توپ ها بر میزان تخریب کشتی دشمن تاثیر دارد. هدف اصلی کشتی Jackdaw تخریب کشتی های دشمن و غارت اوموال آن ها یا به اثارت گرفتن خدمه ی ان است که هر یک در جای خود سودمند است و این بستگی به بازیباز دارد که کدام یک از روش های فوق را انتخاب کند. البته بازیباز با استفاده از دوربین می تواند کشتی دشمن را از فاصله ی دور شناسایی کند و اینبار با غواصی در زیر آب خود را به کشتی دشمن برساند و با ترور کاپیتان کشتی خدمه ی آن را به راحتی به اسارت خود در آورد.

 

13

UbiSoft  در یک اقدام جالب شخصیت بازی را تغییر داد و Edward Kenway را وارد داستان بازی کرد در حالی که همگان انتظار داشتند همانند Ezio ، کانر نیز دارای دنباله های برای خود باشد ولی این کار انجام نشد شاید Ubisoft  از تجربیات حاصل از ادامه های داستان Ezio دست گرفته باشد و این ریسک که ادامه داستان کانر را به تصویر بکشد را انجام نداده است. Edward طبق دو تریلر منتشر شده شباهت بسیاری به Ezio دارد و از این رو شاید بر خلاف کانر که مورد پسند طرفداران این سری قرار نگرفت Edward بتواند جای خود را در دل طرفداران این سری باز کند.

 

طبق تریلر های منتشر شده Edward توانایی حمل ۴ اسلحه به صورت همزمان را دارد تا هنگام خطر بتواند بدون اینکه به باروت ریزی مجدد نیاز باشد دشمنان را از پای در اورد. Edward همچنین بر خلاف قهرمانان نسخه های پیشین توانایی این را دارد که به طور همزمان از دو شمشیر برای مبارزه با دشمنان استفاده کند که به ایتن ترتیب شاهد ضربات ترکیبی به مراتب زیباتر از نسخه های پیشین و همچنین درگیری های جذاب خواهیم بود.Ubisoft  نیز تایید کرده است که شخصیت Edward به تقلید از Ezio شکل گرفته است ولی وی وجه تمایز های بسیاری دارد که مهم ترین آن ها مغرور و متکبر بودن وی می باشد .

 

15

 Assassin’s Creed IV : Black Flagعصر طلایی دزدان دریایی را روایت می کند ، زمانی که حکومت نیروی دریایی اسپانیا بر دریایی کارائیب به پایان رسیده است و حال این منطقه که به قلب تپنده ی اقیانوس اطلس معروف است در چنگال دزدان دریایی می باشد. همانطور که همواره در سری Assassin’s Creed شاهد حضور شخصیت های واقعی و برگرفته از دل تاریخ بوده ایم ، انیبار نیز متناسب با دوره ی زمانی بازی و موضوع آن شاهد دزدان دریایی معروفی چون Charles Vane، Blackbeard،  Benjamin Hornigold،  Anne Bonny در طول بازی خواهیم بود که در شکل گیری شخصیت Edward و همچنین سیر کلی داستان نقش اساسی دارند.طبق اطلاعات منتشر شده Edward در طول بازی تحت تعلیم Blackbeard فنون جنگی و همچنین راز های جنگ های دریایی را فرا می گیرد و به این ترتیب به یک دزد دریایی کاربلد و با تجربه تبدیل می گردد.

 

شاید بهترین نکته ی این عنوان حضور نداشتن Desmond Miles باشد که حقیقتا طرفداران این سری را از بخش های مدرن آن خسته کرده بود اما اینبار در فضای مدرن با دستان پیچیده ای رو به رو خواهیم بود. بازیباز در نقش یکی از کارکنان شرکت Abstergo وظیفه دارد برای یافتن باقی شیب های عدن به خاطرات اساسین های گذشته سفر کند که اینبار Edward هدف آن ها می باشد. اما نکته ی مبهم این بخش این است که طبق نسخه های قبلی تنها کسانی که DNA  گذشتگانشان در آن ها وجود داشت توانایی مرور خاطرات آن ها را داشتند اما اینبار یک فرد دیگر به خاطرات یک اساسین نفوذ می کند. باید منتظر ماند و دید که Templar به چه تکنولوژی جدیدی دست یافته اند که توانسته اند این کار را عملی سازند.

 

4

به هر باید منتظر اطلاعات جدید و همچنین تریلر های بیشتر از بازی بود تا بتوان قضاوت کرد که Assassin’s Creed IV : Black Flag می تواند بار دیگر شکوه و عظمت را به این سری باز گرداند یا خیر؟ این عنوان قرار است در ۲۹ اکتبر سال جاری میلادی برای کنسول های انی نسل و همچنین نسل بعد عرضه شود.



شنبه 26 اسفند 1391برچسب:, :: 8:30 :: نويسنده : ali
هیچ کس در امان نیست|

 

 

سال های سیاست و کار های اقتصادی و فشاری که این دو مورد روی مردم میگذاشته اند دیگر به نقطه جوش خود رسیده است.از آن جایی که ارتش آمریکا مدت زیادی سربازان کارکشته برای جلوگیری از تروریسم به خود دیده بود ، اکنون این بزرگترین ترسی است که میتواند به حقیقت بپیوندد.جدا از پیشرفت های بلند مدت ارتش ، تروریست ها حالا دارای یک رهبر شده اند و برای خود صدایی دارند و اینبار با عزمی قوی بازگشته اند و به صورت کاملا آماده میخواهند تا با خشمی که دارند حملات خود را آغاز کنند.این حملات با هدفی که طبق گفته خود تروریست ها دارد ، بازگرداندن چیزی که از آن ها دزدیده شده بود ، ادامه پیدا میکند.قانون های جنگ مدرن اکنون دیگر در آمریکا پایه ایی ندارد و از پنجره شهرهای آمریکایی به بیرون انداخته میشود تا میدان های جنگ در آینده جایگزین آن بشود.

 

این اساس Rainbow 6:Patriots است.یک نسخه دیگر از سری شوتر تاکتیکی Rainbow  دوباره پس از 5 سال بازگشته است  و طبق گفته ها ، این نسخه آخرین نسخه از این سری خواهد بود بنابراین با وجود نمایش های خیره کننده ، انتظارات نسبت به این عنوان بیشتر میشود  البته انتظار نمیرود که این بازی در 2013 عرضه شود  و مطمئنا حتی به مرحله تولید کامل و نهایی خود نیز نرسیده است. تیم سازندگان شرکت Ubisoft ، با عرضه چند دمو تنها به نکات کلیدی بازی اشاره کردند تا گیمر ها را برای مدتی کوتاه سرگرم نگه دارند.با وجود این که اقلیم سیاست چندین سال پیش متفاوت بود ، سازندگان Patriots روی گزارشات خبری کوچکی تمرکز کرده اند که در مورد تیمی از ارتشی ها است که با فراز و نشیب هایی در حال رشد هستند. تمامی نقاط ، نشان دهنده افزایش اقلیت پرشوری از مردم است که این افراد کسانی هستند که در مورد دولت خود اشتباه قضاوت میکردند.این قسمت ، به عنوان هسته داستان میهن پرستان روایت خواهد شد .نکته جالب در این مورد ، این است که داستان تنها در آمریکا روایت نمیشود و شما به نقاط مختلفی سفر خواهید کرد.

 

"آماده شدن برای ماموریت مرد بمب پوش"

 

در قسمتی از بازی که نشان داده شد ، یک غیر نظامی ثروتمند  که شهروندی از آمریکا بود ، توسط تروریست ها گروگان گرفته شده بود و آن ها مجبورش کرده بودند تا بین جمعیت زیادی از مردم به همراه بمبی که به سینه اش بسته شده بود  روی یک پل بدود.این قسمت تاریک که جزئی از هدف ناپسند تروریست ها است ، نشان میدهد که بازیکنان چگونه باید راه خود را ادامه بدهند و بین آن ها نجات پیدا کند. هر لحظه ممکن است زندگی یک شهروند به خطر بیفتد و به طور کاملا ناگهانی گرفته شود.وقتی که گروه Rainbow به مرد بمب پوش میرسند ، آن ها او را از بالای پل به پایین پرتاب میکنند تا با مرگ او ، جان هزاران نفر به خطر نیفتد .طرفداران سری Tom Calancy میدانند که گرفتن این گونه تصمیم ها دربازی چیز جدیدی نیستند اما قطعا همه طرفداران قدیمی این فرنچایز میدانند که هیچ شکی نیست که این تصمیم ها طراوات خاصی را با خود به همراه می آورند.قدرت ساختاری Rainbow 6 ، به گونه ایی است که داستان خود را همواره در هر سری بزرگتر از چیزی که نشان داده میشود روایت میکنند. قسمت این شهروند غیر نظامی ثروتمند ، از یک خانه لوکس با یک همسر زیبا آغاز میشود که شما با دیدن تریلر این قسمت ، از تکنولوژی غول آسای Cutting Edge مطلع میشوید که تنها میشود گفت عالی کار شده است. صحنه مورد نظر زیبا بود اما انیمشن صورت همسر این فرد ثروتمند در هنگام صحبت کردن زیبا تر ! .وقتی که ارتش به زور وارد خانه آن ها میشوند و او را میدزدند ، به خوبی میتوان فهمید که Ubisoft  به طور واضح روشن کرده است که این عنوان یک بازی کوچک نخواهد بود. تماشا کردن مردی که روی پل است ، تصور کردن بمبی که به او بسته شده است بسیار قدرتمند میباشد.

 

"هر تصمیمی ،‌یک نتیجه متفاوت دارد"

 

سیستم تعویض بین تیم ضد تروریست نیز به خوبی کار شده است. به عنوان این تیم ، شما وظیفه دارید  که با طناب به پایین بروید  تا دشمن را از بین ببرید و به قتلی که میخواهد او روی پل ایجاد کند پایان دهید.بین رسیدن آن ها و ترافیک موجود در روی پل ، تیم مجبور میشود تا یک تک تیر انداز در موقعیتی که رو به روی آن فرد باشد قرار دهد و این تک تیرانداز ، وظیفه دارد از آسیبی که آن شخص میتواند به خود و اطرافیان وارد کند جلوگیری کند. اما متاسفانه لجباز بودن این شخص که طبیعتا به دلیل ترسی است که او را فراگرفته ، مانع این کار میشود و حتی در این بین یکی از افسران پلیس را زخمی میکند.

 

Ubisoft  برای ساخت این بازی ، تمام وقت خود را روی اجزای کلیدی گیم پلی میگذارد و سعی بر این دارد تا بازیکنان از موقعیت ها و وضعیت هایی که در آن قرار میگیرند ، طبق انتخاب های خودشان بگذرند یا ناکام بمانند و با سناریو های مخلتف که به زیبایی هر چه تمام تر ساخته شده است ، شما را در شماری از راه های مخلتف قرار دهد.مطمئنا این گونه سیاست Ubisoft برای ساخت این بازی کمک بسیاری به زیباتر شدن گیم پلی میکند. از آنجایی که گرافیکی خارق العاده از این بازی دیدیم ، تنها بخش گیم پلی نگرانی ما بود و خوشبختانه میتوان به وضوح دید که در این قسمت نیز مانند سایر بخش ها شما احساس کمبود نخواهید کرد.یکی از بزرگترین تغییراتی که به طور ساده از مفهوم این بازی آمد ، این بود که تکنولوژی در حال تکامل است.در واقع آن ها دارند کاری میکنند که واقعیت گارد امنیتی فرودگاه ها نیز در این بازی شکل بگیرد و مانند فرودگاه ، مامورین امنیتی میتوانند لباس های شما را ببینید و شما را به خوبی با زدن یک دکمه بگردند.چه خواهد شد اگر این نوع تکنولوژی قابل حمل باشد؟ چه میشود اگر این نوع تاکتیک در موقعیت های واقعی مورد استفاده قرار گیرد؟ این سوالاتی است که Ubisoft به خوبی قادربه پاسخ به آن است و همین گونه با بهره گیری از تکنولوژی ایی که در عوامل روزمره آمریکا استفاده میشود ، توانسته تا این نسخه از این سری را متفاوت تر از همیشه خلق کند.

 

 

قابلیت اسکن و شناسایی دشمن ها توسط اشعه X نشان میدهد که چطور شما میتوانید از این بازی لذت ببرید.اینبار شما در این بازی برای انجام کار های خود نیازمند برنامه ریزی هستید.باید طبق نقشه هایی که میکشید عمل کنید.شما میتوانید در ها را علامت بزنید تا هم تیمی هایتان از آن اتاق عبور کنند .اینبار هم تیمی های شما باهوش تر و مفید تر هستند و میتوانند کمک بسیاری در سیستم مبارزات به شما بکنند. میتوانید به افراد تیم خود دستور دهید که به صورت مخفیانه وارد عمل شوند یا با شکتسن در ها ، آشوب به پا کنند و به سبکی کاملا مبارز گونه وارد عمل شوند.وقتی شما با یک در بسته در بازی رو به رو میشوید ، هم تیمی هایتان به آسانی آن را باز میکنند و به طور خلاصه ، انجام دادن هر عملی در این بازی ممکن شده است.بنابراین UBisoft میخواهد تا مطمئن شود که همچنان در عنوان های خود تفاوت را برقرار میسازد .البته اینگونه قدرت ها وقابلیت هایی که در بازی میگیرید ، محدود خواهند شد و شما همیشه قادر نیستید تا از آن ها استفاده کنید.در این نسخه ، یارانتان از اهمیت خاصی برخوردار خواهند شد و بیشتر خواهند درخشید. برای مثال شما میتوانید از آن ها برای جمع آوری اطلاعات استفاده کنید یا در بسیاری از موارد از آن ها کمک بگیرید.

 

 

تیم Ubisoft به منتقدین گفته است که گذشته بازی ها قبلا به دو حالت تقسیم میشده است: موفقیت/شکست !.نسخه های پیشین Rainbow 6 نیز شامل آن میشدند. در واقع این حرف حقیقت دارد که بدون نقشه تاکتیکی ، یک حرکت اشتباه در بازی نتیجه خاص خودش را دارد.اما این نسخه به این معنی نیست که مانند دیگر نسخه ها شود.یک دمویی که ما دیدیم ، شامل یک وضعیت گروگان گیری در یک خانه کوچک بود. از آن جایی که یکی از طراحان بازی دستور داده بود دو تا از هم تیمی هایش در موقعیت متفاوت قرار بگیرند ، به سرعت آشکار شد که گیم پلی بازی چقدر میتواند انعطاف پذیر باشد.هر بار با هر عمل بازیکن نتیجه تغییرمیکند و شما با یک ورود متفاوت مواجه میشوید.تاکتیک ها و سلاح هایی که استفاده میکنید نیز تاثیر گذار است.یادتان هست قبلا به طور عادی برای ترساندن دشمنتان یک تیر به هوا شلیک میکردید و بعد از آن تروریست ها را میکشتید؟ خب این عمل دیگر تکرار نمیشود !.اینبار دشمنانتان در جایگاه های خود مستقر میشوند و منتظر میشوند تا شما به سراغ آن ها بیایید.

 

 

بعد از تمامی نکات ، یک نگاهی نیز به مالتی پلیر این عنوان می اندازیم. Ubisoft قبلا هشدار داده بود که موارد زیادی برای بحث در این قسمت وجود ندارد  اما این به آن معنا نیست که مالتی پلیر این بازی به خوبی داستان و گیم پلی آن نباشد.مواردی نظیر سلاح ، مود های مختلف ، نقشه ها چیز هایی هستند که در مالتی پلیر های سایر عناوین دیده میشود اما با این که Patriots از این موارد بهره میبرد ، از آن ها به نحو احسنت استفاده کرده است.یک نقشه سه بعدی قبل از انجام هر ماموریت به عنوان "نقشه تاکتیکی" روی میز پدیدار میشود. بازیکن با برنامه ایی که روی این نقشه میریزد و استراتژی ایی که از قبل انتخاب میکند ، وارد مرحله میشود.در این میز بازیکنان میتوانند صحبت های خود را با یکدیگر در میان بگذارند و در مورد چیزی که با آن رو به رو میشوند بحث میکنند.مالتی پلیر این عنوان شامل یک رهبرو چند دنبال کننده میشود. این سیستم ، چیزی است که در نسخه های پیشین نیز دیدیم و یک همکاری تیمی خوب  در این بازی ، هم نتایج خوبی را در بر میگیرد ، هم شامل جوایز پایانی هر مرحله خواهد شد.

 

 

"میزی با نقشه سه بعدی ،‌برای نقشه های تکنیکی"

 

دیدگاه Rainbow 6:Patriots  به عنوان یک بازی ویدیوی ، نکته ایی است که نسبت به سایر عناوین مشابه آن را برتر میسازد. به هر حال ، Ubisoft آینده این فرنچایز را بسیار خوب و کاملا هیجان انگیز ساخته است. تیم سازنده بازی به نظر میرسد به خوبی توانسته تا دنیای مدرن را درک کند و آن را در غالب یک بازی به تصویر در آورد. این بازی به گونه ای است که به خوبی میتوان فهمید  که بعد از 5 سال غیبت ، یک جهان مدرن ، چه از لحاظ تکنولوژی ، چه از لحاظ جنگ افزاری چطور پیشرفت میکند.

 

 



شنبه 26 اسفند 1391برچسب:, :: 8:28 :: نويسنده : ali
بازی های همراه

 

The Amazing Spider-Man

پلتفرم: Android/iOS/ Windows Phone

یک بازی دیگر که از روی ابرقهرمان ها تولید و برای سیستم های iOS ،Android و WP عرضه شده است. بازی The Amazing Spider-Man ناامید کننده ظاهر نشده و از گرافیکی خوب و کنترلی روان بهره می برد، طوری که فراموش می کنید آن را روی تبلت یا تلفن هوشمند بازی می کنید. داستان بازی خیلی جالب است و نمای خوبی از شهر نیویورک را در آن مشاهده می کنید.

Amazing Alex

پلتفرم: Android/iOS/ Windows Phone

بازی جدید سازندگان Angry Birds بار دیگر شما را برای تجربه چالش های جدید فرامی خواند. Amazing Alex شما را در نقش کودکی قرار می دهد که از هر چیز ساده ای برای خودش یک ماجراجویی جدید به وجود می آورد. این عنوان از قوانین فیزیک استفاده می کند و معماهای مختلفی را پیش روی شما می گذارد که واقعاً جذاب و هیجان انگیز از کار درآمده اند.

UberStrike: The FPS

پلتفرم: Android/iOS

UberStroke: The FPS یک بازی اول-شخص است که برای پلتفرم های موبایل و PC راهی بازار شده و به صورت آنلاین بازی خواهد شد. اما نکته جالب این است که می توان آن را به صورت Cross-Platform با بازیکنان PC ،iOS و Android بازی کرد! US یک کپی بسیار زیبا از بازی محبوب Quake به حساب می آید که به شکل خوبی با موتور Unity ساخته شده و می تواند علاقه مندان به بازی های اکشن را هیجان زده کند. این بازی یک مد Deathmatch بسیار ساده است که در آن با گیم پلی ای بسیار سریع و چالش برانگیز روبرو می شوید. US بیش از 8 میلیون بازیکن در سرتاسر دنیا دارد.

Sonic Jump

پلتفرم: Android/iOS/ Windows Phone

پریدن، از قابلیت های معمول Sonic است، اما Sega در بازی Sonic Jump کاری کرده تا پرش به تنها مهارت او تبدیل شود. این بازی یک سبک جدید در دنیای Sonic را به وجود آورده و فضایی کاملاً جدید با چالش هایی تازه را پیش روی بازیکنان قرار می دهد. در SJ می توانید کنترل شخصیت هایی مانند Sonic ،Tails و Knuckles را به دست بگیرید و با آن ها به آسمان بپرید و حلقه های طلایی را جمع  آوری کنید. بازی کاملاً به عنوان Doodle Jump شبیه است و اگر از آن راضی بودید از SJ نیز لذت می برید.

Bombshells: Hell's Belles

پلتفرم: Android/iOS

اگر به دنبال تجربه یک بازی هیجان انگیز هستید، بد نیست که به سراغ Bombshells: Hell’s Belles بروید. بازی روند راحتی دارد و در آن به نبردهای هوایی مشغول خواهید شد. خوشبختانه این بازی رایگان است و برای تهیه آن با مشکلی روبرو نخواهید شد. جنگنده ای که در BS کنترل آن را به دست می گیرید، بسیار سریع حرکت می کند و از سلاح های مختلفی برخوردار است. می توانید از آن برای از بین بردن دشمنان استفاده کنید. تنوع هواپیما و سلاح ها بسیار زیاد است و شما با بیش از 200 مدل مختلف از آن ها روبرو می شوید. همچنین شش Boss در بازی وجود دارند که مبارزه با آن ها بسیار جالب طراحی شده است.

Call of Duty: Black Ops-Zombies

پلتفرم: Android/iOS

قسمت زامبی در سری بازی های Call of Duty بسیار طرفدار پیدا کرده و به همین دلیل یک بازی مستقل از این بخش نیز برای پلتفرم های موبایل عرضه شده است. این بازی دقیقاً تجربه ای که این قسمت روی کنسول های بازی به همراه دارند را برای شما خواهد داشت. وجود نقشه های مختلفی مانند Kino Der Toten ،Ascension و... باعث شده که لذت بازی بسیار بالا باشد. همچنین BOZ را می توان به وسیله قابلیت Wi-Fi به صورت چهار نفره نیز بازی کرد.

Prince of Persia

پلتفرم: Android/iOS

بازیکنان ایرانی با سری Prince of Persia به خوبی آشنایی دارند. کمپانی Ubisoft چند سال پیش یک نسخه بازسازی شده از عنوان کلاسیک این مجموعه را برای کنسول های خانگی عرضه کرده بود. اکنون دارندگان پلتفرم های موبایل نیز می توانند آن را تجربه کنند. این عنوان به صورت 2.5 بعدی ساخته شده و در حالیکه همان حالت 2D کلاسیک را دارد، المان های 3D نیز به خوبی در آن به کار رفته اند. بازی واقعاً جالب از کار درآمده و با گرافیک و گیم پلی دوست داشتنی اش شما را درگیر خواهد کرد.

Critter Escape

پلتفرم: Android/iOS

بازی Critter Escape شباهت زیادی به نسخه های کلاسیک سری Metal Gear Solid دارد و حالت ایزومتریک آن شما را بیش از پیش به یاد عنوان های قدیمی می اندازد. در این بازی 120 مرحله را پیش روی خود خواهید دید که از هر کدام آن ها باید فرار کنید. CE به سبک مخفی-کاری ساخته شده و در آن باید از یک تشکیلات سری فرار کنید. باید از دید نگهبان ها پنهان بمانید و خود را از برج های مراقبت دور کنید.

Ghostbusters: Paranormal Blast

پلتفرم: Android

سری Ghostbusters از جمله بازی های سرگرم کننده و زیبایی هستند که تا کنون روی پلتفرم ها و در سبک های مختلف راهی بازار شده اند. حال بازی Paranormal Blast برای پلتفرم های همراه عرضه شده و شما را به چالشی دیگر در دنیای پر از ارواح خود فرامی خواند. محیط بازی بسیار فانتزی است و سرشار از رنگ های مختلف و اتفاقات جالب است. شما در این بازی مأمور هستید که شهر را از وجود ارواح پاک کنید. PB از دو قابلیت Gyroscope و دوربین پلتفرم همراه شما استفاده می کند و یک روند بسیار زیبا را پیش رویتان قرار می دهد.

Daredogs

پلتفرم: Android

اگر کارتون بسیار زیبای UP را دیده باشید، حتماً می دانید که سگ هایی که در شروع این کارتون مشاهده کردیم، داستان بسیار خوبی را در بازی به وجود آوردند. حال ما در بازی Daredogs نیز با دسته ای از این سگ ها روبرو می شویم که در سفینه های مختلف قرار دارند و با هم مبارزه می کنند. داستان بازی بسیار خطی دنبال میشود، اما هیجان خوبی را به شما منتقل می کند. مبارزه های هوایی در این عنوان به شکل جالبی طراحی شده اند و بسیار سرگرم کننده هستند.



جمعه 25 اسفند 1391برچسب:, :: 8:35 :: نويسنده : ali
اولین تصاویر از بازی The Witcher 3

البته هنوز آینده نسل بعد کنسول ها برای ما ایرانی ها مشخص نیست، به احتمال زیاد افسردگی میگیریم یا خودمون رو از پنجربه میندازیم بیرون!

 

 

 



پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:, :: 8:8 :: نويسنده : ali
سرنوشت قابل تغییر نیست

 

بدون شک، یکی از موفق ترین شرکت های بازیسازی Blizzard Entertainment است که با 3 عنوان محبوب WarCraft ،StarCraft و Diablo جایگاه ویژه ای در بین هواداران بازی های استراتژی-نقش آفرینی دارد. StarCraft نخستین بار در سال 1998 ساخته و به یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های استراتژی تبدیل شد. 12 سال بعد، Blizzard قسمت دوم آن را با عنوان (Wings of Liberty) عرضه کرد که باز هم با یک استقبال خیره کننده روبرو شد. اما این بازی تنها بخش اول یک سه گانه بزرگ بود و Blizzard برنامه های گسترده ای برای آن داشت. بخش دوم با عنوان Heart of the Swarm کمتر از 3 روز دیگر عرضه می شود و بر خلاف WoL اینبار با Zergها همراه می  شویم.

داستان HotS درست بعد از WoL جریان دارد. کریگان (Kerrigan) رفته و Zergها به دلیل نبود Queen of Blades دچار آشفتگی شده اند. فرمانده جیم رینور (Jim Raynor) که در پایان قسمت قبل با کمک قطعه باستانی Xel'Naga توانست Zergها را شکست داده و کریگان را به شکل انسان برگرداند، در تلاش است تا بتواند قدرت این قطعه را مهار کند و همچنین سارا کریگان (Sarah Kerrigan) را دوباره به حالت قبل برگرداند. اما عطش انتقام در کریگان فروکش نکرده و او قصد دارد تا با بازگشت به حالت اولیه اش انتقام خود را از آرکتوروس منگز (Arcturus Mengsk) بگیرد.

از طرف دیگر، منگز یک تیم از واحد Ghost را برای دستگیری کریگان می فرستد و رینور نیز در تلاش برای محافظت از کریگان است. به نظر می رسد که Blizzard بعد از تجربه موفقی که در قسمت پیشین در زمینه ارائه یک داستان حماسی-سینمایی داشته، می خواهد بار احساسی و تراژدیک آن را چند برابر کند. تقابل رینور، کریگان و منگز می تواند قسمت های حساس داستان را ایجاد کند و سازندگان نیز مسلماً از این پتانسیل نهایت استفاده را خواهند برد. همان طور که پیش تر اشاره کردم، در بازی کنترل نژاد Zergها را بر عهده داریم. شخصیت اصلی در HotS کریگان است.

او در بیشتر قسمت های بازی حضور دارد و از قابلیت های متعددی برخوردار است که در بخشی به نام Battle Focus وجود دارند و با افزایش مهارت، آزاد می شوند. نژاد Zergها دارای ویژگی هایی هستند که آن ها را از دو نژاد دیگر در این سری متمایز می کند. مهم ترین ویژگی Zergها تعدد نفرات در حین مبارزه است. با اینکه شاید آن ها از نظر توانایی ضعیف باشند، اما تعداد بالا و توانایی در تولید مثل سریعشان می تواند برتری نسبی ایجاد کند. علاوه بر آن، با هر گونه محیطی سازگاری دارند و می توانند در شرایط سخت سیاره سرد Kaldir به راحتی زندگی کنند. با اینکه قالب کلی گیم پلی همانند نسخه پیشین، بر مبنای ساخت و ساز، تولید نیرو و حمله به اهداف است، اما همین ویژگی های منحصر به فرد Zergها شمایلی جدید به بازی می بخشد.

قسمتی که همواره Blizzard در آن حرف اول را می زند، بخش آنلاین بازی است که در HotS تغییراتی در آن صورت گرفته است. مانند اضافه شدن دو واحد Shredder و Warhound به نژاد Terran، حذف واحد Overseer، افزودن دو واحد به نام های Viper و Swarm Host در نژاد Zergها و... همچنین سازندگان فیزیک جدیدی برای طبیعی تر شدن بازی طراحی کرده اند و در بخش گرافیکی نیز جزئیات بیشتری به شخصیت ها و محیط داده اند. نقشه های گسترده ای نیز برای بازی طراحی شده اند. از سرزمین های یخبندان گرفته تا جنگل های پوشیده از درخت که می تواند تنوع خوبی به بازی بدهد. با توجه به اینکه اسکلت کلی بخش تک نفره شبیه به نسخه پیشین است، مشخص است که سازندگان تمرکز بیشتری روی این بخش کرده اند. Blizzard درباره این بخش می گوید: "هدف ما طراحی واحدها و نقشه های بهتر است که به مخاطبان تجربه یک بازی سرگرم کننده را می دهد." آن ها عقیده دارند که تمام نیازهای یک بازی استراتژی را در HotS گنجانده اند.



پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:, :: 8:8 :: نويسنده : ali
هشداری به Sony و Microsoft

 

زمان زیادی از عرضه SimCity 2013 نمی گذرد و در همین مدت کم، در حالیکه امتیازهای بسیار خوبی بدست آورده به یکی از کابوس های خریدارانش تبدیل شده است. این بازی به شکل بسیار جدی ای غیر قابل بازی است! مدت زمان زیادی بود که بازیکنان منتظر تجربه این عنوان بودند، اما سرانجام با یک ناامیدی بزرگ روبرو شدند. بزرگترین مشکلی که SimCity 2013 از آن رنج می برد، مربوط به خود بازی نمی شود، اما سیستم DRM آنلاین آن واقعاً به بلایی بزرگ تبدیل شده است. بازی ای که بسیاری برای آن پول داده اند، اکنون غیر قابل بازی شده و مشکلات زیادی را به همراه آورده است.

اکنون DRM به یک بیماری غیر قابل درمان برای بازیکنان تبدیل شده و بهتر است که EA ،Activision-Blizzard و کمپانی های کنسول ساز مانند Sony و Microsoft به آن توجه کنند و متوجه باشند که DRM آنلاین برای کنسول های نسل بعد و PC چنین نکات منفی و مشکل سازی را به همراه دارد. این کمپانی ها اصلاً نباید به این موضوع فکر کنند. این روش یک رویای خام است و به واقع نمی توان تمام بازی ها را به این صورت راهی بازار کرد. بد نیست نگاهی به 10 سال گذشته و عملکرد سیستم DRM آنلاین بیندازیم. به راحتی می توانیم مشاهده کنیم که اکثر کسانی که چنین بازی هایی را خریداری کرده اند، اصلاً از آن ها راضی نیستند. این سیستم ها هیچ وقت برای مدت طولانی ای به خوبی کار نمی کنند و برای تمام بازی ها نیز اتفاق افتاده است.

گر چه این سیستم توانسته برای مدتی از فروش غیر قانونی عناوینی چون Diablo III جلوگیری کند، اما به قیمت بسیار بالایی برای بازیکنان و ناشران تمام شده است. بازیکنان اعتماد خود را نسبت به بازی، چنین سیستم هایی و خود ناشر از دست می دهند. چنین سیستم هایی به راحتی می توانند به فروش یک بازی ضربه وارد کنند و باعث می شوند تا بازیکنان دیگر به سراغ بازی هایی که از DRM استفاده می کنند، نروند. من مهندس شبکه نیستم، اما کاملاً مشخص است که چنین ساختاری برای اینکه میلیون ها بازیکن بتوانند یک بازی را به راحتی تجربه کنند، وجود ندارد و همیشه مشکلات زیادی را به همراه خودش می آورد.

این موضوع بدین معناست که راه های زیادی برای ایجاد مشکل در این روش وجود دارند و سرورها در شرایط گوناگون ممکن است با مشکلات مختلفی روبرو شوند. این مشکلات برای سیستم های اصلی دردسرهای زیادی را به وجود می آورند و شاید برای پردازش چنین عملیات هایی باید از سیستم های نظامی استفاده کرد! اما ناشران همیشه فکر می کنند که وقتی آن ها از این سیستم ها استفاده کنند، شرایط متفاوت خواهد بود و آن ها سعی می کنند که DRMهای مختلف را خلق کنند و از تکنولوژی های جدیدتری برای آن ها بهره می برند تا سعی کنند که DRMها بدون مشکل اجرا شوند. اما زمانی که بازی را عرضه می کنید، با نتیجه ای کاملاً متفاوت روبرو می شوید و یک شکست بزرگ را مشاهده می کنید که به شما می گوید جلوگیری از فروش غیر قانونی بازی ها، اصلاً ارزش این اقدام را نداشت.

ناشرانی مانند Ubisoft ،Activision-Blizzard و اکنون EA چنین اتفاقاتی را تجربه کرده اند. این ناشران چنین سیستم هایی را روی بهترین بازی هایشان استفاده کرده اند و ضررهای زیادی بابت آن دیده اند. شاید بتوانید پس از مدتی سرورهای بازی را به پایداری برسانید، اما همین زمانی که سرورهای بازی در دسترس بازیکنان نیستند، بزرگترین طرفداران شما را به بدترین دشمنانتان تبدیل خواهند کرد. البته بازی های MMO نقش آفرینی و Free to Play همیشه با این مشکل روبرو هستند، چرا که مهمترین بخش آن ها، آنلاین بوده است.

حتی این موضوع چیزی است O را به واژه MMO اضافه کرده، اما بازی هایی مانند Diablo III و SimCity 2013 که MMO نیستند، واقعا نیازی به چنین سیستمی ندارند. این موضوع برای SimCity 2013 به شکل بسیار بدی مسخره است و شما حتی نمی توانید آن را به صورت همزمان با فرد دیگری بازی کنید. در حالیکه استودیوی Maxis سعی کرده تا این بازی را به شکل یک عنوان چندنفره خلق کند، اما آن ها نتوانسته اند کاری کنند که این قسمت به بخش غیر قابل پرهیز بازی تبدیل شود. SimCity 2013 را می توان به صورت تک نفره هم بازی کرد. کاملاً واضح است که نیاز به سیستم های DRM هنوز دیده نمی شود، چرا که سخت افزارهای قوی ای برای آن وجود ندارد و اگر هم باشد، هزینه زیادی را به همراه خواهد داشت.

نیازی به این نیست که شما المان های یک عنوانMMO  و نقش آفرینی را به بازی اضافه کنید و لازم نیست که خود را به یک ناشر شیطانی تبدیل کنید! استفاده از بازی های غیر قانونی ضربه بزرگی به صنعت بازی زده و می زند و بسیاری از بازیکنان نیز به این موضوع نگاه می کنند که به چه صورت می توانند یک محصول با ارزش را بدون پرداخت هزینه آن تجربه کنند. اما سیستم های DRM یک واکنش بسیار بد به این روند است و ریسک آن نتیجه معکوسی به همراه دارد. بد نیست که مسائل مالی را برای مدتی کنار بگذاریم. سوالاتی در این زمینه وجود دارند که اندازه کل تاریخ صنعت بازی هستند. ما دیدیم که THQ در ماه های گذشته با چه سرانجامی روبرو شد. شاید THQ می توانست با سیستم DRM فروش بیشتری را برای Darksiders II به ارمغان بیاورد، اما اکنون تمام کپی های این بازی نیز از بین خواهند رفت و این سری از بازی ها نیز با توجه به اینکه توسط ناشر دیگری خریداری نشدند، به خاطره ها پیوستند!

این موضوع به همان اندازه بد است که اکنون هزاران و شاید میلیون ها نفر بازی ها را بدون پرداخت پول بازی می کنند. من احساس بدی برای استودیوی Maxis دارم و هیچ وقت فکر نمی کردم که آن ها دست به ساخت نسخه ای از سری بازی های SimCity بزنند که نیازی به آنلاین بودن داشته باشد. آن ها سال های زیادی از زندگی خودشان را روی این بازی گذاشته اند و اکنون مشاهده می کنند که زحماتشان توسط DRM از بین می رود. همچنین احساس بدی برای بازیکنانی دارم که این بازی را تجربه می کنند. کسانی که 10 سال منتظر نسخه جدید این سری از بازی ها بودند و اکنون به دلیل مشکلات سخت افزاری نمی توانند آن را تجربه کنند. ناشران و بازیسازان فقط این موضوع را به خاطر بسپارید: "اگر قرار است مسیر DRM را ادامه دهید، قطعاً با مشکلات سخت افزاری سرورها روبرو خواهید شد و خشم بازیکنان را باید تحمل کنید. این موضوع اکنون برای Maxis رخ داده و سال گذشته برای Blizzard رخ داد و قبل تر از آن برای Ubisoft. حتماً نباید به این صورت عمل کنید.



پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:, :: 8:6 :: نويسنده : ali
چهارمین ایستگاه بازی

 

یادش بخیر! انگار همین دیروز بود كه آقای كن کوتاراگی (Ken Kutaragi) مدیر اسبق بخش تفریحات و سرگرمی Sony با رونمایی PS3‌ در نمایشگاه E3 سال 2005 همه را متحیر ساخت. در سال 2006 هزاران نفر در اولین ساعات روز شهر توكیو برای عرضه اولین كنسول PS3 صف كشیده بودند و هیجان زده بودند. تا دو سال پیش Killzone 3‌ نهایت پیشرفت بازی های انحصاری بود، اما اكنون كه در حال نوشتن این مطلب هستم، نمی توانم باور كنم كه قرار است تا كمتر از یك سال دیگر با PS3 افسانه ای خداحافظی كنم كه خاطرات فراوانی از نسل هفتم با آن دارم. چه بخواهیم چه نخواهیم، هر روز بیشتر از دیروز به پایان كار این كنسول بی نظیر نزدیك می شویم.

نشست چند روز پیش Sony‌ موسوم به Sony Meeting آب سردی بر پیكر داغ 73 میلیون نفر صاحب PS3 بود كه نوید یك PC‌ بهینه سازی شده برای انجام بازی با نام PS4 را به این صنعت بزرگ داد. Sony در حالی پا به نسل هفتم و عرضه PS3 گذاشت كه در نسل قبلش با PS2 تقریباً بازار را به تسخیر خود درآورده بود. PS2 كنسول بی رقیب نسل ششم بود كه عملكرد نسبتاً ضعیف XBOX كلاسیك و GameCube باعث شده بود تا یكه تاز نسل ششم باشد. به پشتوانه این پیروزی، Sony آغاز نسل هفتم را یك سال به تأخیر انداخت و اینبار این نسل با عرضه Xbox 360 رسماً شروع شد. از آنجایی كه كنسول Microsoft میدان رقابت را خالی می دید، تا جایی كه می توانست، تاخت و در همان سال اول عرضه، چیزی حدود 7 میلیون دستگاه به فروش رسید.

قیمت نسبتاً بالاتر PS3‌ در سال اول انتشار و همچنین درخشش Xbox 360 باعث شد تا فروش این كنسول در غرب و بازار پررونقش راضی كننده نباشد. Sony با مشاهده وضع پیش آمده، بلافاصله قیمت PS3‌ را كاهش داد و ضررهای مالی فروانی را به جان خرید، اما این سیاست باعث شد تا بتواند خود را به Microsoft و Xbox 360 برساند. البته باید یادآور شد كه میزان فروش PS3‌ همواره در این سال ها پایین تر از Xbox 360 بوده و اكنون در سال 2010 چیزی حدود 73 میلیون دستگاه از این كنسول به خانه خریداران رفته است. اولین اقدام برای رونمایی از كنسول ها و تكنولوژی نسل بعد، فرصتی بود که Microsoft از دست داد و در مقابل Sony به شكل زیركانه ای از آن استفاده كرد.

البته چند ماهی می شود كه Nintendo با عرضه Wii U رسماً زنگ نسل جدید كنسول های خانگی را به صدا درآورده، اما صاحب نظران و همچنین خریداران، آن طور كه باید Wii U‌ را به عنوان یك كنسول نسل جدید تحویل نگرفته اند و برای معرفی كنسول های Sony ‌و Microsoft منتظر مانده اند. بالاخره پس از شایعات فراوان و حرف و حدیث های گوناگون، Sony در طی مراسمی كه 20 فبریه برگزار كرد، كنسول جدید خود را با نام PlayStation 4 معرفی كرد. PS4 که رقیب اصلی كنسول جدید Microsoft محسوب می شود، بسیار حیرات آور به نظر می رسد و بر خلاف PS3 ساختاری ساده و كاربردی دارد.

این كنسول فوق العاده، شباهت بسیاری به PC‌های قدرتمند دارد و در واقع یك PC‌ بهینه سازی شده برای انجام بازی ها تلقی می شود. بسیاری، به ویژه اعضای Microsoft عقیده دارند كه نشست خبری Sony فاقد هر گونه ارزش و اطلاعات خبری بوده و در واقع، نشستی كه همراه با رونمایی از خود كنسول نبوده را یك ترفند تبلیغاتی تلقی می كنند. اگر ویدیوی این نشست را بازبینی كنید، متوجه خواهید شد كه این انتقادها خیلی هم بی مورد نیستند، زیرا تنها كنترلر PS4 با نام DualShock 4‌، تعدادی بازی برای نسل بعد و معجزات موتور UE4 به نمایش درآمدند. البته یك سری اطلاعات سخت افزاری نیز ارائه شدند، این احتمال وجود دارد كه این تا روز نهایی و عرضه كنسول تغییر كنند، زیرا پروسه ساخت PS4‌ هنوز به اتمام نرسیده است.

مراسمی كه برای رونمایی از یك كنسول بدون رونمایی از خود كنسول برگزار شود، كمی نامتعارف به نظر می رسد، اما باید به Sony حق داد كه بخواهد كنسول جدیدش را برای E3 نگه دارد تا بتواند كنفرانسی منحصر به فرد در آن نمایشگاه داشته باشد. البته امیدواریم که این ملاحظه كاری ها برای نمایش در E3‌ مانند عملكرد Nintendo برای Wii U‌ در E3 سال های گذشته نباشد كه بزرگترین ضربه را به این كنسول وارد كرد. به هر حال، نتیجه این نشست، یك سری مشخصات سخت افزاری فوق العاده بود كه اگر عملی شوند، چیزی فراتر از یك كنسول بازی را در  PS4‌شاهد خواهیم بود كه در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

همانطور كه گفته شد، PS4 ساختاری مشابه با PC‌های قدرتمند دارد. معماری پیچیده PS3‌ باعث می شد كه ساخت بازی برای آن به یك كابوس برای سازندگان تبدیل شود، زیرا ساعت ها درگیری با سخت افزار آن و بازنویسی برنامه ها وقت و انرژی بسیاری را صرف این كار می کرد. تمام این مشكلات سبب می شد تا سازندگان ابتدا بازی هایشان را برای Xbox 360 و PC‌ بسازند و در نهایت آن ها را برای PS3 پورت كنند. نتیجه این امر، باگ ها و نقص های بسیار در نسخه PS3 بازی ها می شد. تنها استودیوهای First-Party کمپانی Sony، مثل Naughty Dog ،SCE Santa Monica ،Guerrilla Games ،Sucker Punch و... می دانند كه باید چگونه برای PS3 بازی بسازند.

خوشبختانه Sony‌ به خوبی به این امر واقف بوده و طراحی كنسول جدیدش را بسیار ساده، اما در عین حال حیرت انگیز انجام داده است. از آنجایی كه Sony یك تولید كننده بزرگ است، این انتظار خیلی دور از ذهن نبود كه برای PS4 از قطعات سخت افزاری فوق العاده قدرتمند استفاده كند. قبل از هر چیز، باید بگویم كه طراحی این كنسول در راستای جلب نظر مصرف كنندگان غربی و برای بدست آوردن بازار غرب صورت گرفته، زیرا Sony‌ اصلاً نمی خواهد ناكامی های نسل هفتم در بازار غرب دوباره تكرار شوند. ساخت و طراحی PS4‌ از سال 2008 كلید خورده است. این كنسول از یك Chip پردازشی مجتمع (APU) بهره می برد كه توسط AMD طراحی شده است.

این اولین خبر خوش برای سازندگان بازی به حساب می آید، زیرا انتظار می رود که در Xbox‌ بعدی نیز با قطعه مشابه ای طرف باشیم. Chip اصلی PS4 به8  هسته پردازشی AMD x86 Jaguar، یك پردازنده مستقل گرافیكی HD AMD Radeon همراه با كنترلر چند كاناله حافظه GDDR5 مجهز شده است. همانطور كه مشخص است، معماری Chip اصلی این كنسول بسیار مشابه با ساختار و اسكلت کامپیوترهای شخصی صورت گرفته است. این بدان معناست كه سازندگان با صرف هزینه و وقت كمتر، می توانند بازی هایشان را بسازند و تمام قوا و تمركزشان را روی كیفیت نهایی محصولشان بگذارند. PS4 دارای 8 گیگابایت حافظه GDDR5 با پهنای باند 176 گیگابایت بر ثانیه است.

در حالیكه در PS3‌ از حافظه 512 مگابایت استفاده شده بود. برای واحدهای CPU و GPU منابع حافظه مجزایی در نظر گرفته شده و مانند PS3 قرار نیست که هر دو از یك منبع تغذیه شوند. همانطور كه می بینید، از نظر سخت افزاری با قدرتمندترین كنسولی كه تا به حال وجود داشته، مواجه هستیم، اما باید صبر كرد و دید كه بعد از معرفی كنسول جدید Microsoft، باز هم چنین نظری خواهیم داشت یا چیزهای جدیدتری با Xbox‌ جدید در انتظارمان است. از نظر امكانات جانبی هم PS4‌ یك كنسول بی نظیر است. از درایو 6X Blu-ray در این كنسول استفاده شده كه در PS3 از 2X استفاده شده بود. یعنی چیزی حدود 3 برابر افزایش!

این درایو از دیسك های 2 لایه 50 گیگابایتی بهره خواهد برد كه البته امكان تغییرات وجود دارد. مشخصاً تمامی مدل های PS4 با هارد دیسك های ظرفیت بالا عرضه خواهند شد. البته مقدار ظرفیت آن ها مشخص نیست، اما انتظار می رود که این مقدار از 500 گیگابایت شروع شود. تعدادی USB Port 3‌ روی بدنه كنسول تعبیه شده كه تعداد دقیق آن ها هنوز اعلام نشده است. همچنین PS4 به Bluetooth 2 مجهز است كه واقعاً عالی به نظر می رسد. كنترلر خوش دست PS4 از ارگونومی خوب و مناسبی در طراحی بهره می برد. دكمه ها و آنالوگ ها سر جایشان باقی مانده اند، اما آیتم های جدیدی به DualShock 4 اضافه شده اند.

یك نمایشگر لمسی خازنی با قابلیت تشخیص دو نقطه و كلیك در آن واحد. بلندگوی داخلی كه میان آنالوگ ها قرار گرفته است. كلید مخصوص اشتراك گذاری كه پیش از این شایعات بسیاری در این خصوص وجود داشتند كه همه توسط Sony تأیید شدند. میكروفون 4 كاناله با قابلیت تشخیص صداهای گوناگون و همچنین دو لنز مخصوص دوربین كه می توانند از فریم 60 با وضوح 1280x800 پشتیبانی كنند. در طراحی كلیدهای R2 و L2 تغییراتی اعمال شده و اكنون شباهت بسیاری به ماشه اسلحه پیدا كرده اند. همچنین كلید Home و USB Port‌ برای اتصال كنترلر با كنسول نیز وجود دارند. DualShock 4 بسیار عالی و زیبا به نظر می رسد كه كمتر كسی می تواند از آن ایراد بگیرد.

تنها قسمت به نمایش درآمده از PS4 در نشست Sony، همین كنترلر فوق العاده بود. مگر می شود كنسول جدیدی از خانواده PlayStation‌ معرفی شود و نسخه جدیدی از Killzone‌ همراه آن نباشد؟ عناوین نسل بعدی فوق العاده ای برای PS4‌ به تصویر كشیده شدند كه در بین آن ها دو عنوان انحصاری Killzone: Shadow Fall و inFamous: Second Son‌ هم دیده می شدند. تمامی عناوین، نمایش خیره كننده ای داشتند و به نظر می رسد که كنسول جدید Sony از عناوین انحصاری بسیار با كیفیت تری نسبت به PS3 بهره خواهد برد. حال باید پس از مشاهده Xbox‌ بعدی قضاوت كرد كه آیا آن زمان باز هم PS4 قویترین خواهد بود یا اینكه Microsoft چیزهای بهتری برایمان رو خواهد كرد!



پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:, :: 8:5 :: نويسنده : ali
نقش آفرینی های پیش رو

 

هیچ چیز مثل سفر در دنیای اسرار آمیز و وسیع بازی های نقش آفرینی، نمی تواند بازیکنان را به عالمی دیگر ببرد. خوشبختانه تا اینجای کار، از این ژانر بازی های مختلفی معرفی شده اند که آینده را برای علاقه مندان به این سبک روشن تر کرده اند. در این مطلب نگاهی به بازی های نقش آفرینی ای خواهیم داشت که در آینده راهی بازار می شوند.

Mass Effect 4

تاریخ انتشار: نامشخص

شاید داستان فرمانده شپارد (Shepard) تمام شده باشد، اما داستان دنیای Mass Effect هنوز ادامه دارد. استودیوی BioWare Montreal و Edmonton Studios در حال ساخت نسخه جدید این سری از بازی ها هستند. بازی ای که همچنان تیم اصلی ME و آقای هادسون (Hudson) را در کنار خودش می بیند. عنوانی که شاید با موتور Frostbite 2 ساخته شود. آقای یانیک روی (Yanick Roy) کارگردان BioWare Montral می گوید: "ما به آن چیزی که ME از خودش بجا گذاشته، بسیار با احترام برخورد خواهیم کرد. قرار است بازی را با موتور جدیدی خلق کنیم و مسیر تازه ای را در دنیای این سری از بازی ها آغاز کنیم. داستان و گیم پلی بازی با تغییرات جالبی روبرو می شوند.

ME4 همچنان شما را در دنیایی بسیار بزرگ قرار می دهد که نژادهای زیادی در آن حضور دارند و با صحنه های سینمایی و داستان خوبی همراه خواهد بود. دنیای ME بسیار غنی است و می توان برای هر قسمت از آن یک بازی مختلف ساخت. ما تا اینجای کار به بازخوردها نگاه کرده ایم و خودمان نیز ایده های بسیار خوبی برای ادامه بازی داریم." البته از گوشه کنار شنیده می شود که شاید یک پیش درآمد برای سری بازی های ME ساخته شود و بازیکنان با نژادهای اصلی آن بازی خواهند کرد. شاید ME درباره First Contact War (اولین برخورد انسان ها با نژادهای دیگر) باشد. شاید هم ماجراهای Illusive Man جوان را در آن دنبال کنیم.

Cyberpunk 2077

تاریخ انتشار: نامشخص

این بازی که از روی کمیک هایی با همین نام ساخته می شود، دارای موضوع بسیار جذابی است. استودیوی CD Projekt RED هم اکنون در حال ساخت این بازی است و قصد دارد تا آن را برای نسل بعد کنسول ها راهی بازار کند. بازی در شهری به نام Night City رخ می دهد و در آن به جنگی میان شرکت های قدرتمند و دولت ها اشاره می شود. مواد مخدر، خشونت و... چیزهایی هستند که در Cyberpunk 2077 خواهید دید. مردمی که در این شهر مانده اند، با طمع و ذهن های بسته زندگی روزمره خود را پشت سر می گذارند. خیابان ها با افراد خلافکار و معتاد پر شده و سرگرمی های جدید مردم را کنترل می کنند. Chipهایی که می توانند انسان ها را به کنترل خود دربیاورند و تجربه احساسی مختلفی را برای آن ها شبیه سازی کنند. قهرمان بازی یک روبات است که قصد دارد مقابل تشکیلاتی که این Chipها را تولید می کند، بایستد.

Fallout 4

تاریخ انتشار: نامشخص

نمی توان درباره اینکه Bethesda به چه صورت می خواهد یکی از محبوب ترین بازی های آخر الزمانی اش را راهی بازار کند، زیاد صحبت کرد. آن ها احساس مسئولیت بسیار زیادی درباره این بازی دارند و طرفداران آن نیز بسیار زیاد هستند، پس نمی توان بازی کم ارزشی را از آن ها شاهد باشیم. اریک تاد دلومز (Erik Todd Dellums) که صداپیشه شخصیت Three Dog در بازی Fallout 3 بود، به این موضوع اشاره کرده که به تازگی در حال کار روی پروژه جدیدی با Bethesda است. همچنین او گفته که به زودی درباره Three Dog بیشتر خواهید شنید. به نظر می رسد که Fallout 4 در Boston و اطراف آن رخ خواهد داد و المان های زیادی در روند بازی دخیل هستند. گروه های مختلفی در آن حضور دارند که به مردم حمله می کنند و آن ها را در شب از بین می برند. Bethesda به تازگی نام تجاری ای با عنوان Fallout TV ثبت کرده که باید دید چه ارتباطی با سری Fallout دارد. همچنین کمپانی Zenimax استودیوی جدیدی را در ماه اکتبر تأسیس کرده که در حال ساخت یک بازی MMO رایگان در سبک اول-شخص با المان های نقش آفرینی است.

Dragon Age III: Inquisition

تاریخ انتشار: 2013

در حالیکه هنوز هیچ تصویری از Dragon Age III: Inquisition منتشر نشده، همه می گویند که این بازی برای نسل بعد در دست ساخت است. به نظر می رسد که محیط آن نیز تغییر کرده و داستان در سرزمین هایی خارج از Ferelden رخ می دهد که امپراطوری Orlais نام دارد. سازندگان گفته اند که برای ساخت این عنوان به دنبال فضای بیشتری بوده اند و به همین دلیل به المان های بسیار زیادی نگاه کرده اند تا بتوانند DAIII را خلق کنند. تنها چیزی که می توان درباره این بازی گفت، این است که بازیکنان در نقش شخصیتی انسان قرار می گیرند که هنوز نامش مشخص نیست و سرگذشت خاصی نیز ندارد. شخصیت های آشنای دنیای DA همچنان در این بازی دیده می شوند، اما نمی توان از آن ها در تیم خود استفاده کنید. شما می توانید همراهان خود را شخصی سازی کنید و بازی در این قسمت آزادی بیشتری نسبت به DAII به شما خواهد داد. همچنین به نظر می رسد که این عنوان نیز با موتور Frostbite 2 ساخته می شود. محیط ها بسیار بزرگ تر از DAII ساخته شده اند و بازیکنان می توانند در این بازی برای خود یک قلعه داشته باشند. این موضوع باعث شده تا شایعات زیادی درباره وجود المان های استراتژیک برای محافظت از قلعه در بازی به گوش برسد.

Dark Souls II

تاریخ انتشار: 2013

چیزی که از Dark Souls II می دانیم، این است که این بازی ترکیبی از المان های مختلف خواهد بود. آقای هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) دیگر در این بازی حضور ندارد و تنها نقش مشاور را در آن ایفا می کند. DSII به وسیله فرد جوانی به نام توموجیرو شیبویا (Tomojiro Shibuya) ساخته می شود. او می گوید: "من قصد ندارم پتانسیل این سری از بازی ها را تنها با خواسته های خودم محدود کنم. در این بازی سورپرایز های مختلفی را خواهید دید که شامل المان های مختلفی می شوند. همچنین ما سیستم گیم پلی و پرسپکتیو جدیدی را برای آن طراحی کرده ایم. اولین چیزی که سعی داشتم بازیکنان با آن مواجه شوند، این بوده که در شروع بازی، سریعاً وارد دنیای DS نشوند. این چیزی بوده که خیلی روی آن تمرکز داشته ام." داستان بازی نیز بهتر شده و دیگر نیازی نیست که برای متوجه شدن آن به صفحات Wiki کاربران مختلف مراجعه کنید. همه چیز به خوبی در DSII مشخص است.

Dragon’s Dogma: Dark Arisen

تاریخ انتشار: 23 آپریل 2013

Dark Arisen را می توان یک نسخه کامل تر و بزرگتر از بازی Dragon’s Dogma دانست که به بازیکنان اجازه می دهد تا تجربه جالب تری را داشته باشند. DA شامل محیط ها و 25 دشمن جدید خواهد بود. کلاس های جدیدی برای شخصیت های بازی طراحی شده و 100 المان مختلف در آن وجود دارند که می توانید از آن ها برای شخصی سازی شخصیت ها استفاده کنید. البته این بازی بیشتر نقش یک DLC را ایفا می کند.

Lightning Returns: Final Fantasy XIII

تاریخ انتشار: 2013

Lightning Returns قرار است که آخرین نسخه از حضور لایتنینگ (Lightning) باشد. او در دنیای Open-World قرار دارد و می تواند به بخش های مختلف آن سفر کند. همچنین سیستم مبارزات بازی نیز آزادتر شده و بازیکنان می توانند در آن حالت حرکت کنند. این بازی شباهت زیادی به عنوان The Legend of Zelda: Majora’s Mask پیدا کرده است. LR را باید در مدت 13 روز به پایان رساند و زمان بازی نیز دقیقاً بر اساس زمان واقعی سپری می شود. فقط 13 روز زمان دارید تا هر کاری که می خواهید، انجام دهید و سپس یا دنیا را نجات دهید و یا هم چیز نابود می شود. حال باید دید که بازی به چه شکل از کار درمی آید.

South Park: The Stick of Truth

تاریخ انتشار: 2013

 این بازی قرار است توسط Ubisoft راهی بازار شود. یک عنوان 2D بسیار زیبا که با المان های نقش آفرینی ترکیب شده تا تجربه ای عالی از دنیای South Park شکل بگیرد. این بازی دارای شوخی های کلیدی سری SP است و استودیوی Obsidian به خوبی شخصیت های بازی را طراحی کرده تا با فضای بازی همخوانی خوبی داشته باشند. این بازی یکی از عنوان های مورد علاقه ما به حساب می آید که دوست داریم هر چه سریع تر راهی بازار شود.



پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:, :: 8:4 :: نويسنده : ali
رانندگان آنلاین

 

استودیوی لیورپولی Evolution از سری بازی های MotorStorm فاصله گرفته و هم اکنون در حال ساخت بازی DriveClub است. خود سازندگان به این موضوع اشاره می کنند که این بازی مسیری کاملاً متفاوت نسبت به MotorStorm را در پیش گرفته است. آن ها دست به ساخت یک بازی شبیه سازی رانندگی زده اند که کار آسانی نیست. DriveClub حدود 9 سال در دست ساخت بوده و اکنون یکی از بازی هایی است که در موج اول عناوین PS4 راهی بازار خواهد شد. این بازی شامل سوپر اتومبیل ها، موتورهای بسیار قوی و فضایی کاملاً واقعی است.

مت ساترن (Matt Southern) که این بازی را معرفی کرد، می گوید: "ما بازی DriveClub را به همان شکلی که می خواستیم، به نمایش دادیم. 9 سال پیش که من وارد این استودیو شدم، ایده این بازی را مطرح کردم و تمام اعضای تیم دوست داشتند آن را بسازند." ساترن می گوید که ایده این بازی نزدیک به یک دهه بود که شکل گرفته، اما هیچ وقت نتوانستند آن را عملی کنند، چرا که تکنولوژی آنقدر پیشرفت نکرده بود. اما اکنون در نسل جدید و با PS4 آن ها این بازی را راهی مرحله تولید کرده اند. DriveClub با عنوان هایی مانند Gran Turismo و Forza Motorsport بسیار متفاوت است. ساترن می گوید: "ما همیشه می خواستیم یک بازی رانندگی تیمی در قالب یک کلوپ را خلق کنیم. بخش آنلاین بازی های رانندگی روی PS3 چندان مورد توجه قرار نگرفتند و بازی های تیراندازی پرطرفدارتر بودند.

یکی از دلایل این کار، این بود که بازی های رانندگی تنها یک برنده دارند و این در حالیست که در بازی های تیراندازی یک تیم برنده می شوند. شما می توانید در این بازی تجربه خود را با دیگران تقسیم کنید و با هم Level UP کنید و یا XP بدست بیاورید. ما چنین چیزهایی را برای بازی خود پیش بینی کردیم و نمی خواستیم هدف، این باشد که تنها به عنوان نفر اول، برنده شوید. اول شدن همیشه فوق العاده است، اما رانندگی با دوستانتان بسیار هیجان انگیزتر است و روند بازی نیز مانند بازی های سنتی سبک رانندگی نیست." DriveClub قصد دارد تا یک تجربه Social بسیار خوب را در قالب یک بازی رانندگی به بازیکنان انتقال دهد.

بازیکنان به یک کلوپ ملحق می شوند و مسابقات مختلف را به پایان می رسانند. ساترن می گوید: "اینکه بازیکنان در یک تورنومنت با چالش های یکسانی روبرو می شوند، بسیار هیجان انگیز است و گیم پلی بازی نیز بر این اساس ساخته و تکامل یافته است. چالش های DriveClub بازیکنان را به وجد خواهد آورد. خیلی دوست داشتیم که به وسیله این بازی بتوانیم بعد از یک دهه به دوران بازی های رانندگی Arcade خاتمه بدهیم. برای همین به خودمان گفتیم که بیاییم کاری را انجام بدهیم که در نسل گذشته نتوانستیم. باید بازی جدیدمان را بی اندازه سرگرم کننده خلق کنیم. ما قرار نیست یک بازی شبیه سازی مثل Forza داشته باشیم و بیشتر می خواهیم به دنیای WRC شبیه باشیم.

بازی ای که هم مانند بازی های Arcade از قبیل MotorStorm است و از طرف دیگر المان های شبیه سازی نیز در آن دیده می شوند. بازی ای که فیزیک پیچیده خوبی دارد و ما دوست داریم که بیشتر به این سمت برویم." ساترن می گوید که آن ها برای قسمت آنلاین از سیستم Autolog بازی های Criterion الگوبرداری کرده اند. البته این قسمت برای DriveClub دیگر روی بخش تک نفره تمرکز ندارد. او به این موضوع اشاره می کند که: "PS4 دیگر یک دستگاه کاملاً آنلاین و اجتماعی است و این موضوع سبب می شود تا چنین بازی ای را خلق کنیم. همچنین ما از نوار آبی رنگ کنترلرهای PS4 نیز استفاده کرده ایم که قابلیت های آن باعث می شوند تا بازیکنان تجربه خوبی داشته باشند

روند بازی به این صورت است که بازیکنان از فعالیت های دیگر دوستانشان در بازی به سرعت باخبر می شوند و حتی می توانید بفهمید که کدام یک از آن ها اکنون در بازی هستند. ما بیشتر روی این موضوع تمرکز کردیم که بازی را به چه صورت می توانیم بر اساس Cloud و قابلیت های آنلاین بسازیم." استودیوی Evolution می گوید که آن ها کاملاً از این موضوع آگاهی دارند که بازی باید کاملاً بر اساس قابلیت های آنلاین ساخته شود و تمام زیرساخت های بازی بر این اساس بنا شده اند. ساترن به این موضوع اشاره می کند که: "تیم بازیسازی را برای این پروژه بزرگ تر کردیم و بیش از 50 سال تجربه در اختیار داریم که نه تنها WRC، بلکه MotorStorm ،Formula One ،WipEout ،Project Gotham Racing و Gran Turismo را شامل می شود.

ما افرادی را داریم که بازی های رانندگی فوق العاده ای را ساخته اند و اکنون می خواهند یک بازی دیگر را خلق کنند." استودیوی Evolution می خواهد یک بازی بسیار خوب را برای PS4 راهی بازار کند که نه تنها قرار است به شکل مدرن باشد، بلکه از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. این استودیوی می گوید که می خواهد از نظر جلوه های بصری بهتر از GT و FM باشد! آن ها جزئیات بسیار زیادی را در بازی به کار برده اند و مرحله جدیدی از این قسمت را به نشان دادند. در دموی کوتاهی که از DriveClub به نمایش درآمد، ساترن گفت: "جزئیات اتومبیل ها بسیار بالا خواهد بود و با دقت زیادی بر اساس نمونه های واقعی طراحی شده اند." با توجه به صحبت های سازندگان بازی، باید منتظر ماند و دید که آن ها در نهایت چه تجربه ای را به بازیکنان انتقال خواهند داد.



پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:, :: 8:3 :: نويسنده : ali
رونمایی نسخه جدید Saints Row به زودی

از نسخه ی جدید عنوان محبوب Saints Row به زودی رونمایی خواهد شد که می تواند برای طرفداران این بازی خبر خوشحال کننده ای باشد در ادامه توجه شما را به اطلاعات بیشتری در مورد این عنوان جلب می کنیم.

همانطور که می دانید ناشر قبلی این عنوان یعنی THQ مدتی قبل اعلام ورشکستگی کرد و عناوین این کمپانی نیز به فروش گذاشته شد یکی از عناوینی که به فروش رسید فرانچایز محبوب و بزرگ Saints Row بود که توسط کمپانی Deep Silver با قیمتی بالغ بر ۲۲٫۳ میلیون دلار در ماه ژانویه خریداری شد.هم اکنون این ناشر اعلام کرده است که به زودی یعنی در مراسم PAX به رونمایی و معرفی نسخه ی جدید این عنوان خواهد پرداخت.

Dear media : شما امسال می روید تا در مراسم PAX در شرق حضور داشته باشید.”یکی از بازار یاب های این شرکت یعنی Aubrey Norris این گفته را اعلام کرد و در ادامه گفت : وگرنه شما یک رویداد بزرگ را از دست خواهید داد!.

جزییاتی زیادی هنوز اعلام نشده است .نسخه ی چهارم از این فرانچایز محبوب در سال ۲۰۱۱ معرفی شده بود و یکی از توسعه دهندگان این عنوان اعلام کرده بود که این عنوان بسیار حیرت انگیز تر و بزرگتر از نسخه های قبلی این سری و همچنین نسخه ی سوم آن خواهد بود.تا کنون کمپانی های مختلفی اعلام آمادگی برای این نمایشگاه کرده اند و مراسم PAX از ۲۲ تا ۲۴ مارس در Boston برگزار خواهد شد و کپکام نیز در این مراسم به رونمایی از عناوین بزرگ و جدیدی خواهد پرداخت.مطمنا این مراسم یکی از بزرگترین مراسم های سال جاری خواهد بود.



پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:, :: 8:30 :: نويسنده : ali
دانلود بازی اکشن و بسیار زیبای جاوا با عنوان The Green Hornet

دانلود بازی اکشن و بسیار زیبای جاوا با عنوان The Green Hornet

The Green Hornet یک بازی بسیار زیبا و اکشن برای پلتفروم جاوا میباشد. این بازی که یک Video Game که از روی فیلم The Green Hornet یا همان هورنت سبز, به سبک اتوموبیل رانی میباشد. شما در این بازی نقش راننده ماشین خود را یک ماشین مجهز به اصلحه و… است را دارید و باید از تمام امکانات خود و ماشین خود در بازی بهره گیری نمایید تا بتوانید مراحل را پشت سر بگذارید. این بازی به صورت استراژیک بوده و قابلیت بازی چند نفره را هم دارا میباشد.

 

 



.:: پیش نیاز ::.

.:: گوشی های دارای پلتفروم جاوا با رزولویشن های 128×128, 128×160, 176×208, 240×320, 320×340, 360×640 ::.



چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, :: 23:19 :: نويسنده : ali
دانلود بازی پر طرفدار Tomb Raider با لینک مستقیم

دانلود بازی پر طرفدار Tomb Raider با لینک مستقیم

▐نسخه سالم و معتبر + کرک-RELOADED ▐


این بار نیز  با  یک بازی بسیار جالب دیگر در خدمت شما کاربران گرامی هستیم. Tomb Raider بازی بسیار جالبی است که چند روز پیش برای Xbox, psp منتشر شد. و از استقبال بی سابقه ای همراه بود. و از همان ابتدا امتیازات بسیار بالایی را از مجله ها و سایت های کسب کرده که به طور متوسط امتیاز 8.4 به این بازی تعلق گرفت. بازی که در مورد گرافیک آن حرف هایی زیادی زده می شود و به عنوان یکی از برترین گرافیک های عرضه شده شناخته شده است.و این یکی از قسمت های مهم بازی می باشد که بیشتر امتیازات به این بخش داده شده است. قسمت های ازبازی نیز نسبت به نسخه های قبلی تغییر کرده است. از جمله : پویایی محیط بازی و انیمیشن های مربوط به لارا حرکات لارا  بسیار نرم تر و زیبا تر شده و گویای ان است که لارا نسبت به قبل شخصیتی واقعی تر شده است.محیط بازی نیز از نظر پویایی و انیمیشن های مربوط به حرکات درختان و حیوانات موجود در بازی دست کمی از لارا ندارد و ان ها نیز بسیار زیبا کار شده اند و در کل نوید یک بازی بسیار زیبا و جذاب را می دهد. از دیگر قسمت های که بر روی آن بسیار کار شده افکت های مربوط به خون و اتش است.و صدالبته باران نیز واقعا زیبا کار شده اند و از کیفیت بسیار بالایی بهره می برند.هنگامی که قطرات باران به صورت لارا برخورد می کند یا حین برخورد این قطرات به سطح زمین شما متوجه زیبایی ان خواهید شد. شما می توانید این بازی بسیار زیبا را به صورت رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود برای اولین بار در وب سایت های ایرانی دانلود نمایید.

 

تصاویری از محیط بازی :

Crysis 3

Tomb Raider

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windoes XP, Vista, 7
Processor: 2GHz Dual Core (Intel Core 2 Duo or better, AMD Athlon X2 or better)
Memory: 1 GB (Win XP), 2 GB (Win Vista/7)
Video Card: nVIDIA GeForce 8800 / AMD Radeon HD 2900 or better

 

   

vاهنمای فایل های فشرده :

توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یاWrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

:: بخش اول ::

دانلود

حجم

:: بخش دوم ::

دانلود

حجم

:: بخش سوم ::

دانلود

حجم

:: بخش چهارم ::

دانلود

حجم

:: بخش پنجم ::

دانلود

حجم

 

♦♦ روش نصب و کرک ♦♦

پس از Extract فایل فشرده چنانچه که با فایل ISO. مواجه شدید، به راهنمای فایل های ISO و Bin مراجعه کنید.

جهت نصب بازی از فایل Setup.exe استفاده کنید.

و برای کرک کردن بازی محتویات پوشه crack را در محل نصب بازی کپی کنید.

.: راهنمای استفاده از فایل های ISO و Bin :.

روش اول: توسط یک نرم افزار Image Write مانند Ashampoo Burning Studio 10 یا Alochol 120% فایل ISO یا Bin را روی DVD یا CD رایت کرده و سپس بازی را از روی آن اجرا کنید.

روش دوم: توسط نرم افزار Ultra Iso فایل هایی که پسوند ISO و Bin دارند، می توانید بدون Write کردن روی DVD یا CD استفاده کنید. روش کار این نرم افزار چنین است که فایل را از حالت ISO و Bin خارج می کند، یا به عبارتی فایل ها را Extract می کند.

روش سوم: به کمک نرم افزار Zip 7 می توانید فایل های ISO را بدون نیاز به Write کردن به آسانی Extract کرده و استفاده کنید.

روش چهارم: با نرم افزار Winrar نیز می توانید با انجام تنظیماتی ساده از فایل های ISO نیز استفاده کنید. برای اینکار کافی است نرم افزار Winrar را اجرا، و به مسیر زیر مراجعه کرده و تیک گزینه ISO را فعال کنید تا امکان Extract فایل های ISO توسط Winrar فراهم شود .قابل ذکر است که این روش فقط برای فایل های ISO کاربرد دارد.

Options > Settings > Integration

برنامه های ذکر شده را از لینک های زیر می توانید دریافت کنید:

Ashampoo Burning Studio 10

UltraISO Premium.v9

Alochol 120%

Winrar 64 Bit

Winrar 32Bit

7Zip

 

منبع:Www.ir-dl.com



چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, :: 23:13 :: نويسنده : ali
دانلود بازی زیبا و جذاب North vs South 1.0 برای مک

 دانلود بازی زیبا و جذاب North vs South 1.0 برای مک

North vs South v1.0 یکی از بازی های جذاب و استراتزیک برای سیستم عامل مک می باشد. در این بازی شما فرماندهی ارتش را عهده دار می باشد. وظیفه شما مبارزه با دشمن و تسخیر و تصاحب آمریکا می باشد. علاوه بر فرماندهی شما باید در حین جنگ مراقب راه زنان مکزیکی و سرخپوستان باشید. در این بازی شما می بایست مسئولیت یکی از یانک ها یا کنفدرات ها را برعهده بگیرید و با استفاده از انها در جنگ پیروز شوید. از قابلیت های کلیدی این بازی گرافیک بالا ، محیط زیبا و کاربرپسند، جذابیت بازی و عدم خستگی گیمر و … می باشد.این بازی برای سیتسم عامل مک نسخه 10.6 و بالاتر می باشد.

down

size

pwd

.: راهنمای نصب :.

فایل Setup.dmg را انتخاب و بر روی ان کلیک کنید ، محتویات نرم افزار در پنجره باز شده را کپی کرده و به پوشه Application انتقال دهید ، بعد از اتمام انتقال نرم افزار بر روی سیستم شما نصب شده است.

برای کرک نرم افزار به این صورت عمل کنید.، ابتدا بر روی فایل Keygen کلیک کرده و منتظر باشید تا پنجره مربوط باز شود، سپس سریال موجود پنجره کیجن را کپی کرده و در قسمت عنوان نرم افزار کلیک کنید و گزینه Register را اتنخاب کنید، طبق مشخصات خواسته شده اطلاعات و سریال نامبر را وارد کنید و سپس اوکی کنید.

در نظر داشته باشید که برخی کیجن ها بطور خودکار اطلاعاتی مانند Username & Email بصورت پیش فرض در انها موجود می باشد که در کرک باید از همان ها استفاده کنید.



چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, :: 23:11 :: نويسنده : ali
Microsoft، آغاز کننده نسل بعد؟!

 

اکنون زمان برای Sony سپری می شود. آن ها با معرفی PS4 توجه تمام رسانه های را به خودشان جلب کردند. این موضوع طبیعی است که همیشه نفر اول برنده می شود و Microsoft فرصت بزرگی را از دست داد. اما هنوز زمان باقی است و با توجه به اینکه رفته رفته حواس ها از کنفرانس Sony و موج هیجان انگیز آن دور می شود، Microsoft این فرصت را دوباره بدست می آورد که یک بار دیگر توجه رسانه ها را به سمت خودش جلب کند. بدون شک، 2013 سال فوق العاده ای از نظر تکنولوژی و پیشرفت های آن خواهد بود. این موضوع برای صنعت بازی بیشتر است، چرا که Gamescom ،E3 و TGS نیز در راه هستند و ما قبل از این نمایشگاه ها شاهد معرفی کنسول Microsoft در همایشی جداگانه خواهیم بود.

سال 2005 کنسول Xbox 360 در Games Convention به نمایش درآمد و با توجه به اینکه زودتر از PS3 راهی بازار شد، توانست به موفقیت های بسیار زیادی دست پیدا کند و بخش بسیاری از بازار را از آن خود کند. بازاری که نه تنها از دست نرفت، بلکه بزرگ تر شد و علاقه مندان بیشتری را به خودش جلب کرد. Microsoft با عرضه زود هنگام Xbox 360، مخصوصاً در آمریکا سود زیادی کرد و توانست نظرها را به سمت خودش جلب کند. آن ها توانستند Xbox 360 را به تنها گزینه موجود در بازار برای خرید تبدیل کنند. حال Sony با استفاده از همان استراتژی خودش را یک قدم جلوتر از آن ها قرار داده و اکنون همه منتظر این هستند که این کنسول را در اواخر سال جاری مشاهده کنند.

اما نکته جالب اینجاست که تا وقتی Microsoft کنسول Xbox 720 را معرفی نکند، نسل بعدی شروع نمی شود! این موضوع یکی از مسخره ترین سیاست های صنعت بازی به حساب می آید که در 10 سال گذشته ادامه داشته است. Microsoft چیزی نمی گوید و تنها بازی را شروع می کند، اما این استراتژی ها تفاوت های این نسل با نسل های قبلی را مشخص می کند. جان گریمز (John Grimes) یکی از اعضای سابق Microsoft می گوید: "خیلی از بازیکنانی که در UK زندگی می کنند، از مراسم Sony برای معرفی PS4 خبر نداشتند." این موضوع باز هم نشان دهنده ضعف تبلیغاتی این کمپانی بزرگ است که روئسای Sony بارها از آن گله مند بودند.

گریمز می گوید: "Sony و کاز هیرایی (Kaz Hirai) برای اینکه دیگر با مشکلات زمان عرضه PS3 روبرو نشوند، این کنسول را زودتر معرفی کردند. PS4 اکنون در صدر اخبار قرار دارد و همه این را می دانند. Sony برای اینکه بتواند زودتر کنسولش را راهی بازار کند، 6 سال منتظر این لحظه ماند." اما در نمایش آن ها یک مشکل اساسی وجود داشت و آن هم عدم حضور خود کنسول اصلی بود. این کار در کنفرانس Nintendo نیز رخ داد و انتقادهای زیادی را به همراه آورد. Nintendo نیز برای اولین بار کنترلرهای Wii U را نمایش داد و بعداً خود کنسول را نشان داد. این اتفاقی است که برای Sony و PS4 نیز رخ داده است. هر چقدر هم که نمایش آن ها عالی بود، اما خیلی ها می خواستند که خود کنسول را مشاهده کنند.

اینجاست که Microsoft می تواند از این فرصت به سود خود استفاده کند. نسل بعد برای Sony آغاز شده و هنوز برای Microsoft شروع نشده است. یکی از انتقادهایی که به مراسم معرفی PS4 شد، این بود که ضعف در خلاقیت در این مراسم مشهود بود. معرفی کردن بازی های مختلف همه را شکه کرد و این موضوع بسیار خوبی بود، اما نسل بعد در کنار بازی های بسیار زیادش باید خلاقیت های تازه ای را به نمایش دربیاورد. حال اینجا Microsoft است که می تواند از این انتقادها به نفع خود بهره ببرد. اکنون اولین ذهنیت های نسل بعد را Sony شکل داده و آن ها به خوبی توانستند Nintendo را از نسل بعد کنار بزنند.

با توجه به شایعاتی که درباره کنسول Durango شنیده شده بود و آن چیزی که Sony برای PS4 معرفی کرده، کنسول PS4 در سطح بالاتری از کنسول بعدی Microsoft قرار می گیرد. پس همه منتظر هستند تا ببینند که آیا سخت افزار Xbox بعدی همانند PS4 قوی تر است یا نه. طراحی کنسول ها به سبک PC باعث شده که بتوان دستگاه های قدرتمندی را با قیمت ارزان تر راهی بازار کرد. مخصوصاً زمانی که کار ساخت آن را AMD به دست می گیرد و NVIDIA کنار می رود. این دقیقاً همان استراتژی ای است که Microsoft برای Xbox 360 به کار برد و اکنون Sony از آن برای PS4 استفاده می کند. موضوع جالب اینجاست که Sony اینبار بجای اینکه کنسولش را در ژاپن معرفی کند، در آمریکا به نمایش درآورد.

آن ها می دانند که قدرت رسانه ای در آمریکا قوی تر از هر نقطه دیگر دنیا است. البته یک روز پس از نمایش PS4 اتفاقی رخ داد که باز هم برای Nintendo رخ داده بود. سهام Sony پس از معرفی PS4 کاهش 2 تا 3 درصدی داشت و درست است که در اندازه های کاهش سهام Nintendo نبود، اما کاهش سهام Sony در آمریکا و ژاپن باعث شد تا باز هم نبود مدل نهایی PS4 مورد سوال قرار بگیرد. کنترلرهای PS4 بسیار جالب به نظر می رسند. آن ها به خوبی نقاط قوت کنترلرهای Xbox 360 با نقاط قوت کنترلرهای PS3 ترکیب کردند و نتیجه آن، کنترلرهای بسیار زیبای PS4 شده است. یک صفحه لمسی، تغییر Stickها و دکمه های L2 و R2 این کنترلر را بسیار دوست داشتنی کرده است.

نسل بعدی Xbox تا چند ماه آینده ناپیدا است و یکی ازکارمندان سابق Microsoft می گوید که Xbox بعدی آن چیزی نیست که تا کنون درباره آن شنیده اید. Microsoft هنوز نه نام آن را اعلام کرده و نه هنوز سوار کشتی نسل بعد نشده است. تیم Xbox بدون شک در ماه آپریل حرف های زیادی برای گفتن دارند. به احتمال زیاد، اینبار فیل هریسون (Phil Harrison) را روی صحنه Microsoft مشاهده می کنیم که از Xbox 720 صحبت می کند. فردی که 7 سال پیش روی صحنه Sony کنسول PS3 را معرفی کرد، اما همان طور گفتیم، این چند ماه برای Sony خواهد بود و این زمان تا معرفی Xbox بعدی ادامه خواهد داشت. حال باید دید که راند بعدی به چه صورت پیش خواهد رفت و Microsoft همانند Sony دست به چه ریسک هایی می زند.



چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, :: 21:57 :: نويسنده : ali
بازی آنلاین انگری ماریو




چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, :: 12:39 :: نويسنده : ali
بازی آنلاین موتور کراس

 

 



چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, :: 12:37 :: نويسنده : ali
بی صدا فریاد كن

از ابتدای شكل گیری صنعت بازیسازی تا كنون، تقریباً هر چه بر تعداد قهرمانان مرد در بازی ها افزوده شده، حضور شخصیت های زن در آن ها کمرنگ بوده، زیرا این تفكر همواره وجود داشته كه زن ها به خاطر احساسات قوی و بیش از حد عاطفی، پتانسیل لازم برای تبدیل شدن به یك ابرقهرمان قدرتمند را ندارند. این روند تا قبل از سال 1960 میلادی همچنان پابرجا بود. اما با عرضه عنوان Tomb Raider و جهانی شدن آن، معادلات به هم ریخت و برای اولین بار شاهد درخشش یك زن بودیم. لارا کرافت (Lara Croft) شخصیتی بود كه جای خالی اش به شدت در میان قهرمانان بزرگ این صنعت احساس می شد و Eidos با خلق چنین عنوان و شخصیتی خود را جاودانه کرد.

او دختری است كه به هیچ وجه اسیر و گرفتار احساسات زنانه اش نبوده و هیچ وقت اشك هایش مشاهده نشده یا حتی ترس در وجودش جایی نداشته است. لارا همواره یك زن مستقل و قوی بوده و هیچگاه در تصمیم گیری دچار تزلزل نشده است. او ماجراهای فوق العاده خطرناكی را پشت سر گذاشته و اكنون پس از غیبتی نسبتاً طولانی، در سال 2013 بازگشته، اما بسیار متفاوت تر از آن چیزی كه از او انتظار می رود. ایده بازسازی عناوین بزرگ، بسیار جالب توجه و مثبت به نظر می آید، زیرا چندی پیش Ninja Theory با DmC ثابت كرد كه چطور می توان به یك IP بزرگ جان تازه ای بخشید و تجربه ای متفاوت در یك مجموعه را رقم زد.

Tomb Raider هیچ شماره یا عنوانی ندارد و یك بازسازی محسوب می شود كه پیش از این نمایش های خیره كننده ای داشته و محكوم به موفقیت است. لارا كرافتی كه Crystal Dynamics آن را خلق کرده، بسیار شكننده و آسیب پذیر است. به محض اینكه سختی مشكلات بر او چیره می شود، احساس ضعف و ناتوانی می کند و اشك می ریزد. گاهی اشتباه می كند و به قدم هایی كه برمی دارد، اطمینان كامل ندارد. به دوستان و اطرافیانش وابسته است و هیچگونه سابقه و تجربه ماجراجویی ندارد. به كشتن دشمنانش علاقه ای ندارد و معمولاً سعی می كند با خواهش و تمنا از كشتن آن ها پرهیز كند. آیا Crystal Dynamics توانسته Tomb Raider و قهرمان محبوبش را در حد و اندازه های نام آن بازسازی كند یا خیر؟

داستان

داستان و نحوه روایت آن یكی از اركان بازی های ماجرایی است. قبل از هر نكته ای، باید اشاره كرد كه داستان Tomb Raider توسط خانم ریانا پرچت (Rhianna Pratchett) نویسنده سناریوی جذاب Heavenly Sword به رشته تحریر درآمده است. لارا کرافت، دختر زیبای 21 ساله، مدتی است كه تحصیل در كالج را تمام كرده و سودای ماجراجویی در سر دارد. او به این فكر می كند كه از اوقات فراغت خود نهایت استفاده را ببرد. به همین دلیل به همراه خدمه كشتی Endurance راهی سفری پرمخاطره به مثلث اژدها واقع در جنوب ژاپن می شود. همه چیز تا قبل از رسیدن به مختصات تقریبی آنجا خوب و آرام پیش می رود، اما دقیقاً در زمان استراحت لارا، كشتی دچار سانحه شده و در اثر طوفانی سهمگین، از وسط نصف می شود.

در واقع، آن ها به درخواست لارا برای كشف اسرار و رموز این سرزمین پا به آقیانوس می گذارند. در اولین خطر به وجود آمده، او تا مرز خفگی و غرق شدن، پیش می رود، اما در نهایت نجات پیدا كرده و بیرون می آید. سپس سعی می كند تا خود را به آن سوی كشتی و دیگر همراهانش برساند، اما متأسفانه در این امر موفق نبوده و در آخرین لحظه سقوط می كند و به درون دریا می افتد. مدتی می گذرد و لارا با خوش سانسی در ساحل، بین لاشه های Endurance به هوش می آید. او از دوستانش جدا افتاده و سعی می كند تا موقعیت خود را به آن ها بفهماند، اما ناگهان ضربه ای به سرش خورده و بی هوش می شود.

پس از مدتی، لارا خود را معلق و در بند آویزان شده می بیند. او باید اول به نجات خود فكر كند تا بتواند راهی برای رسیدن به سایر گمشدگان پیدا کند یا حتی در صورت نیاز جان آن ها را نجات دهد. لارا بارها سعی می كند تا از جزیره خارج شود. حتی در این راه دوستانی چون راث (Roth)‌ را از دست می دهد، اما در این امر موفق نبوده و همواره شكست می خورد. او نمی خواهد تنها و بدون بازماندگان جزیره را ترك كند. این جزیره و ساكنانش بی شباهت به دنیای Far Cry 3 و اتفاقات آن نیستند. اشخاص وحشی و خطرناكی در آن وجود دارند كه مهمترین دشمنان لارا در بازی هستند.

لارای جوان، آن باستان شناس همیشگی نیست و حتی بارها در صحبت هایش عنوان می كند كه علاقه ای به مقبره ها ندارد و پیش از این هم آزارش به هیچ موجودی نرسیده است. بسیار كنجكاو و ماجراجو است، اما وحشت و ناامیدی در چشمانش موج می زنند. او همواره با خود تكرار می كند: "من می توانم." داستان بازی به دلیل ویژگی ها و خلق و خوی شخصیتی لارا بسیار متفاوت تر از نسخه های قبل دنبال می شود. نویسنده هیچ گونه ترحمی نسبت به قهرمانشان نكرده و سناریویی پر از اتفاقات خطرناك و طاقت فرسا را برای او نوشته است. طبیعتاً چنین داستانی برای این شخصیت بسیار مناسب است و به یكی از نقاط مثبت بازی تبدیل شده است. به طور كلی، داستان در Tomb Raider با پیش زمینه ای كافی و مناسب شروع می شود و با ریتم مناسبی انگیزه را برای پیشروی ایجاد می كند.

گرافیك

به دلیل اینكه در سال 2013 و انتهای نسل به سر می بریم، انتظارها از گرافیك بازی ها بسیار بالاست. این بدان معناست كه هر بازی ای كه منتشر می شود، باید ویژگی ها و زیبای های خاص خود را در این زمینه داشته باشد تا عنوانی شكست خورده لقب نگیرد. خوشبختانه در همین ابتدا باید اعتراف كنم كه Tomb Raider هم از نظر تكنیكی و هم هنری حرف های زیادی برای گفتن دارد و از نمایش های گذشته اش چیزی فراتر است. موتور Crystal Engine نشان داد که برای چنین عنوانی بسیار مناسب است. گرافیك بازی عملكردی تكان دهنده دارد. هنر سازندگان در این زمینه كاری كرده تا محیط های محدود و نسبتاً بسته بازی احساس گردش در یك بازی Open-World را به مخاطب القاء کنند.

بخش اعظمی از بازی در محیط های جنگلی دنبال می شود. البته Tomb Raider به هیچ وجه Far Cry 3 نیست و سرزندگی آن را ندارد، اما جزئیات بسیار بالا و بافت های باكیفیت در كنار نورپردازی پویا و افكت های آب و باران، به راستی كه آن را لایق ستایش کرده اند. طراحی لوكیشن ها و تنوع آن ها یكی از بخش های مثبت بازی است. مناطق برفی، یک کپی برابر اصل از Uncharted 2 هستند و در گاهی اوقات احساس می کنید که در یک Uncharted با گرافیک پایین قرار دارید! طراحی و مدلسازی شخصیت ها و حیوانات بسیار خوب است. البته عملكرد سازندگان در این بخش كمی متناقض است، زیرا طراحی دشمنان و سایر شخصیت های جانبی به اندازه خود لارا پرجزئیات و طبیعی صورت نگرفته است.

شاید برای قهرمانی همچون لارا هم كم كاری شده باشد، زیرا برای اعضای بدن او، به ویژه موهایش آن طور كه باید و شاید وقت گذاشته نشده و با آنكه پیش از این ایرادهای بسیاری به آن گرفته شده بود، Crystal Dynamics اقدامی برای بازسازی آن نكرده است. تنوع مدل دشمنان محدود به چند شكل و شمایل متفاوت می شود كه بقیه همه از روی آن ها كپی شده اند، طوریکه احساس می کنید بسیاری از دشمنانی كه قبلاً توسط شما كشته شده اند، دوباره سد راهتان می شوند! البته این امر در اكثر بازی ها وجود دارد، اما انتظار می رفت كه برای عنوانی در این سطح و اندازه از تنوع بیشتری برای مدلسازی دشمنان استفاده شود.

در طراحی اعضای بدن برخی شخصیت های جانبی، از چندضلعی های (Polygon) كمی استفاده شده که باعث دور شدن آن ها از شكل واقعی خود شده است. این مشكل در دیگر عنوان ناشر، یعنی Hitman: Absolution هم دیده می شد. همخوانی لب ها با دیالوگ ها نیز خوب است، اما در برخی صحنه ها كمی ناهماهنگی دیده می شود كه جای تعجب دارد. سازندگان در نورپردازی و سایه زنی بسیار وسواس به خرج داده اند که بسیار به نفع بازی تمام شده است. به عنوان مثال، وقتی در حال گردش در جنگل های پوشیده از گیاهان هستید، اصلاً نور خورشید و جلوه هایش را مشاهده نخواهید كرد یا تأثیر نور آتش در محیط های تاریك بسیار طبیعی است و روشنایی اندكی دارد.

هر جا كه كمی نور باشد، اجسام و افراد دارای سایه هستند. این امر بسیار زیبا و طبیعی كار شده است و هیچگونه لبه یا پارگی در سایه ها دیده نمی شود. انیمیشن ها و میان پرده های از پیش پردازش شده، بد نیستند و به دلیل اینكه كمی خشك و مصنوعی جلوه می كنند، واژه "مناسب" برای آن ها كافی است، زیرا اقدامی برای بهبودی آن ها صورت نگرفته و همان هایی هستند كه در سال های گذشته به نمایش درآمده بودند! از همه موارد که بگذریم، باید هوش مصنوعی عالی و كاربردی بازی را ستود كه همواره بازیکنان را به چالش می كشد. عملكرد هوش مصنوعی به بالا رفتن سرعت اكشن بازی کمک زیادی كرده است.

رفتار و اقدامات دشمنان اصلاً قابل پیش بینی نیست. به راحتی حضور لارا را در محیط احساس كرده و به شكل های مختلف به او حمله ور می شوند. در صورتی كه كمترین خطری را احساس كنند، به سرعت پناه می گیرند. اگر هوش مصنوعی حیوانات Assassin’s Creed III را ندیده باشید، رفتار غریزی حیوانات Tomb Raider بسیار طبیعی به نظر می رسد! فیزیك بازی تخریب پذیری خوبی دارد و نمی توان به پناهگاه ها اطمینان كرد. بازی با 30 فریم بر ثانیه اجرا می شود و افت و خیز چندانی ندارد. همچنین برخی باگ های ریز مانند فرو رفتن اعضای بدن لارا در برخی اجسام دیده می شود كه دیدن آن ها دقت بسیاری می خواهد. با در نظر گرفتن مولتی پلتفرم بودن Tomb Raider با یك عنوان خوش ساخت گرافیكی طرف هستیم كه تأثیر بسزایی بر زیبای های دنیای این بازی گذاشته است.

موسیقی/صداگذاری

صداگذاری در این بازی كمك زیادی به واقعی تر شدن گیم پلی كرده است. پیش از این، صداپیشگی لارا بر عهده کیلی هاوس (Keeley Hawes) بوده كه صدای قوی و مقتدارانه او احساس صلابت یک زن قهرمان را به خوبی انتقال می داد، اما از آنجایی كه لارا در این نسخه به كلی زیر و رو شده، نیاز بود تا صداپیشه او نیز تغییر كند. به همین دلیل از خانم کامیلا لودینگتون (Camilla Luddington) بازیگر بریتانیایی 29 ساله، برای این كار استفاده شد. نتیجه این تغییرات، صدایی به مراتب جوان تر و شكننده تر شد كه احساس هراس و ناامیدی را به خوبی القا می كند. برای صدا گذاری بخشی از دشمنان از زبان روسی یا حتی ژاپنی استفاده شده كه لهجه خاص آن ها به خوبی مشخص است.

سایر افكت های صوتی نظیر صدای آب در آبشارها و رودخانه ها بسیار طبیعی هستند و صدای پرندگان و حیوانات در جنگل شنیده می شود. برای اسلحه ها از افكت های خاصی استفاده شده و حتی كمان مخصوص لارا صدای مخصوص به خودش را دارد. جیسون گریوز (Jason Graves) پس از موفقیتی که در آهنگسازی سه گانه Dead Space بدست آورد، تصمیم به تغییر فضا گرفت و Tomb Raider را به عنوان کار بعدی خود انتخاب کرد. این آهنگساز جوان و خلاق، علاوه بر استفاده از سازهای رایج موسیقی، با کمک یک تیم فنی دست به ساخت ادوات جدیدی زد و توسط آن ها صداهای جالبی را برای صحنه های پرتنش خلق کرد. موسیقی در Tomb Raider دو فصل متفاوت دارد.

یكی زمانی است كه موزیك پخش می شود و دیگری هنگامی است كه موزیك پخش نمی شود یا اینكه كمتر به گوش می رسد. فصل دوم بخش عمده بازی را تشكیل می دهد، یعنی در بسیاری از لحظه ها، تنها سایر افكت های صوتی مانند صدا و ناله های لارا یا صدای باد و باران و شلیك اسلحه ها به گوش می رسند. قطعات تنوع بالایی دارند و كمك زیادی به مهیج کردن گیم پلی می كنند. هر وقت صدای موزیك هیجان انگیز بازی را شنیدید، مطمئن باشید که اتفاقی در راه است! در درون مقبره ها و راهروهای تاریك قطعاتی با تم محلی و كلاسیك بومیان قدیمی جزیره به گوش می رسند كه بسیار گوشنواز هستند و حالتی رمز آلود دارند. پس می توان خلاصه كرد كه قطعات موزیك ساخته شده در این بازی كاملاً در خدمت گیم پلی بازی هستند.

گیم پلی

باید گفت كه بار اصلی در Tomb Raider را گیم پلی به دوش كشیده و دوستداران قدیمی این مجموعه بیش از هر چیزی نگران بودند كه لطمه ای به آن وارد شود، اما خوشبختانه نتیجه كار، عنوانی شد كه به مراتب مهیج تر و سرگرم كننده تر از بازی های قبلی است. باید اعتراف كنم كه بیش از هر چیز، شباهت های غیر قابل انكار این بازی با شاهكار Naughty Dog ملموس است. در بسیاری از صحنه ها یاد و خاطره Uncahrted 3 در این بازی تداعی می شود، اما این الهام گیری ها با ظرافت خاصی پیاده سازی شده اند. Tomb Raider‌ همچنان یك بازی اكشن ماجرایی با المان های نقش آفرینی است.

تغییرات خلق و خویی و شخصیتی لارا باعث شده تا فصل جدیدی از ماجراجویی را در این مجموعه شاهد باشیم. Tomb Raider همان عنوانی است كه در سال های گذشته E3‌ را از آن خود كرده بود. همه چیز در یك جمله عالی است. از چتربازی هیجان انگیز گرفته تا حل معماها و یا حتی درگیری های مستقیم و نفس گیر. همانند بسیاری از عناوین روز، مقداری مخفی-كاری نیز چاشنی بازی شده است. Tomb Raider شروعی طوفانی دارد و تا آخرین سكانس همین روند ادامه پیدا می کند و هیچگاه افت نمی كند. مراحل، ساختاری خطی دارند، اما این امر اصلاً لطمه ای به بازی وارد نكرده و هنر سازندگان در طراحی جزیره باعث شده تا احساس انجام یك بازی Open-World به بازیكن دست بدهد.

به طور كلی، گیم پلی این بازی تمركز ویژه ای روی مقوله "تلاش برای بقا" دارد و بخش عمده ای از آن شامل حل معماها می شود كه بسیار متنوع و سرگرم كننده طراحی شده اند، اما اکثر آن ها سطحی و آسان هستند. فصل دوم گیم پلی به شكار حیوانات و درگیری های تن به تن و غیر مستقیم با دشمنان مربوط می شود. البته شكار كمرنگ تر از بخش های دیگر است و بیشتر به مراحل فرعی و Mini-Gameها شباهت دارد، اما در برخی از مراحل، به خصوص اوایل بازی، تأثیر زیادی در پیشرفت بازی خواهد داشت. لارا برای مقابله با خطرات از هر دو سلاح گرم و سرد استفاده می كند و توانایی حمل یك سلاح گرم سبك و دو سلاح سنگین را در كنار كمانش دارد.

وقتی به محل استقرار دشمنان نزدیك می شوید، او به صورت خودكار نیم خیز شده و در این هنگام باید خود را به نزدیک ترین برسانید. سیستم كاورگیری حالت نامتعارفی دارد و مدتی طول می کشد تا به آن عادت كنید. راه های گوناگونی برای نابودسازی دشمنان وجود دارند. می توان بی سر و صدا از پشت به آن ها نزدیك شد و کارشان را یکسره کرد یا حتی از فاصله زیاد با كمان دشمنان را Headshot‌ كرد. همچنین می شود با تیراندازی دریایی از خون راه انداخت و دشمنان را یكی پس از دیگری نابود كرد. چنین قابلیت هایی باعث می شوند تا با یك گیم پلی تعاملی طرف باشیم. آخرین فصل از گیم پلی مربوط به پلتفرمینگ و گذشتن از موانع طبیعی است.

لارا یك انسان معمولی است، اما قابلیت هایش در طول بازی بهبود می یابند تا در نهایت به همان مهاجم مقبره معروف تبدیل شود. با استفاده از کلنگ مخصوصش از صخره ها بالا می رود یا از طناب ها برای نقل مكان استفاده می کند. یكی از المان های حذف شده از این بازی، امكان شنا كردن در آب ها است كه بسیار ناراحت كننده به نظر می رسد. برخی سكانس های بازی كه محدود به یك سری QTE می شوند، بسیار مهیج و جالب هستند. در بخش هایی از بازی مكان هایی به نام Base Camp وجود دارند كه می توانید از آن ها برای ذخیره بازی، ارتقاء سلاح ها و قابلیت های شخصی و Fast Travel استفاده کنید.

کاملاً مشخص است که این بخش از روی بازی Dark Souls الگوبرداری شده است. در بازی سیستمی به نام Survival Instincts وجود دارد كه پیش از این با نام های متفاوتی در بازی هایی همچون یا Assassin's Creed و Hitman دیده شده اند. از این قابلیت برای مشخص كردن هدف، آیتم های مخفی و دشمنان استفاده می شود. یكی از ویژگی های مهم بازی های این نسل وجود بخش چندنفره در آن ها است كه Tomb Raider هم برای اولین بار از این حالت بهره می برد. برای این قسمت، مدهای متنوعی همچون Survivors یا Scavengers در نظر گرفته شده است. خلاقیت برای به دام انداختن دشمنان حرف اول را می زند كه نوع آن به خودتان بستگی دارد. لازم به ذكر است كه بخش چندنفره توسط Eidos Montreal به صورت كاملاً مستقل ساخته شده است.

نتیجه گیری

از همان نمایش های ابتدایی مشخص بود كه Tomb Raider حرف های زیادی برای گفتن دارد. Crystal Dynamics نشان داد كه حتی در این نسل هم می توان عنوانی خلاقانه ساخت كه با وجود صحنه های دراماتیك، همگان را تحت تأثیر قرار دهد. عناوینی همچون DmC و Tomb Raider ثابت كردند كه بازسازی مجموعه های بزرگ، ایده بسیار خوبی است که می تواند جان تازه ای به هر سری کهنه کار ببخشد.



چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, :: 11:56 :: نويسنده : ali
یک شهرساز حرفه ای

با توجه به اینکه بازی های Facebook و پلتفرم های همراه، مانند تلفن های هوشمند و تبلت ها با استقبال بی نظیری روبرو شده اند، به نظر می رسد که نسخه جدید سری بازی های SimCity واقعاً به موفقیت این بازی ها نگاه کرده و المان های موفقیت آمیز آن ها را در خودش قرار داده است. این بازی که قرار است در ماه مارچ راهی بازار شود، با تغییرات اساسی ای مواجه شده است. SimCity 2013 حالت جدیدی از این دنیای دوست داشتنی را پیش روی شما قرار می دهد که ما به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

GlassBox

یکی از بزرگترین تغییراتی که در این سری از بازی ها ایجاد شده، خلق موتور بازیسازی جدیدی به نام GlassBox است که قدرت بسیار زیادی را به نسخه جدید سری بازی های SimCity داده است. این موتور با اطلاعاتی که از روند بازی بدست می آورد، می تواند یک شبیه سازی بی نظیر را پیش روی شما قرار دهد. همچنین GlassBox توانسته گرافیک بسیار خوبی را پیش روی شما قرار دهد. انیمیشن های بسیار عالی و اتفاقات مختلفی که به صورت Real-Time در بازی رخ می دهد، باعث شده تا این عنوان از لحاظ گرافیکی نظر شما را به کل درباره SimCity تغییر دهد. هر چیزی که در بازی مشاهده می کنید، به شکل مستقل حرکت می کند. اتومبیل ها در ترافیک قرار می گیرند و شهروندان کارهای مختلفی انجام می دهند. همچنین این بازی همیشه شما را در شرایط گوناگونی قرار می دهد.

صداگذاری فوق العاده

در SimCity 2013 شما مرحله ای دیگر از صداگذاری روی یک بازی را مشاهده خواهید کرد. یکی از قابلیت های کلیدی موتور GlassBox این است که شما را با تمام صداهای محیط، روبرو می کند. در این بازی لایه های صوتی مختلفی طراحی شده که با توجه به فاصله دوربین از منابع مختلف صدا، آن ها را می شنوید. اگر به محیط بازی نزدیک شوید، صداهای مختلفی (صدای مردم، خودروها، ساخت و ساز، حیوانات، آب و...) را خواهید شنید. هر چقدر هم از محیط دور شوید، صدای باد، لرزش برگ درختان، پرندگان و حتی صدای پرواز هواپیما را می شنوید.

بخش چندنفره

 

SimCity 2013 اولین نسخه از این سری، بجز نسخه مخصوص SimCity 2000 است که دارای بخش چندنفره است. این بازی به صورت کامل برای شبکه و حالت چندنفره ساخته شده و می توانید آن را به شکل Co-op بازی کرده و با چند بازیکن مختلف یک شهر بزرگ را مدیریت کنید. همچنین در این حالت منابع مختلفی را با دیگر بازیکنان شریک می شوید.

یک شهر مدرن در دنیایی مدرن

گیم پلی بازی به شکلی طراحی شده که شما را با نگرانی های دنیای مدرن مواجه می کند. در SimCity 2013 یک جامعه بسیار بزرگ را کنترل خواهید کرد و برای راضی نگه داشتن آن ها باید کارهای مختلفی را انجام دهید. منابع مختلفی مانند نفت، سوخت های فسیلی و در اختیار داشتن قسمت های استراتژیک، از اهمیت بسیار بالایی در این بازی برخوردار هستند. در این بازی می توانید امپراطوری خاص خود را خلق کنید.

امکان ساخت مدهای مختلف

ساختن مد به یکی از بخش های جدایی ناپذیر از بازی های PC تبدیل شده، اما بسیاری از بازیسازان ترسیدند که این کار باعث لو رفتن تکنولوژی های آن ها شود. اما استودیوی Maxis از این کار ترسی ندارد و کاری کرده که همه بتوانند در این بازی آن چیزی که می خواهند را به وجود بیاورند. هنوز اطلاعات زیادی درباره این قسمت منتشر نشده، اما سازندگان بازی اعلام کرده اند که وقتی بازی منتشر شود، همه از این قسمت غافلگیر می شوند.

محیط های بسیار بزرگ

این بازی سعی کرده تا نمایی از Google Maps را پیش روی شما قرار دهد. رابط کاربری SimCity 2013 به شکلی طراحی شده که تا کنون مانند آن را ندیده اید. دیگر خبری از المان های کنترلی بسیار پیچیده در بازی نیست که شما را سردرگم کنند. این بازی در رابط کاربری جدیدش آنقدر جذاب ظاهر شده که همه چیز را به راحتی متوجه می شوید و همانند اینکه در یک نقشه سفر می کنید، می توانید به مدیرت شهر خود نیز بپردازید.

توجه به مسائل اقتصادی بیشتر

در SimCity 2013 اگر نتوانستید از نظر مالی شهر خود را کنترل کنید، بازی به شما کمک خواهد کرد. این بازی دارای یک شبیه سازی بسیار فوق العاده در خلق شرایط اقتصادی است. اگر شهر شما ورشکسته شد، اقتصاد کلی موجود در دنیای بازی به شما کمک می کند تا سرپا باقی بمانید. می توانید کارهای بسیار زیادی را برای کنترل درآمدهای شهری انجام دهید. البته برخی از این کارها شاید به ضرر شما تمام شود، اما در آن لحظه بسیار راهگشا هستند.

امکان شخصی سازی بیشتر در بازی

یکی دیگر از بخش هایی که واقعاً باعث می شود تا این بازی را مال خود احساس کنید، شخصی سازی هایی است که Maxis برای شما فراهم کرده است. می توانید شهرها را به شکلی که در رویای خود دارید، خلق کنید. مثلاً یک شهر کاملاً صنعتی خلق کنید و یا یک شهر توریستی بسیار زیبا یا یک شهر دانشگاهی داشته باشید. حالت گرافیکی بازی با توجه به سیاست هایی که برای خلق شهر به کار می برید، تغییر می کند و آنقدر جذاب است که شما را پای آن نگه می دارد.



سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:, :: 18:10 :: نويسنده : ali
PC پلتفرم اصلی Watch Dogs است

در نمایشگاه E3 توسط یک PC قدرتمند به نمایش درآمد. در مراسم رونمایی PS4 نیز این بازی برای PS4 به نمایش درآمد. عده‌ای بر این باورند که پلتفرم اصلی این بازی PS4 است، زیرا بازی درمراسم رونمایی از PS4 به نمایش درآمد

PC پلتفرم اصلی Watch_Dogs است


Watch-Dogs در نمایشگاه E3 توسط یک PC قدرتمند به نمایش درآمد. در مراسم رونمایی PS4 نیز این بازی برای PS4 به نمایش درآمد. عده‌ای بر این باورند که پلتفرم اصلی این بازی PS4 است، زیرا بازی درمراسم رونمایی از PS4 به نمایش درآمد و PS4 اولین پلتفرم تایید شده برای این بازی بود. ولی Yves Guillemot مدیرعامل Ubisoft چنین نظری ندارد او در مصاحبه با سایت هلندی Inside Gamer بیان کرد: ” پلتفرم اصلی Watch-Dogs همان PC است که نسخه‌های کنسولی از روی این پلتفرم پورت می‌شوند. سوال این است که چرا ما این بازی را بعد از PC روی PS4 نمایش دادیم؟ خوب جواب این است زیرا معماری PS4 مانند یک PC است و برمبنای معماری AMD است. این موضوع باعث شده تا کار ما از نسل قبل نیز راحت تر شود زیرا پورت بازی از PC آسانتر شده است.”
Guillemot اضافه کرد: “ما بر این باوریم که با پورت بازی از PS4 به PS3 مشکلاتمان کمتر شود، چون معماری این کنسول متفاوت است. ما قبلا بازی‌ها را برروی Xbox 360 توسعه می‌دادیم و روی PS3 پورت می‌کردیم. این موضوع باعث شده بود، که زمانی زیادی صرف و هزینه‌های بیشتری برای این پورت پرداخت کنیم. اما حال پورت بازی از PS4 آسان تر است. ما یک تیم مخصوص برای پورت Watch_Dogs برای کنسول‌های نسل فعلی درنظر گرفته‌ایم ولی اول بازی را برروی کنسول‌های نسل بعد توسعه می‌دهیم، بعد اقدام به ساخت برای کنسول‌های فعلی می‌کنیم.”
ممکن است معماری سخت افزار Xbox 720 برای توسعه بازی‌ها مثل PS4 آسانتر از قبل باشد. در حال حاضر Xbox 360 بر پایه معماری AMD است. کارگردان تکنیکی بازی از استدیو Ubisoft Montreal گفته است : “بازی از انجین اختصاصی این استدیو که در هیچ بازی حتی AC استفاده نشده بهره می‌برد، نام این موتور گرافیکی Disrupt است.”

Watch_Dogs احتمالا در تعطیلات آخر سال به صورت رسمی برای PC، PS4، Wii U، Xbox 360 و PS3 عرضه می‌شود.



یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:, :: 13:52 :: نويسنده : ali
برترین سه گانه ها

 

Dead Space

Dead Space را می توان مرهمی بر دل زخم خورده دوستداران عناوین ترسناک دانست. اولین نسخه از این سه گانه در حالی منتشر شد كه سلطان ترس و اضطراب یعنی Resident Evil از ریشه های خود فاصله گرفته و آخرین نسخه منتشر شده از آن دیگر حس خاص و منحصر به فردی را به همراه نیاورده بود. شاید اگر با آن شرایط Dead Space منتشر نمی شد، اكنون اثری از ترس و اضطراب حتی در بازی های این نسل وجود نداشت. بر خلاف دیگر عناوین این سبك كه همگی محصولات كپی شده از RE بودند، اولین نسخه از سری DS با المان های خاص و منحصر به فرد خود استانداردهای جدیدی را در این سبك به وجود آورد. نسخه دوم در سال 2011 و سوم در 2013 نمونه های بارز پیشرفت اعمال شده در یك سری هستند كه می توانند الگوی مناسبی برای سازندگان بزرگ باشند. همچنان می توان گفت که سری Dead Space نه تنها یكی از برترین سه گانه های صنعت بازیسازی است، بلكه برترین سه گانه در بین عناوین ترسناک نیز محسوب می شود.

Crysis

برای هر كدام از سه گانه های نامبرده شده می توان مشخصه ای تعریف كرد كه مهمترین ویژگی آن باشد. این مشخصه برای مجموعه Crysis گرافیك فوق العاده و كم نظیر آن است كه در هر نسخه نسبت به قبلی بهتر هم شده است. اولین نسخه این مجموعه تنها برای PC منتشر شد كه تمركز خود را بر درخشش گرافیكی روی این پلتفرم قدرتمند گذاشته بود. همین امر باعث شد تا Crysis آن طور كه باید و شاید در زمینه گیم پلی حرفی برای گفتن نداشته باشد و نتواند به جایگاه مناسبی در بین عناوینی همچون Halo یا Call of Duty برسد. همین ناكامی باعث شد تا سازندگان تغییرات پایه ای در بازی ایجاد كنند و اولین قدم را با انتشار نسخه دوم برای كنسول ها در همین راستا بردارند.

Crysis 2‌ توانست بسیاری از كمبودهای نسخه قبلی از جبران كند و نواقص آن را برطرف سازد، اما همچنان دارای كمبودهای عمده ای در زمینه گیم پلی بود. هر چند كه Crysis 2 عنوانی انقلابی نبود، اما توانست نظرات بیشتری را به سوی خود و این مجموعه جلب كند تا زمینه را برای آخرین نسخه از این سری هموار كند كه قرار است به زودی در سال 2013 منتشر شود. برای قضاوت در خصوص Crysis 3 هنوز كمی زود است، اما آنچه كه كاملاً مشخص است، پیشرفت های حاصل شده در گیم پلی آن است. اكنون قرار است تا با انتشار آخرین نسخه از این سه گانه، Crysis به نقطه اوج خود برسد و یك عنوان صرفاً گرافیكی نباشد. اما فراموش نكنید كه Crysis 3‌ هم یك عنوان انقلابی نیست و تنها قرار است نواقص و كمبودهای نسخه های قبلی را برطرف سازد تا در نهایت به یكی از برترین سه گانه های تاریخ تبدیل شود.

Uncharted

مهمترین انگیزه برای خرید یك پلتفرم چیست؟ شاید اگر این سئوال از دارندگان كنسول PS3 بپرسید، در جواب بگویند: "بازی های انحصاری ای همچون مجموعه Uncharted." درست است، عناوین با كیفیت انحصاری همیشه از مهمترین و بحث برانگیزترین موضوعات دارندگان پلتفرم های مختلف بوده است. در این بین، كفه ترازو برای PS3‌ و بازی های انحصاری اش سنگینی می كند. تقریباً می توان گفت در هر ژانر و سبك یك عنوان انحصاری درجه یك برای این كنسول وجود دارد كه از قضا یكی از درخشان ترین نام های عناوین ماجرایی و انحصاری PS3 یكی از برترین سه گانه های ما در این مطلب خواهد بود كه معرفی آن نیازی به مقدمه چینی ندارد. عنوان مورد نظر، مجموعه Uncharted‌ است كه تقریباً یك بازی همه چیز تمام است و نسخه به نسخه تكامل یافته است. با در نظر گرفتن استانداردهای روز در سال های انتشار، این مجموعه از هر نظر یك عنوان با كیفیت بوده كه همواره مورد توجه سیل عظیمی از بازیكنان و منتقدان قرار گرفته است.

شاید آن زمان كه Naughty Dog با استفاده از المان ها و استانداردهای عناوینی همچون Tomb Raider دست به خلق این بازی می زد، حتی فكرش را هم نمی كرد كه زمانی بازی های ساخته دست آن ها به چنین جایگاهی در بین عناوین بزرگ تاریخ دست پیدا كند و جاودانه شود. برای معرفی این عنوان بهتر است نگاهی به آخرین نسخه از این سه گانه یعنی Uncharted 3: Drake’s Deception‌ بیندازیم كه اوج قدرت كنسول PS3‌ را به تصویر كشید. بر خلاف بسیاری از بازی هایی كه امروزه با گرافیك فوق العاده ظاهر می شوند، اما از نظر گیم پلی دارای نواقص عمده ای هستند، U3 نه تنها هرگز نگاه ویژه خود را نسبت به یك گیم پلی ناب و نفس گیر از دست نداده، بلكه جذابیت های نسخه های قبلی را به اوج رسانده است. به این ترتیب می توان گفت که مجموعه Uncharted‌ با توجه به ویژگی های فوق العاده اش یكی از برترین سه گانه ها در بین بازی های كامپیوتری است.

Saints Row

طرفدران عناوین Open-World همیشه از آن دسته مخاطبان خوش شانسی بوده اند كه بازی های با كیفیتی توسط ناشران مختلف برایشان منتشر شده اند. حس و حال گردش آزاد در محیطی گسترده و هر از چند گاهی اتوموبیل رانی در آن، همیشه خوشایند این افراد بوده است. در این بین، آثار بزرگی همچون سری GTA وجود دارند كه باعث محبوب شدن بیش از اندازه این سبك شده اند. هر چند که نسخه های متعدد و عالی این سری كار را برای درخشش دیگر عناوین سخت می كند، اما در این بین نامی وجود دارد كه توانسته محبوبیت خوبی برای خود كسب كند و به جایگاهی مناسب در بین دیگر بزرگان برسد.

مجموعه Saints Row همان عنوان مورد نظر است كه با انتشار نسخه The Third در سال 2011 توانست به یكی از برترین سه گانه های Open-World مبدل شود. اگر وجود بی نهایت ها باعث رضایت شما از عنوانی همچون GTA شده، می توانید همان بی نهایت ها را در این سری نیز تجربه كنید. خوشبختانه جذابیت های گیم پلی نسخه های این مجموعه به همین چند بخش ختم نمی شود و می توان بسیاری از نكات دوست داشتنی عناوین بزرگ دیگر را نیز در آن پیدا كرد. درگیری های تن به تن، همراه با سلاح های سرد و گرم یا سرقت های بیشمار اتوموبیل های متعدد و كلی ناهنجاری دیگر در این بازی نهفته هستند كه باعث متمایز شدن این مجموعه می شوند. لازم به ذكر است كه ناشر این بازی، THQ‌ چندی پیش ورشكست شده و آینده آن در هاله ای از ابهام قرار دارد.



یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:, :: 13:39 :: نويسنده : ali
خشونت از نظر روئسای کمپانی های بازیسازی

 

حادثه دلخراشی که مدتی پیش در یکی از مدارس آمریکا رخ داد و به سبب آن کودکان زیادی کشته شدند، باز هم بحث خشونت در دنیای بازی های کامپیوتری را به میان آورد که امروزه به عنوان یک رسانه خشن شناخته می شوند و به همین دلیل برخی از سناتورهای آمریکا قصد دارند که درباره این موضوع دست به اقداماتی بزنند. با این حال سازمان هایی مانند Entertainment Software Association و Entertainment Consumers Association سعی می کنند تا انتقادها به این صنعت را کاهش داده و کاری کنند تا هر اتفاقی در دنیا افتاد، پای بازی های کامپیوتری به میان نیاید. اما مسئله خشونت در بازی های کامپیوتری چیز جدیدی نیست و هر چند وقت یکبار نیز انتقادهایی به آن می شود. این موضوع فرصتی شد تا روئسای کمپانی های برتر بازیسازی دنیا درباره خشونت این صنعت صحبت کنند.

ایو گیلموت، رئیس کمپانی Ubisoft

در دنیای دیجیتال، قبول کردن این موضوع بسیار دشوار است. سخت است که وقتی به کسی تیراندازی می کنید، احساسات خود را کنترل کنید. به همین دلیل است که افراد زیادی این موضوع را بسیار بزرگ می کنند. این حس طبیعی ای است که در زمان بازی کردن به همه منتقل می شود، اما ما نباید فراموش کنیم که این اتفاقات در دنیای دیجیتالی رخ می دهد و به همین دلیل نباید آن را با دنیای واقعی یکی کنیم. درست است که ما در دنیای دیجیتال دست به کارهای زیادی می زنیم. شاید در God of War کارهای بسیار خشنی انجام می دهیم، اما این ها واقعی نیستند. پس مهمترین موضوع، این است که مرز این دو دنیای مختلف را بشناسیم و آن ها را با هم ترکیب نکنیم.

جک ترتون، رئیس SCEA

این موضوع کاملاً در یک دایره قرار دارد. زمانی که مردم از یک بازی خوششان می آید، نظر آن ها به آن سبک جلب می شود. بازی های تیراندازی در این چند سال بسیار پرطرفدار شده اند. بازی ها متفاوت هستند و داستان های مختلفی دارند، اما یک تجربه را منتقل می کنند. بعضی وقت ها بازی های رانندگی بسیار مورد توجه قرار می گیرند و بعضی وقت ها هم خیر. این موضوع برای بازی های ورزشی و نقش آفرینی نیز رخ می دهد. به نظر من صنعت بازی های کامپیوتری تفاوت چندانی با صنعت سرگرمی های دیگر ندارد. شما به سمتی حرکت می کنید که مشتری آن را می خواهد. اکنون بازار، بازی های تیراندازی را دوست دارد. پس ما و سایر بازیسازان نیز از این بازی ها خلق می کنیم. این موضوع در تمام سرگرمی ها دیده می شود. من نمی خواهم بگویم که در صنعت بازی های کامپیوتری خشونت دیده می شود، بلکه این گرافیک است که خشونت را زیبا جلوه می دهد. خشونت در تلویزیون و سینما به اندازه بازی بازیکنان را تحت تأثیر قرار نمی دهد. تجربه ای که در یک بازی بدست می آید، متفاوت تر از سایر سرگرمی ها است. بازی های کامپیوتری، هنری هستند که یک اجتماع را تحت تأثیر قرار داده اند.

پیتر مور، رئیس EA Sports و COO EA

از زمانی که سری بازی های Mortal Kombat راهی بازار شدند، این صحبت به وجود آمد. خون سبز روبروی خون قرمز قرار می گیرد! اما آیا این موضوع تنها تأثیری است که صنعت بازی روی مردم می گذارد؟ آیا صنعت بازی های کامپیوتری جوانان را نسبت به خشونت بی احساس می کند؟ جواب من "خیر" است. به نظر من بسیاری از این انتقادها به این دلیل است که این صنعت روز به روز در حال بزرگتر شدن است و بازیسازان نیز نمی خواهند که مخاطبانشان را از دست بدهند. در هر زمان سرگرمی های خاصی مورد توجه قرار می گیرند. امروزه قرار گرفتن در لباس یک فرد نظامی بسیار هیجان انگیز است و به همین دلیل در دنیای بازی های کامپیوتری نیز این موضوع بیشتر به چشم می خورد. به نظر من این موضوع باعث می شود تا بازیکنان در تمام زندگی مشغول بازی کردن باشند. بازی هایی با درجه سنی M باعث پیشرفت صنعت بازی شده اند، چرا که این بازی ها چیزهایی را به بازیکنان می دهند که بازار خواستار آن است.

استراس زلنیک، رئیس کمپانیTake-Two Interactive

خشونت بیشتر به این موضوع برمی گردد که میزان تحمل مردم تا چه اندازه است. آیا بریدن گلو نهایت میزان تحمل شماست؟ اما چرا این عمل از تحمل شما خارج است؟ آیا این کار باعث بروز احساسات می شود؟ آیا انجام دادن این کارها در دنیای بازی ها باعث می شود تا شما آن را در دنیای واقعی نیز انجام دهید؟ به نظر من به دلیل اینکه خشونت در دنیای بازی ها به شکلی بسیار زیبا طراحی می شود، سریعاً مورد توجه قرار می گیرد! ما در بازی هایی که خلق می کنیم، خشونت زیادی نداریم که بتوانم درباره آن صحبت کنم و دلیل آن هم تیم های بازیسازی هستند که ما در اختیار داریم. به نظر من یک بازی تنها به دلیل وجود صحنه های خشن فروش نمی کند. برای ساخت یک بازی، باید به این موارد توجه زیادی داشت. من همیشه به این موضوع توجه می کنم، چون درباره آن باید تصمیم های سختی گرفت. ما در یک صنعت هنری هستیم و باید پشت آن بمانیم.



یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:, :: 13:38 :: نويسنده : ali
شایعه GTA V با چند دیسک عرضه می شود

به تازگی خبر های جدیدی در مورد نسخه X-Box بازی Gta V در بین سایت های اینترنتی پخش شده است که نشان می دهد بازی Gta V با چند DVD برای پلتفرم X-Box 360 منتشر می شود

شایعه GTA V با چند دیسک عرضه می شود

 

این خبر به احتمال ۷۰ درصد واقعیت دارد زیرا عنوان محبوب راک استار دارای گرافیک فوق العاده زیبایی می باشد و با محیط های بزرگی که حتی از سری های قبلی مانند GTA IV عظیم تر است نیز دارا می باشد که می بایست بازی GTA V بر روی چند دیسک عرضه شود .

این بازی در تاریخ هفدهم سپتامبر سال ۲۰۱۳ برای دو پلتفرم X-Box 360 , PS3 عرضه می شود .



شنبه 12 اسفند 1391برچسب:, :: 20:55 :: نويسنده : ali
اسکرین شات های بازی Splinter Cell Black List

همان طور که در خبرهای قبلی گفته شده بازی  Splinter Cell:Black List با تاخیر ,در تاریخ ۲۰ آگوست در آمریکا و در تاریخ ۲۲آگوست در اروپا و سایر نقاط جهان برای پلتفرم های PC,PS3,X360 عرضه می شود در ادامه می توانید چند اسکرین شات های مختلف از بازی را مشاهده کنید

اسکرین شات های بازی Splinter Cell Black List

 

 

برای نمایش تصاویر با اندازه بزرگتر بر روی آن ها کلیک کنید

 

image tom clancy s splinter cell blacklist 21342 2521 0006 چند اسکرین شات زیبا از بازی Splinter Cell:Black List منتشر شد

image tom clancy s splinter cell blacklist 21342 2521 0003 چند اسکرین شات زیبا از بازی Splinter Cell:Black List منتشر شد

image tom clancy s splinter cell blacklist 21342 2521 0004 چند اسکرین شات زیبا از بازی Splinter Cell:Black List منتشر شد

image tom clancy s splinter cell blacklist 21342 2521 0002 چند اسکرین شات زیبا از بازی Splinter Cell:Black List منتشر شد

image tom clancy s splinter cell blacklist 21342 2521 0001 چند اسکرین شات زیبا از بازی Splinter Cell:Black List منتشر شد

image tom clancy s splinter cell blacklist 21342 2521 0005 چند اسکرین شات زیبا از بازی Splinter Cell:Black List منتشر شد

image tom clancy s splinter cell blacklist 21342 2521 0008 چند اسکرین شات زیبا از بازی Splinter Cell:Black List منتشر شد

image tom clancy s splinter cell blacklist 21342 2521 0007 چند اسکرین شات زیبا از بازی Splinter Cell:Black List منتشر شد



شنبه 12 اسفند 1391برچسب:, :: 20:54 :: نويسنده : ali
نقد و بررسی بازی Aliens Colonial Marines

سری فیلم های Alien که در سه قسمت عرضه شده اند موجب به وجود آمدن بازی های رایانه ای از روی این سبک شد. تمام قسمت های فیلم Alien که کارگردان آن رایدلی اسکات است مخصوصا قسمت اول توانستند به خوبی بدرخشند. قسمت اول این فیلم جذاب در سال ۱۹۷۹ اکران شد و شاید شما هم این فیلم را به یاد نداشته بادشید.

نقد و بررسی بازی Aliens Colonial Marines

 

نام: Aliens: Colonial Marines

سازنده: GearBox

ناشر: SEGA

سبک: FPS / Survival

پلتفرم: PC / X360 / PS3 / Wii U

تاریخ انتشار: ۱۲ فوریه ۲۰۱۳ (۲۳ بهمن ۹۱)

+۱۷ :ESRB

داستان از آنجا شروع می شود که یکی از فضاپیماهای تحقیقاتی متوجه می شوند که موجودات در سیاره ای به نام LV-426 حضور دارند. آنها بر روی این سیاره، بدون تهجیزات دفاعی و سلاح های بی شمار فرود میایند. پس از ۵۳ سال با کمک بازماندگان سفینه فرود آمده، آمریکا به حضور بیگانگان فضایی شک می کند.

Christopher Winter در این بازی نقش اول بازی را ایفا می کند. وی یکی از افراد با تجربه و شاخص گردان های ارتشی آمریکا است. وقایع بازی بعد از قسمت سوم سری فیلم های Alien رقم می خورد و اینبار تعداد بیشتری از نیروهای ارتشی ایالات متحده با هم جمع شدند که نسل این بیگانگان را از بین ببرند تا این بیگانگان مانع اهداف آنها نشوند.

بازی در سبک شوتر اول شخص می باشد. بیگانگان از نسل Xenomorphs می باشند و چیزی که کاربران را به ترس دعوت می کند، جسه و سر و وضع منحصر به فرد بیگانگان می باشد. چیزی که در تمام سری های Alien مشاهده می شود، وجود اسید در خون بدن بیگانگان می باشد که موجب مزاحمت زیادی روی آنها می شود و مبارزه با آنها و نابود کردن آنها چیزی جز در دسر در پی نخواهد داشت. مبحثی که در این بازی دور از انتظار است.

سلاح های بازی پیشرفت شایانی کرده اند و اکثرا به شکل رگباری می باشند از جمله این اسلحه ها که انسان را به اشتیاق فراوان فرا می خواند اسمارت گان ها، شعله افکن ها و یک دستگاه جوشکاری می باشند. تفنگ هوشمند، همانطور که از اسم آن پیداست به محض آن که وجود بیگانگان را در یک محیطی حس بکند، شروع به تیراندازی می کند که این ویژیگی واقعا به خودی خود بسیار جالب است.

Xenomorphs حرکات سریع و شتاب داری دارند، پس یادمان نرود که در مبارزه با آنان باید با سرعت فراوانی بر خوردار باشیم. خیلی از مکان های بازی دارای دو یا چند بیگانه می باشد اما کمی که جلوتر برویم خواهیم دید که سیلی عظیمی از Xenomorphs با نیروهای ایالات متحده و وینتر روبه رو می شوند، پس با این وجود بازی دارای اکشن انبوهی می باشد.

بیگانگان با یک یا دو تیر نابود نمی شوند پس این امر بر سختی کنترل کاربران افزوده است. همچنین دیگر خبری از تعویض کردن سلاح های بازی که هر موقع که دلتان بخواهد، نیست، پس بهتر است که با تامل و تحمل زیاد پا به میدان نبرد بگذاردید. Gearbox همواره تاکید کرده است که بازی های ترسناک می بایست با سختی زیادی همراه باشند و اینطور هم شد و بازی دارای سختی زیادی می باشد که کاربران را دچار مشکلات فراوان اعم از کنترل بازیکنان، تیراندازی، کمبود سلاح و …. کرده است.

با وجود آنکه مشکلات بازی چندین برابر شده است اما بازی دارای محیط های تاریک و ترسناک می باشد که ما در عنوان های « اقامتگاه شیطان » و « فضای مرده »طعم آن را به شکل های گونگان چشیده ایم. همچنین از بخش Mulitiplayer نیز برخوردار است. اکثر بازی ها بخش CO-UP را یدک می کشند که این عنوان از این بخش مستثنی نشده است.

بازی از نسخه رندر شده موتور گرافیکی محبوب و پر قدرتمند Unreal Engine 3 ساخته شده است. Xenomorphs در این بازی به خوبی طراحی شده اند. بناهای علمی و تخیلی بازی نیز دارای انسجام فوق العاده ای با طراحی Unreal Engine 3 می باشند.

اتاق های تاریک و کوچک یک بازی ترسناک تمام اعیار را رقم می زنند. Xenomorphs در این مکان ها استتار می کنند و یک چراغ قوه پر نور به شما کمک شایانی می کند. در مواقعی ما شاهد بازی کند و اکشنی می باشیم. صداگذاری روی شخصیت های این عنوان جای تحصین دارد و از چنین عنوانی که از فیلم سینمایی شاهکاری الهام گرفته است، بی نظیر و تحصین برانگیز می باشد.

Allien : Colonial Marines عنوانی بود که EA در سال ۲۰۰۲ قصد نشر آن را کرده بود اما این بازی هرگر به پایان نرسید. در سال ۲۰۰۶ سگا با خریداری این IP پا به عرصه ترسناک گذاشت. در سال ۲۰۰۸ ساخت این عنوان توسط سگا تایید شد و ساخت یکی از قسمت های این بازی تحت عنوان Aliens vs Predatar را به استودیو Rebellion واگذار کرد ولی در طراحی محیط بازی تجدید نظر شد و ساخت بازی بر دوش گیرباکس افتاد. تا به الان ما شاهد بازی اکشن پر از ترس هستیم و امیدواریم که این دو شرکت در ساخت عناوین بعدی بازی بیگانگان به موفقیت چشم گیری دست پیدا کنند.



شنبه 12 اسفند 1391برچسب:, :: 20:50 :: نويسنده : ali
اصطلاحات مهم دنیای بازی

شاید پیش خودتون گفته باشید وقتی وارد سایتی می شوید با اصطلاحات مختلفی از جمله ترینر,کد تقلب,چیت,کرک,پچ و…. این ها چیست و  چرا به زبان ساده تر بیان نمی شود امروز مقاله ای تهیه کردم تا شاید کسانی که آشنایی به این طور اصطلاحات ندارند به طور کامل متوجه شود پس با ما همراه باشید

اصطلاحات مهم دنیای بازی


ترینر یا کد تقلب چیست؟
ترینر برنامه های کوچکی هستند که پس از دانلود آن از اینترنت و اجرا ترینر و سپس اجرا بازی امکاناتی رو به بازیکن می دهد که شما بتوانید در بازی فقط با دکمه هایی که معمولا کلیدهای F1 تا F12 هستند و یا اعداد ماشین حسابی ۱ تا ۹ رمز بزنید به طور مثال ترینری کلید ۱ رو اختصاص داده به خون و یا همون نمردن و اگر شما در حین بازی اگر کلید ۱ را بزنید دیگر شما نمی میرید و حال بعضی از ترینرها کار می کنند و بعضی ترینرها کار نمی کنند

Patch  (پچ ) چیست ؟

پچ ها فایل هایی هستند که باعث تکمیل شدن بازی میشوند . گاهی اوقات بازی ها منتشر می شود دارای مشکلاتی است که از دید سازندگان آن دور می ماند و پس از انتشار آن گیمر ها به اشکالات آن پی می برند . در این مواقع سازندگان آن یا برنامه نویسان فایل هایی تولید میکنند که با دریافت و نصب این پچ ها مشکلات بازی برطرف میگردند . این پچ ها می تواند در دوره های زمانی مختلفی منتشر شود

کرک چیست ؟

کرک فایلی است که توسط هکر ها برای بازی تولید میشود که یک فایل مهم برای بازی است که میتواند مشکلات بازی را از بین ببرد . این فایل ها باعث از بین رفتن قفل  بازی نیز میشوند . شرکت های سازنده بازی برای افزایش فروش و عدم استفاده غیر مجار کاربران بروی بازی های خود قفل هایی قرار میدهند که کرک بازی میتواند این این قفل ها را از بین برده و همچنین بخش بازی آنلاین که مخصوص نسخه های اصلی است را فعال می نماید و شما میتوانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید .کرک های فراوانی برای استفاده برای هر بازی در اینترنت وجود دارد اما کرک بعضی از گروه ها مانند SKIDROWوFLTوThetaوReloded از همه معتبر تر هستند

تریلر چیست ؟

تریلر ها ویدئو ها و کلیپ های تبلیغاتی ای هستند که سازندگان بازی قبل از ارائه بازی هایشان آنها را منتشر میکنند تا روند ساخت بازی و گرافیک و صداگزاری و جلوه های ویژه بازی را به طرفداران بازی های خود نشان دهند . تریلر بازی های مشهور که کاربران منتظر انتشار آن ها هستند نمایش می دهند تا مشتری بیشتری پیدا کنند .

مد چیست ؟

مد ها فایل هایی هستند که امکاناتی به بازی اضافه میکنند و یا امکاناتی را از بازی حذف میکنند . برای مثال بخش هایی از بازی که به دور از مسائل اخلاقی هستند را شطرنجی میکنند و یا مثلا یک اتومبیل جدید به سری اتومبیل های یک بازی اضافه میکنند .

آنلاکر چیست ؟

آنلاکر حکم سیو صد در صد بازی را دارند و امکاناتی که بعد از پایان بازی برای شما فعال میشود را پس از اجرا و نصب آن در حتی اوایل بازی میتوانید در اختیار داشته باشید .

چگونه ورژن بازی خود را تشخیص دهیم ؟

برای فهمیدن این موضوع ابتدا به محل نصب بازی رفته و سپس بروی آیکون بازی که پسوند آن exe. است کلیک راست کرده و سپس گزینه Properties را انتخاب کنید . سپس وارد سربرگ Details شده و روبروی File Version میتوانید ورژن بازی خود را مشاهده کنید .

 
ترنیر +۸ یا +۵۴ و … چیست ؟

ترینر +۸ و … به این معنی است که این ترینر ۸ امکان از بازی را بی نهایت یا به آنچه شما تعیین کرده اید تبدیل میکند مثلا خون و تیر را بینهایت میکند . هر چه این اعداد بیشتر باشد یعنی ترینر قابلیت های بیشتری دارد.

هر ترینر ورژن خاصی دارد به چه معناست ؟

در بازی ها با آپدیت شدن و یا نصب پچ ها دستورات که برنامه نویسان و یا سازندگان بازی برای آن تعبیه کردن جایگزین دستورات فعلی میشوند . و ترینری که مخصوص این نسخه بود با نصب آپدیت و پچ دیگر با این نسخه سازگاری ندارد و باید ترینر مخصوص این ورژن از بازی را پیدا کنیم در غیر این صورت ترینر بلا استفاده خواهد ماند .

چرا همراه برخی ترینر ها فایل هایی با فرمت MSInfo Document وحود دارند ؟

در فایل های MSInfo Document تنظیمات ترینر وجود دارد و باعث میشوند تا ترینر ها بهتر کار کنند .

چرا بعضی از ترینر ها به عنوان ویروس شناخته می شوند ؟

برخی از ترینر ها توسط آنتی ویروس به عنوان ویروس شناخته میشوند ولی ویروس نیستند. به دلیل آن که در ترینر ها دستورات تخریبی برای بازی وجود دارد آنتی ویروس آن را به عنوان ویروس میشناسد . شما میتوانید با غیر فعال کردن آنتی ویروس از ترینر استفاده کنید .

ترینر های Promo چه نوع ترینرهایی هستند ؟

این ترینر های اولیه هستند که ابتدا منتشر میشوند ولی کامل نیستند و تعدادی از امکانات آن قابل دسترس هستند . برنامه نویسان ابتدا این ترینر ها را ارائه میدهند تا بتوانند ترینر های خود را بفروشند . ترینر های Promo ترینر های نمایش و دمو هستند .



شنبه 12 اسفند 1391برچسب:, :: 20:49 :: نويسنده : ali
آموزش آنلاین بازی کردن Far Cry 3

خوب با یک سری از آموزش آنلاین بازی کردن Far Cry 3 که تازه چند روزی نیست منتشر شده در خدمتتون هستیم بازی که از نظر گرافیکی و گیم پلی یکی از بازی های Open word است و می تواند یکی از بهترین بازی های برتر سال ۲۰۱۲ شود .

Far Cry 3

 

- اول از همه بازی را به طور کامل نصب کنید و نسخه های متفاوت موجود در بازار فرقی نمی کند سپس پس از اجرا شدن بازی مرحله بعدی

- سپس در مرحله بعد برنامه UplayClinte که مربوط به سرور های Ubosoft می شود را از لینک زیر دانلود کنید

 

دانلود با حجم ۲۳ مگابایت

 

- در مرحله سوم کرک  Multi player را دانلود و در محل نصب بازی کپی کنید

 

دانلود با حجم ۲۶ مگابایت

 

- در مرحله چهارم به سایت Uplay رفته و در این سایت عضو شوید برای عضویت این جا را کلیک کنید

-در مرحله پنجم از لینک زیر برنامه تانگل را دانلود و در آن عضو شوید و می توانید وارد روم(اتاق) مخصوص به Far Cry 3 شده و بفهمید چند نفر آنلاین هستند

برای ثبت نام این جا را کلیک کنید

 

دانلود برنامه تانگل کلیک کنید

 

- حال بازی را با راست کلیک بر آن و گزینه Run as Administrator اجرا کنید و پنجره بازی می شود ok کنید و صبر کنید آپدیت شود سپس به قسمت Multiplayer مراجعه کنید داخل یک اتاق شوید و از بازی خود لذت ببرید



شنبه 12 اسفند 1391برچسب:, :: 20:48 :: نويسنده : ali
آموزش کار با Game for windows Live

قطعا کسانی که با بازی هایی هم چون Batman Arkham City, GTA IV,Resident Evil 5, Dark Souls و انواع بازی هایی که با برنامه Game for windows Live در ارتباط هست باید برای سیو بازی خود یک اکانت به صورت آفلاین بسازند تا بازیشون مراحل مختلف رو سیو کنه اما بسیاری از دوستان نمی دانند در این پست به شما یاد خواهیم داد تا بتوانید بازی خود را سیو کنید

Game for windows Live

 

 

نکته : اگر تصاویر زیر کوچک هستند و قادر به دیدن نیستید برای نمایش کامل بر روی تصاویر کلیک کنید

برای ساخت سیو در محیط این جور بازی ها که با برنامه Game for windows Live سرکار داره اول از همه بعد از اجرا بازی در گوشه سمت راست صفحه از شما درخواست می کند کلید Home از صفحه کلید رو بزنید که این کار را انجام دهید که با تصویری مانند شکل زیر روبرو می شوید

بر روی گزینه Create New Profile که در قسمت بالا با کادر قرمز مشخص شده کلیک کنید بعد از کلیک با تصویر زیر روبرو می شوید

سپس نوشته هایی را می بینید که توسط غلتک موس به آخر نوشته می رسیم که گزینه Create a local Profile را می زنید که در تصویر با کادر قرمز مشخص شده است در صفحه جدید که در تصویر زیر مشخص است نامی را به دلخواه وارد کنید و بر روی کلید submit کلیک کنید

پس از کلیک بر روی Submit اکانت شما ایجاد می شود مانند شکل زیر که مشخصات آن را نمایش می دهد

 

سپس بر روی گزینه Done کلیک می کنیم حال اکانت ما ساخته شده و سپس دوباره کلید Home از صفحه کیبورد رو می زنیم و دیگر لازم نیست پس از ورود هر باره بازی این کار را انجام دهیم



شنبه 12 اسفند 1391برچسب:, :: 20:42 :: نويسنده : ali
بازی Pes 2014 با موتور قدرتمند بازی سازی Fox Engine

سری بازی های Pes که علاقه مندان زیادی دارد هر ساله شاهد افت این بازی هستیم که دلایل آن رشد نکردن گرافیک بازی,تغییر نکردن آن چنانی بازی و شباهت به نسخه های قبل  بازی که شاید بتوان گفت از سال ۲۰۰۹ به بعد نتوانست مثل FIFA پرفروغ باشد حال طبق شایعاتی بازی Pes 2014 در اواخر سال جاری با موتور Fox Engine ساخته خواهد شد

بازی Pes 2014 با موتور قدرتمند بازی سازی Fox Engine


از نکات جالب می توان تغییر دادن اجزای لباس تیم ها,هوش مصنوعی بسیار بالا,تغییرات آب و هوایی و تکنیک های بسیار هوشمند نام برد و اطلاعاتی دیگر که به مرور زمان فاش خواهد شد همچنین تصویر زیر را مشاهده کنید که ۲ تصویر شبیه به هم که یکی واقعی و دیگری با موتور بازی سازی Fox Engine ساخته شده است حال به نظر شما کدام یک واقعی است

 



شنبه 12 اسفند 1391برچسب:, :: 20:31 :: نويسنده : ali
بررسی کارت گرافیک GTX Titan

خبری که در این روزها دنیای سخت افزار را تسخیر کرده، رونمایی از کارت گرافیک جدید NVIDIA با نام GTX Titan است که توانسته لقب قدرتمندترین کارت گرافیک تک هسته ای دنیا را به خودش اختصاص دهد و با اختلاف نسبتاً زیادی از GTX 680 و Radeon 7970 پیش باشد. حال به بررسی دقیق تری از کارت گرافیک مذکور می پردازیم. این کارت در خانواده تراشه های 28 نانومتری با اسم رمز GK110 قرار می گیرد که دارای 6GB حافظه GDRR5 و 2688 عدد پردازنده Shader با فرکانس 836 در حالت پایه و فرکانس 876 در حالت Boost است و از یک رابط حافظه 384 بیتی بهره می برد. فرکانس حافظه در این قطعه روی 6008MHz تنظیم شده که پهنای باند را به 288.4 gb/s می رساند. همچنین این کارت دارای 7.08 میلیارد ترانزیستور (دو برابر 680) است. میزان مصرف برق این کارت 250 وات و قیمت آن در هنگام عرضه 999 دلار است. این کارت علاوه بر افزایش سطح چشم گیری که در کارایی و عملکرد داشته، دارای چند تکنولوژی جدید نیز هست که به صورت اجمالی به آن ها خواهیم پرداخت.

Monitor Overclocking

MO قابلیت جدیدی است که از این به بعد، بازیکنان با کمک آن می توانند با فریم های بالاتری بازی کنند. با این امکان، با توجه به میزان فریم ریتی که کارت شما می دهد، می توان Monitor Refresh Rate را با آن هماهنگ ساخت و به Refresh Rate بالاتر از 60Hz دست یافت و با فریم بالاتری بازی کرد. البته به شرطی که مانیتور هم توانایی اجرای Refresh Rate بالاتر از 60Hz را داشته باشد.

GPU Boost 2.0

همانطور که می دانید، NVIDIA از سری Kepler قابلیت GPU Boost را به کارت ها اضافه کرد که فرکانس هسته های Shader را از حالت ثابت خارج می کرد و در مواقعی که از کارت گرافیک کار سنگینی کشیده نمی شد، فرکانس را پایین می آورد و در بازی های سنگین، اگر کارت فضای کافی داشت، فرکانس افزایش می یافت تا عملکرد بهبود یابد و کارت به حداکثر بازدهی خود برسد که البته تنظیم این فرکانس تحت عوامل مختلفی از قبیل دما، برق مصرفی و نرم افزارهای مختلف با الگوریتم های پیچیده مربوط به خود است. در تکنولوژی GPU Boost 2.0 تمرکز اصلی روی دمای کارت گرافیک است. مثلاً اگر حداکثر دمای کارت روی 80 درجه تنظیم شده باشد، ولی دمای فعلی کارت 75 درجه باشد، فرکانس هسته کارت بالاتر می رود تا به کارایی بالاتری دست یابیم و این تکنولوژی باعث ارتقاء سطح قدرت کارت گرافیک در صورت دارا بودن تهویه مناسب می شود.

Unlocked GPU Core Voltage

این تکنولوژی همانطور که از اسمش پیداست، توانایی Unlock کردن ولتاژ هسته کارت را به شما می دهد که باعث افزایش قدرت Overclocking کارت می شود. البته لازم به ذکر است که افزایش ولتاژ کارت باعث کاهش عمر مفید کارت خواهد شد. حال با توجه به قابلیت های جدید و مشخصات این کارت به بررسی عملکرد آن در بازی های مختلف می پردازیم. با توجه به اینکه با کارت گرافیک خیلی قدرتمندی روبرو هستیم، Benchmarkهای زیر در رزولوشن بالای 2560x1600 گرفته شده تا بیشتر قدرت این کارت معلوم شود.

Far Cry 3

Far Cry 3 در سال 2012 بوسیله موتور Dunia Engine 2 و توسط شرکت Ubisoft ساخته شده و به قدرت Shading زیادی وابسته است. در این بازی شاهد هستیم که GTX Titan حدود 52 درصد بهتر از GTX 680 است و GTX 690 حدود 13 درصد بهتر از Titan است.

Crysis 2

Crysis 2 در سال 2011 بوسیله موتور CryEngine 3 و توسط Crytek ساخته شد. این بازی بیشتر به پهنای باند بالا نیازمند است و در آن GTX Titan حدود 68 درصد قوی تر از GTX 680 است و این امر نشان دهنده آن است که پهنای باند Titan به مراتب بالاتر از 680 است و تقریباً می توان گفت که این کارت نقطه ضعف 680 را ندارد و در همه بازی ها از قدرت قابل قبولی برخوردار است. در این بازی نیز همانند بازی قبل 690 حدود 13 درصد قویتر از Titan است.

Crysis 3

این بازی Crytek در تاریخ 19 فبریه به بازار عرضه شد که در واقع دو روز قبل از معرفی GTX Titan است و تا امروز گرافیکی ترین بازی اجرا شده روی DX11 به حساب می آید. بدلیل سیستم خیلی بالایی که این بازی نیاز دارد، از FXAA بجای MSAA استفاده شده که باعث افزایش 56 درصدی کارایی می شود! همانطور که ملاحظه می فرمایید، در این رزولوشن بالا و در بهترین تنظیمات گرافیکی (Very High) این کارت تنها 39 فریم می دهد که با این حساب، نمی توان به بازی روان و نرمی امیدوار بود و اگر 8xMSAA را فعال کنیم، این فریم به 25 کاهش خواهد یافت. حال به Benchmark دیگر از این بازی با رزولوشنی پایین تر می پردازیم. در این رزولوشن، کارت گرافیک Titan نوید بازی بسیار نرمی را به ما می دهد و حدود 31 درصد قویتر از 680 است و این کاهش اختلاف قدرت، به دلیل این است که هر چه رزولوشن کمتر باشد، نیاز به پهنای باند کاهش یافته و چون فشار وارد به کارت کاهش می یابد، توانایی اصلی کارت قدرتمندی مثل Titan معلوم نمی شود. در پایان و جمع بندی، باید ذکر کنم که GTX Titan کارت گرافیک بسیار قدرتمندی است و آینده ای درخشان را برای صنعت کارت گرافیک ترسیم می کند، ولی با توجه به قیمت بالای آن، مقرون به صرفه نیست و می توان بجای آن از دو کارت 680 یا یک 690 استفاده کرد که عملکرد بهتری دارند. البته باید توجه کرد که این کارت مصرف برق مصرفی کمتر و Overclocking بهتری دارد.



شنبه 12 اسفند 1391برچسب:, :: 18:9 :: نويسنده : ali
زندگی در پایان دنیا

دنیای Fallout را پشت سر گذاشتیم و در شهرهای I Am Alive به دنبال خانواده ای گم شده، گشتیم! اما در METRO: Last Light قرار است با دنیای جدیدتری روبرو شویم. دنیای آخر الزمانی ای که در نسخه اول این سری از بازی ها به نمایش درآمد، بسیار زیبا و جذاب بود و تفاوت های زیادی با سایر بازی های موجود در بازار داشت. ما با این آگاهی به سراغ LL می رویم که می دانیم اتفاقات آن یک سال پس از METRO 2033 رخ می دهد. قرار است دوباره در تونل های سرد و تاریکی حضور پیدا کنیم که وقایع زیادی در آن ها رخ می دهند. استودیوی 4A Games دوباره ما را به شهر مسکو و فضای دراماتیک آن می برد تا با دنیای منحصر به فرد آن مبارزه کنیم.

در LL زندگی جدیدی را شاهد خواهید بود. برف های رادیواکتیوی از آسمان می بارند و یخ ها گرم شده اند و در حال آب شدن هستند. مردم زندگی جدیدی را آغاز می کنند که بسیار سخت تر از گذشته است. نیاز به آب سالم و غذا به موضوع مهمی تبدیل شده است. خورشید نیز دیگر معنای زندگی بخش ندارد و با اشعه هایش به مردم آسیب می زند. تغییرات محیطی و آب و هوایی را به خوبی در بازی مشاهده می کنید، چون تیم سازنده تکنولوژی های جدیدی را برای طراحی آن خلق کرده اند. در LL دنیای مرده قبلی در حال تغییر است و گذر فصل ها باعث شده اند تا زندگی در زمین نیز شروعی مجدد داشته باشد و گیاهان نیز سر از خاک بیرون آورند، اما هنوز زندگی در تونل های مترو جریان دارد و مردمی که تا کنون نجات پیدا کرده اند، در این مکان ها زندگی می کنند.

منابع آبی برای بازماندگان از اهمیت زیادی برخوردار است و هر گروهی که این منابع را در اختیار داشته باشد، قدرت بیشتری نیز خواهد داشت. در گوشه و کنارهای بازی، پرچم های قرمزی را مشاهده می کنید که مکان های خاصی را به تصرف درآورده اند. در این نسخه نیاز به ماسک گاز نیز بیشتر از نسخه قبلی احساس می شود. برای حرکت در قسمت های مختلف، حتماً باید این ماسک را داشته باشید. محیط ها بسیار بزرگتر شده اند و به همین دلیل بازیکنان باید به جاهای زیادی سر بزنند. در LL باید بسیار آرام حرکت کرد تا بتوان با شخصیت آرتیوم (Artyom) به قسمت های مختلفی رفت.

مکان هایی که مدت ها در اختیار انسان ها بودند، در حال نابودی هستند و کسانی که در آن ها بوده اند، به شکل مرموزی کشته شده اند. این موضوع ترس عجیبی را در فضای تمدن جدید انسان ها به وجود آورده است. سر و صداهای مختلف و گاه دلخراشی در طول بازی شنیده می شوند که نوید یک اتفاق ناخوشایند را می دهند. خیلی از این صداها می توانند مربوط به خودکشی یکی از مردمی باشند که دیگر نمی توانند این سختی ها را تحمل کنند. تغییرات بسیار خوبی که در موتور بازی به وجود آمده، باعث شده تا ما یک اتمسفر بسیار عالی همراه با بافت هایی بسیار باکیفیت را در LL مشاهده کنیم. زمانی که آرتیوم ماسکش را به صورت می زند، بخار تنفس او روی ماسک را می بینید.

فیلترهای جدیدی برای این قسمت طراحی شده اند که حس قرار گرفتن ماسک روی صورت را به خوبی به شما انتقال می دهند. توجه سازندگان به جزئیات بسیار خوب بوده و آن ها سعی کرده اند تا چیزی از بازی جا نیفتد. افکت های تصویری در زمانی که ماسک زده اید، با حالت بدون ماسک، تفاوت می کنند. همچنین لاشه اتومبیل ها، سیستم های تخریب شده و پوکه های بجا مانده از تیراندازی ها را به خوبی در محیط بازی مشاهده خواهید کرد. در یکی از مأموریت ها وظیفه خواهید داشت که به یک کلیسا برسید، اما برای رسیدن به آن باید از یک قایق چوبی که یک موتور دیزلی دارد، استفاده کنید. اینجاست که باید چند کار مختلف انجام دهید. یکی اینکه باید به دنبال سوخت باشید تا موتور کار کند و دوم اینکه باید از دست مردمی که به شما حمله می کنند، نجات پیدا کنید. پیدا کردن مخزن سوخت، کار چندان سختی نیست و پس از کمی جستجو، آن را پیدا می کنید.

یکی از آن ها را در یک Cockpit پیدا می کنید که مربوط به یک هواپیمای سقوط کرده می شود. موتور قایق با سر و صدای زیادی روشن می شود و توجه همه را به سمت خودش جلب می کند. موجوداتی که در تاریک ترین قسمت های مسکو قرار دارند، به سمت صدا می آیند و اگر شما را ببینند، کارتان تمام است!. در حالیکه قایق حرکت می کند، این وجودات ترسناک به دنبال شما راه می افتند و سعی می کنند تا به قایق برسند و یا آن ها را خراب کنند. اینجاست که شخصیت های بازی باید راه چاره ای پیدا کنند. در همین بین، گروهی دیگر نیز سعی می کنند تا هم شما را از بین ببرند و هم با این هیولاها درگیر شوند. در این زمان، آرتیوم متوجه می شود که می تواند کار دیگری انجام دهد که ممکن است تنها راه فرار آن ها از این مخمصه باشد. LL به ما یک دنیای بسیار متحول شده را نشان می دهد که ساختار کلی آن از نسخه اول حفظ شده و المان های جدیدی نیز به آن اضافه شده است.



شنبه 12 اسفند 1391برچسب:, :: 18:7 :: نويسنده : ali
ژرفای نسل هشتم

نسل هشتم کنسول های بازی رسماً با معرفی PS4 آغاز شد. البته اگر Wii U را یک کنسول نسل هشتمی به حساب نیاوریم، چرا که تفاوت های آن با کنسول آینده Sony به فاصله یک نسل است! طی یک کنفرانس موفق، Sony از چندین بازی برای PS4 رونمایی کرد. یکی از این بازی ها، IP جدید Capcom یعنی Deep Down است. تریلر با نمایش شعله های آتش آغاز می شود. از همان ابتدا می توان قدرت افکت های تصویری این بازی را مشاهده کرد. سپس با 3 شخصیت که یکی انسان، دیگری الف و سومی جادوگر است، مواجه می شویم. حرکات صورت فوق العاده هستند و ریزترین تحرکات عضلات آن قابل مشاهده است.

تا اینجای کار شاید به نظر برسد که تریلر از پیش پردازش شده است، اما با نمایش منوی آیتم ها در گوشه صفحه، مشخص می شود که تمام دمو بصورت Real-Time است. در صحنه بعد، شخصیت اصلی یک مشعل به الف می دهد. باز هم انیمیشن های خارق العاده و انعکاس نور آتش روی لباس و زره شخصیت کاملاً خودنمایی می کند. راه رفتن آن ها بسیار طبیعی است و یک سر و گردن از بازی های نسل هفتم بالاتر است. با ورود یک اژدها، مکانیزم های بیشتری از گیم پلی مشخص می شوند. سبک و سیاق بازی شباهت فراوانی به Dragon’s Dogma و The Elder Scrolls V: Skyrim دارد. زاویه دوربین می تواند هم در حالت اول-شخص و هم در حالت سوم-شخص باشد.

پیش از مبارزه، شخصیت بازی پشت ستون پناه گرفته و پس از نزدیک شدن اژدها، به طور غافلگیرانه ای به او حمله می کند. فیزیک بازی خارق العاده است و محیط ها تخریب پذیر هستند. در یک صحنه، الف با کمان خود تیری انفجاری به سمت اژدها پرتاب می کند که پس از برخورد به یک ستون، منفجر شده و آن را کاملاً تخریب می کند. نکته شگفت انگیز اینجاست که تکه های سنگ روی زمین باقی می مانند. زمانی که شخصیت بازی در حال دویدن است، ناگهان اژدها جلوی او ظاهر می شود و به یک ستون برخورد می کند. واکنش فیزیکی اژدها در آن لحظه فوق العاده است. انیمیشن های اژدها تنها به همین مسئله بسنده نمی کنند و در زمان ضربه خوردن از قهرمان ها نیز واکنش های مختلفی از خود نشان می دهد. درگیری ها بسیار سینمایی هستند.

یکی از مواردی که همواره به عنوان یک ایراد در بازی های نقش آفرینی به حساب می آمد، فقدان اینگونه صحنه ها در حین درگیری بود. دلیل اصلی آن هم وسعت بسیار بالای این سبک است که تا حد زیادی دست سازندگان را در ایجاد جزئیات متعدد از نبردها و شیوه مبارزه بسته نگه می داشت، اما در نسل هشتم قرار نیست شاهد چنین چیزی باشیم. در Deep Down حتی صحنه های اکشن بازی به قدری واقعی هستند که نیازی به استفاده از تکنیک های خاص سینمایی ندارند. به لطف قدرت PS4 صحنه های آهسته چندین برابر جذاب تر از چیزی هستند که در نسل هفتم مشاهده کردیم.

تریلر با عبارت "بر ترس خود غلبه کن یا مثل یک ترسو بمیر" و نمایی از مقاومت شخصیت بازی در برابر آتش اژدها به پایان می رسد. آن چیزی که Capcom با Deep Down نشان داد، فراتر از حد تصور است. نکته جالب اینجاست که در ابتدای دمو، سازندگان با عبارت Working Title یادآور می شوند که محصول نهایی دقیقاً چیزی نیست که نمایش داده شده و قابل پیشرفت است. یادآور می شوم که بازی با موتور نسل بعدی این کمپانی یعنی Panta Rhei ساخته می شود. Capcom با Deep Down نشان داد که قصد ندارد ناکامی های خود در نسل هفتم را تکرار کند و در مقابل، انتظارات مخاطبان را از این IP جدید و نسل هشتم کنسول های بازی به شدت بالا برد.



شنبه 12 اسفند 1391برچسب:, :: 13:45 :: نويسنده : ali
GTA V نیز برای نسل بعدی می آید

GTA V نیز برای نسل بعدی می آید
به گفته ی یک آنالیزور معروف بازی GTA V برای Ps4 و Xbox 720 منتشر میشود.این آنالیزور (Patcher ) اعلام کرده که این بازی با این جزییات گسترده قطعاََ برای نسل بعد خواهد آمد و عقیده ی او بر این مبنی است که این بازی با این امکانات امکان ندارد برای نسل بعد عرضه نشود.علاوه بر اینکه آقای Patcher روی این مسئله تاکید داشته آنالیزور های دیگری نیز حرف او را تایید کرده اند و همچنین Patcher افزوده است  به این ترتیب که پیش می رود احتمال دارد که این عنوان برای Pc افزوده شود گرچه شرکت Rock Star به طور رسمی این مسئله را تایید نکرده.همچنین باید منتظر واکنش Rock Star نسبت به این خبر باشیم اما فراموش نکنید که آقای Patcher بهترین آنالیزور گیم میباشد.پس بدین ترتیب احتمال دارد که این بازی علاوه بر Ps3 و Xbox360 برای کنسول های نسل بعد یعنی Ps4 و Xbox 720 عرضه شود.تاریخ بازی ۲۶ شهریور ۹۲ (۱۷ سپتامبر ۲۰۱۳ ) میباشد.این خبر رسمی از سایت Video gamer میباشد.



شنبه 12 اسفند 1391برچسب:, :: 13:44 :: نويسنده : ali
دنیایی در آینده یا گذشته ای در حال

در کنار شایعات مختلفی که در این مدت منتشر شده، شایعه ساخت Assassin’s Creed IV سر و صدای زیادی به راه انداخت...

در کنار شایعات مختلفی که در این مدت منتشر شده، شایعه ساخت نسخه جدید سری بازی های Assassin’s Creed یا Assassin’s Creed IV سر و صدای زیادی به راه انداخت. این بازی پیش درآمدی برای Assassin’s Creed III است و در برزیل رخ خواهد داد. بازی دارای حالت Co-op نیز خواهد بود و همچنان در زمان انقلاب آمریکا در جریان است. بعد از انتشار این شایعه، صحبت های زیادی درباره نسخه بعدی این سری از بازی ها صورت گرفت. در لیست زیر، ما به مواردی اشاره می کنیم که می توانیم در نسخه بعدی سری Assassin’s Creed شاهد آن ها باشیم.

سرزمین های کاملاً جدید

سرزمین های تاریخی دوره انقلاب آمریکا، مکان های جالبی برای گشت و گذار هستند، اما شاید خیلی ها دوست نداشته باشند که دوباره در آن ها گردش کنند. به همین دلیل، بهتر است که سری Assassin’s Creed به دوره های دیگری مانند زمان بازی Watch Dogs برود. البته ما در ACIII با دزموند (Desmond) در زمان حال به مأموریت های مختلفی رفتیم و این تجربه را بدست آورده ایم. المان های مدرن می توانند یکی از قسمت های بسیار جالبی باشند که در این بازی رخ دهند. حتی باز هم خیلی ها دوست دارند که این سری از بازی ها را در ژاپن دوران فئودال تجربه کنند. دوران یونان باستان نیز بد به نظر نمی رسد و خیلی ها به آن زمان علاقه دارند. شما دوست دارید که نسخه جدید سری بازی های AC در کجا رخ دهد؟

کم شدن برخی از مراحل اضافی!

برخی از مراحل فرعی ACIII فوق العاده بودند. از میان آن ها می توان به مراحل دریایی بازی اشاره کرد که فصل جدیدی را در این سری به وجود آورده اند، اما در حقیقت این مأموریت ها بی هدف بودند و کار خاصی را در بازی انجام نمی دادند. اینگونه مراحل در ACIV باید به شکلی طراحی شوند که روی روند بازی تأثیرگذار باشند و به نوعی زیرمجموعه کارهای اصلی قرار بگیرند. مرحله نجات دادن که در Assassin’s Creed: Revelations وجود داشت، می تواند نمونه ای برای بخش های فرعی نسخه های بعدی باشد. حتی این موضوع به شخصیت بازی نیز کمک می کند که ارتباط بیشتری با بازیکنان برقرار کند.

شوخی های بیشتر

یکی از قسمت هایی که باعث شد تا شخصیت کانر (Connor) چندان جذاب نباشد، این است که او بسیار جدی است. در حالیکه ما اتزیو (Ezio) را با شوخی هایش دوست داشتیم. این طبع باعث می شود تا بازیکنان سریعتر و بهتر با شخصیت اصلی ارتباط برقرار کنند و خود را بخشی از داستان ببینند. به نظر شخصیت جدید این سری از بازی ها باید کمی شوخ تر و جذاب تر طراحی شود.

دلایل بیشتر برای خرید در بازی

سیستم پول بدست آوردن و خرج کردن در سری بازی های AC چندان جالب به نظر نمی رسد. آیتم هایی که می خرید، شاید چندان مورد استفاده شما قرار نگیرند و در مأموریت ها نیز به کار نیایند. باید در این نسخه سلاح های قوی تری قرار بگیرند که ارزش خریدن را داشته باشند. همچنین قسمت شخصی سازی بازی نیز باید دارای آیتم های بیشتری شود تا بازیکنان بتوانند چیزهای بهتری را خریداری کنند.

استفاده هوشمندانه تر از سلاح های گرم

این سری از بازی ها روز به روز به زمان حال نزدیک تر می شوند و دیدیم که با شخصیت دزموند مدت بیشتری را در زمان حال سپری کردیم، اما مشکلی که کم کم در این سری از بازی ها دیده می شود، استفاده از سلاح های گرم است. در ACIII استفاده بیشتری از سلاح ها گرم شد. اگر این سری از بازی ها همچنان در زمان به جلو سفر می کنند، باید استفاده از سلاح به شکل هوشمندانه تری در بازی قرار بگیرد. Ubisoft برای استفاده از سلاح در این سری از بازی ها باید نگاهی به سری Ghost Recon و Splinter Cell بیندازد و کمی از منطق آن ها برای استفاده از سلاح بهره ببرد.

حرکت در خاطرات، به شکلی بهتر

از اولین نسخه این سری با حرکت در خاطره ها روبرو بودیم و همیشه باید کارهای خاصی را انجام می دادیم تا بتوانیم به قسمت های دست نیافتنی این خاطره ها برویم. اما خیلی ها دوست دارند زمانی که خاطره ای را به پایان می رسانند، همچنان در بازی باشند و با رفتن به قسمتی دیگر از فضایی که در آن حضور دارند، دلسرد نشوند. شاید آن ها نیز باید مسیری که بازی Dishonored در این قسمت در پیش گرفته بود را دنبال کنند. Ubisoft باید شکل داستان سرایی بازی را تغییر دهد تا بازیکنان به یکباره از بازی جدا نشوند.



شنبه 12 اسفند 1391برچسب:, :: 13:41 :: نويسنده : ali
بازی های همراه

در این هفته به معرفی 10 بازی برتر  از سیستم های iOS ،Android و Windows Phone می پردازیم...

Royal Revolt

پلتفرم: Android/ iOS

بازی Royal Revolt یک عنوان Tower Defense بسیار جذاب است. در حالیکه از مقر خود دفاع می کنید، باید به فکر حمله به دشمن نیز باشید. روند بازی کاملاً به شما بستگی دارد و با توجه به کارهایی که انجام می دهید، شما را درگیر خودش می کند. RR دارای گرافیک 3D بسیار زیبایی است و فضای فانتزی ای دارد. این بازی می تواند به یکی از عناوین محبوب شما تبدیل شود.

Colosseum Defense

پلتفرم: Android

باز هم یک بازی Tower Defense دیگر که در آن باید با Orcها مبارزه کنید و در این کار باید از سلاح های سرد و گرم مختلفی بهره ببرید. در این بازی باید به وسیله چاقو و تفنگ دشمنان خود را از بین ببرید و با ترکیب این دو سلاح کارهای مختلفی انجام دهید. روند بازی به گونه ای است که با توجه به کارهایی که انجام می دهید، Level Up خواهید شد و قابلیت های جدیدی بدست خواهید آورد.

Kingdom Conquest II

پلتفرم: Android/iOS

KCII ترکیبی از برخی عناوین کلاسیک بسیار زیبای کمپانی Sega به حساب می آید. شما در این بازی با المان های شهرسازی مختلفی روبرو می شوید و از طرف دیگر، در یک فضای اکشن-نقش آفرینی قرار می گیرید. همچنین بخش Card-Battling نیز در آن وجود دارد. در حقیقت KCII یک بازی بسیار بزرگ به حساب می آید که دارای المان های بسیار جالبی است و باعث شده تا در نوع خودش بی نظیر باشد.

Gunslugs

پلتفرم: Android

GS ترکیب جالبی از بازی هایی مانند Metal Slug و Super Crate Box است و فضای 2D کلاسیک خاطره انگیزی دارد. درگیری شما در استفاده و ساخت سلاح های گوناگون، یکی از چالش های زیبای بازی به حساب می آید. این بازی دارای فضای هنری بسیار جالبی است که در این دوره از آن بسیار فاصله گرفته ایم. یک اکشن هیجان انگیز با المان های کلاسیک بسیار خوب، چیزی است که در GS با آن روبرو می شوید.

Metal Slug 3

پلتفرم: Android/iOS

صحبت از Metal Slug شد، پس بد نیست که به سراغ Metal Slug 3 بروید. از زمانی که من یادم هست، این سری از بازی ها به همین صورت بوده اند و تا کنون نیز هیچ تغییری نکرده اند! یک بازی تیراندازی بسیار فوق العاده که شما را واقعاً به چالش می کشد. طراحی مراحل و هیجانی که در MS3 وجود دارد، مثال زندنی است و هنوز بعد از سال ها این بازی عالی به نظر می رسد. کنترل MS3 به شکل خوبی طراحی شده و شما از انجام آن بسیار لذت خواهید برد.

Ikaruga

پلتفرم :Android

باز هم بد نیست که یک بازی تیراندازی کلاسیک دیگر را به شما معرفی کنیم که به خوبی می توان آن را روی پلتفرم همراه بازی کرد. Ikaruga سال 2001 در ژاپن عرضه شد که گرافیک 3D بسیار خوبی داشت و گیم پلی آن  درگیرکننده بود. اکنون این بازی به خوبی برای صفحه های لمسی بازسازی شده و مراحل جدید و گیم پلی بهتری برای آن طراحی شده است. این بازی را اکنون می توان یکی از جذاب ترین عناوین موبایل نامید و اگر به سبک تیراندازی علاقه دارید، باید آن را تجربه کنید.

Temple Run 2

پلتفرم: Android/iOS

موفقیت نسخه اول این بازی فوق العاده بود و اکنون نسخه دوم آن نه تنها موفقیت های گذشته را تکرار کرده، بلکه به عنوانی به مراتب بهتر تبدیل شده است. مراحل بازی واقعاً چالش برانگیز هستند و تنوع در آن ها بسیار زیاد است. المان های جدیدی برای بازی کردن در این عنوان طراحی شده که در مقایسه با نسخه قبلی متفاوت شده است. TR2 جزو آن دسته از بازی هایی قرار می گیرد که بارها و بارها می توانید آن را تجربه کنید و آیتم های مختلفی بدست بیاورید.

Contre Jour

پلتفرم: Windows Phone/Android/iOS

ترکیبی از بازی World of Goo و Cut the Rope، می شود Conter Jour. بازی ای که شما را درگیر دنیای تاریکی می کند و به شما اجازه کنترل موجوداتی به نام Petit را می دهد. در CJ باید با استفاده از المان هایی که در محیط بازی وجود دارند، به هدف خود دست پیدا کنید. همچنین موسیقی های بسیار خوبی برای این بازی طراحی شده که شنیدن آن ها به همراه بازی کردن شما را به دنیای دیگری خواهد برد.

Mars Runner

پلتفرم: Windows Phone

این بازی 3D بسیار زیبا در سال 2323 رخ می دهد. جایی که انسان ها سعی می کنند در سیاره های دیگر، کلونی ایجاد کرده و آنجا را به محلی برای زندگی خود تبدیل کنند. برای بدست آوردن سیاره ها را، باید در آن ها مأموریت های مختلفی انجام دهید. اگر در این کار موفق شوید، به رئیس جمهور سیاره مریخ تبدیل خواهید شد! افکت های صوتی و موسیقی های خوبی نیز برای این بازی رایگان ساخته شده که روند آن را برای شما هیجان انگیزتر می کنند.

Dead Trigger

پلتفرم: Android/iOS

Dead Trigger یک عنوان کاملاً هیجان انگیز برای بازیکنان حرفه ای به حساب می آید که در آن باید به صورت اول-شخص با زامبی ها مبارزه کنید. گرافیک بازی بسیار عالی از کار درآمده و طراحی سلاح ها و زامبی ها به سرعت نظر شما را به خودشان جلب می کنند. این عنوان یکی از محبوب ترین بازی های موبایل به حساب می آید که علاقه مندان بسیار زیادی را به خودش اختصاص داده است.



شنبه 12 اسفند 1391برچسب:بازی های همراه,بازی موبایل,اندروید,Ios,, :: 13:38 :: نويسنده : ali
FarCry 3 – Black Box

دانلود Black Box بازی زیبای Far Cry 3

 

فراتر از محدودیت های تمدن نهفته یک جزیره، یک مکان بی قانون و حکومت بدبختی دزدی دریایی و حقوق بشر، که در آن فرار خود را تنها از مواد مخدر و یا پوزه تفنگ. این جایی است که شما به خودتان پیدا کنید، به دام افتاده در یک محل است که درست را از نادرست را فراموش کرده است، جایی که زندگی می کند از اصول violence.In دور گریه بازیکنان گام به کفش از جیسون برودی، رشته در این جزیره مرموز استوایی. شما دیکته کند که چگونه داستان آغاز می شود، از جنگ شما انتخاب می کنید به متحدان و دشمنان شما را در طول راه را برای مبارزه با. اسلش، دزدکی حرکت کردن، منفجر و شلیک و راه خود را در سراسر جزیره در جهان است که همه حس درست و غلط را از دست داده است. مواظب باشید زیبایی و رمز و راز این بهشت ناشناخته زندگی می کنند و فهرستی از آن ظالم، شخصیت ناامید به زرنگ تر بودن از. شما بیشتر از شانس برای زنده ماندن نیاز دارید.(ترجمه ماشینی)











ادامه مطلب ...


شنبه 5 اسفند 1391برچسب:FarCry 3 – Black Box, :: 9:48 :: نويسنده : ali